Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 452 van de 505 [ 12623 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 505  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 4

 
Profiel   

Oh puppies, wat leuk. Ik snap de keuzestress wel.

En nordic is mooi. Heerlijk buiten zo.

Sterkte voor je man chasey. En je paddock lijkt op de foto indd heel groot.
Hebje die bomen en struiken uit een subsidiepotje gekregen ofzo? Wel jammer dat je et nu zoveel werk van hebt. Hopelijk trekt het bij en overleefd alles het.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 09:02 



 
Profiel   

kristelhans schreef
Stephanie schreef
Hier staat het gras *proest, onkruid* ook hoog. Er zitten alleen nog zo’n 50-60 boomstammen in dus dat wordt maaien met de bosmaaier vrees ik. Kreeg als tip van de buurman om Gif te spuiten... ben maar aan het overwegen om het te doen. Ik heb een ochtend geprobeerd onkruid te steken, maar daar zie je helemaal niets van :’)
[ [url=m/tHbxd1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hihi, ik ging even op je Instagram kijken, wat wordt je veeeeel gevolgd, wat een leuk account! :)

Oh leuk dat je gekeken hebt. Haha ja, het zijn er al best wel wat. Dankjewel :D !! Ik ben een fanatieke uploader :Y) . Ik hoop eind van het jaar tussen de 80.000 en 100.000 te hebben. Ik heb zojuist de wifibooster van Ziggo gekregen dan willen we een livestream opzetten in de stal die verplaatsbaar is naar het weiland <3 .

Chasey schreef
Stephanie, ja daar staat aardig wat onkruid op. Zo ziet de weide bij ons aan de overkant er ook uit. Die hebben we 2 jaar gepacht, maar is nu niet meer in ons bezit en dan gaat het hard met het onkruid! Ziet er niet uit, maar ik doe er niets meer aan. Al kriebelt het wel...
Dat mag de nieuwe eigenaar doen. Wij moeten ons richten op onze eigen grondje.

De nieuwe paddock 15x30m.
[ [url=m/svX8b2.jpg]Afbeelding[/url] ]

edit. Dat witte tussen de bomen door is de paardentrailer (Onee ik zie dat het de camper van mijn pa is, maar die staat voor de deur). Daar is dus ons huis. Dat zwarte met oranje dak is onze schuur/stal.
Maar met de nieuwe paddock kunnen we de paarden nog steeds vanuit de woonkamer zien staan. :D

Ohh ja snap ik, maar je hebt genoeg op eigen erf te doen hoor ;) , is inderdaad andermanspakkie.

De paddock wordt al mooi!
Wij hebben een bak van 20x30 deze lijkt wel net zo groot zeg :wow: , maar misschien lijkt het al anders wanneer er hekken omheen staan :P .



Wat is Nordic knap zeg <3 ! En wat een schattige puppies :wow: .

We hebben nog geen grasmaaier dus gisteren even een weitje in de voortuin gefabriceerd _O- :
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 09:19 



 
Profiel   

Oohh wat een leuke pups! <3

Stephanie, slim gedaan! :))

Nordic is gaaf zeg! :+:

Hier heb ik gisteren het gras voor de helft kort gekregen. De loonwerker zal het weiland kortwieken en hij neemt het gras dan mee. Er staat zoveel zuring tussen dat het nu niet geschikt is om hooi van te maken... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 10:45 



 
Profiel   

Waren er nog mensen met storm(water)schade eigenlijk?
Las dat het flink tekeer gegaan is. Zelf was ik er natuurlijk niet maar volgens mijn vriend hebben we geen schade dus dat is mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 10:48 



 
Profiel   

Mooi opgelost Stephanie. Die shetten van jou hebben wel wat weg van die van mij :)

Azmay, nee geen schade alleen plat gras... moet nog gehooid worden en ik ben blij dat wij gewacht hebben. Bij ons in de buurt is het gemaaide gras nu niet veel soeps meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 10:55 



 
Profiel   

Wat een leuk jong spul <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 11:02 



 
Profiel   

Hier is alles nig droog. Het stof is net aan weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 12:44 



 
Profiel   

Oooh wat leuk Azmay!
En ik zag knappe Nordic nog voorbij komen.

Verder maar half bijgelezen, moest even iets anders doen want ik kom op mijn werk niet uit een lastig probleem :+
Bedankt voor alle tips over het hooien etc. Morgen eens even met manlief overleggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 13:42 



 
Profiel   

Nee hier is het zo stoffig, ik word er chagrijnig van. :')

Mmmm misschien moeten we de bak/paddock voor de zekerheid eens nameten :P
Nog geen bericht gehad wanneer de loonwerker terug komt...

Dat zijn toch mooie grasmaaiers Stephanie. :) Als je er op gaat zitten heb je zelfs een zitmaaier :')

Ahhh puppy's! Leuk!

Wat mooi dat Nordic naar buiten mocht, mooie zonnige plaatjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 15:52 



 
Profiel   

Chasey schreef
Dat zijn toch mooie grasmaaiers Stephanie. :) Als je er op gaat zitten heb je zelfs een zitmaaier :')

_/-\o_ :D _O- _O- _O- ik ga stuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 15:53 



 
Profiel   

Welkom, fris bloed!

Mooieveulentjes geboren zag ik. Gefeliciteerd!

Verder hier erg druk nu. Met de twee logees erbij nu 7 paarden staan waar ik er twee van moet trainen 3 a 4 x per week.

Afgelopen vrijdag gemaaid en gister in de ronde plastic balen gegaan. Ben benieuwd hoe het er uit komt komend voorjaar. BTW is naar 21% waarschuwde de loonwerker. Dat betekent dat de kostprijs voor particulieren en de prijzen in de handel voor particulieren 15% zouden kunnen gaan stijgen. Ben benieuwd of jullie daar ook wat van gaan merken de komende maanden!

Ik hoop dat ik tweede snee hooi kan maken. Had nu de zolder nog te vol en was te laat met maaien en waarschijnlijk geen hulp met binnenhalen. Vanmorgen regende het dus was de juiste beslissing.

De 14 grote balen staan weer mooi op hun plek.

Helaas is de V snaar van de zitmaaier gesneuveld. Hoop dat mijn man hem zelf kan vervangen want ze hadden het te druk bij de reparatieafdeling. Wil graag de boterbloemen en mestplekken maaien zodat de afgegraasd stukken er weer netjes bij liggen. Heb nog veel lang gras. Ze staan er maar een uurtje of 4 per dag op. Opschuiven gaat niet zo snel blijkbaar groeit het gras nog goed genoeg ondanks de droogte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 17:40 



 
Profiel   

Balen dat je zitmaaier stuk is Joyce :\

Selka schreef
Mooi opgelost Stephanie. Die shetten van jou hebben wel wat weg van die van mij :)
.

Ooh leuk, heb je een foto <3 ?


Chasey schreef
Dat zijn toch mooie grasmaaiers Stephanie. :) Als je er op gaat zitten heb je zelfs een zitmaaier :')


_O- :’) haha dat is wel waar :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 23:34 



 
Profiel   

Ahh die puppies zijn lief!

Knap veulen op de wei.

Ben zelf nog aan het wachten op de 1e snede.

Flinke waterval gehad. Stond ff alles blank. Hagel en water stroomde als een rivier.
Brandweer overuren gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 00:15 



 
Profiel   

Kids vandaag weer genoten van hun pony's.

Caya & Thana
[ img ]

Dunya & Sky
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 00:18 



 
Profiel   

Ik mis geregeld de "vind ik leuk-knop" op bokt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 00:30 



 
Profiel   

joyce B schreef
Ik mis geregeld de "vind ik leuk-knop" op bokt :D

Ik ook! Het is software matig wel voor elkaar te krijgen hoor. Ik heb eerde op een kattenforum gezeten waar ze pootjes of zo konden zetten bij een bericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 00:53 



 
Profiel   

gisteren Eva Roemaat over de vloer voor een Bit magazine artikel/fotoshoot, vandaag verjaardagje vieren:

https://www.facebook.com/smaaen/posts/1 ... ike_tagged

(video van champagne te paard, sabreren enz)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 00:55 



 
Profiel   

Wat gaaf Airnt!

Ja die kids en hun pony's. Zo lief!
Afgelopen weken zijn er 7 verkocht.
Brengt echt al meer rust en tijd.
Zitten nu op 16...nog een paar te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 07:35 



 
Profiel   

En dan kom je er achter dat je niet zo veel fatsoenlijke foto’s hebt van de shet. Voor het idee:
[ img ][ img ]

Dat gaat vlot Anke! 7 pony’s al zo snel weg. Leuke foto’s met de meiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 07:40 



 
Profiel   

Wauw heel gaaf airnt.

Anke kan me voorstellen dat dat rust brengt. Scheelt toch 7 pony werk. Verkoop gaat best snel of niet?

Wat een dotje selka. Hij ziet er goed uit.
Ik had pas na 9 maanden mijn eerste foto samen met mijn tinker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 08:06 



 
Profiel   

Airnt schreef
gisteren Eva Roemaat over de vloer voor een Bit magazine artikel/fotoshoot, vandaag verjaardagje vieren:

https://www.facebook.com/smaaen/posts/1 ... ike_tagged

(video van champagne te paard, sabreren enz)

Ik zag het op Instagram! Ik dacht nog; ken ik die naam nou?? En nu zie ik je hier. superleuk zeg!

Hier ook de eerste snede binnen, maar 52 baaltjes maar wel fantastische kwaliteit en de opslag is nu echt vol dus ook prima! Zo eens even een ochtendritje, te warm anders en te druk verder, ga voor t eerst kamperen met mn dreumes! Wel in een caravan (van mn pa) maar die is net zo ‘luxe’ als een tent hahaha! Man blijft op e boerderij dus best spannend zo’n eerste keer kamperen en dan ook nog met zn tweetjes; meidenweekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 08:08 



 
Profiel   

Ik heb sinds gisteren ook paarden aan huis *\o/*

[ img ]


Ik weet alleen niet hoe ze heten :+

Heb ze te leen van de buurman :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 09:00 



 
Profiel   

Ja eigenlijk iedereen die kwam kijken, heeft de pony ook gekocht.
Scheelt natuurlijk dat ik een goed beeld geef van het dier. En ze zijn allemaal extreem lief en makkelijk.
Heb een hele mooie verzameling met topkarakters.
Zijn allemaal mak en braaf. Daarnaast netjes onderhouden en alles in orde.


Ja scheelt werk. De kleintjes merk ik weinig verschil in.
Echter 2 stallen minder mesten elke dag van Charmy en Chester. Dat is idd merkbaar.

Twijfel nog of ik Roosje ook wegdoe.
Die is goud waard. Wil eigenlijk zelf nog maar 2 grote. Heb er nu 3 en de jonge valk welsh hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 09:02 



 
Profiel   

Paard 1 en paard 2...haha.
Gewoon ff de buurman vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 09:03 



 
Profiel   

Wat super gaaf airnt. :D

Ik kwam net thuis van de kinderen naar school brengen en dacht “Wat is dat gras/onkruid in de berm weer hoog”. Dus ik ga eens kijken of ik de zitmaaier (de echte) aan de praat krijg.
Daan heeft er voorlopig geen tijd voor, ik moet die arme jongen maar een beetje helpen :D
Verrassing als alles weer glad is.

Veel plezier kristelhans, je hebt er mooi weer bij om te camperen!
Marloes en David gaan morgen met opa en oma mee in de camper naar zee.

Anke hoeveel pony’s had je en hoeveel zijn er nu weg?

JoyceB, V snaar vervangen moet zelf wel te doen zijn. Anders is er vast een tutorial te vinden.
Ik gebruik vaak tutorials van youtube als ik iets niet weet, super handig!
Zo heb ik al meerdere apparaten/voertuigen zelf gefixt :)

Koffie is op, ik ga de grasmaaier uitgraven (staan 3 fietsen, een motor en een hoop rotzooi voor).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 09:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 452 van de 505 [ 12623 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 505  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen