Stel dat jou wat overkomt...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 19:59

Sinds mijn vriend en ik een huis hebben gekocht heb ik een testament, waarin vermeld staat dat mijn vriend voor mijn pony gaat zorgen, en indien dat niet mogelijk is, hij aangeboden moet worden aan de vorige eigenaar... Ik vond het best moeilijk, omdat mijn vriend nogal allergisch is, en ik nog geen fanatieke verzorgster heb. Ik hoop maar dat het op deze manier goed gaat!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:14

Als ik een paard zou hebben, zou ik aan mijn vriendin vragen, dat mocht ik overlijden, of ze samen met mijn man er voor wil zorgen dat het paard goed terecht komt.
Dan heeft hij ook een stuk minder zorgen aan zijn hoofd. Zij kan dan meteen regelen dat iemand het paard verzorgd als ik plotseling overlijdt, gedurende de periode dat het paard nog niet verkocht is.
Anders staat hij bijv. een aantal weken of langer in een vieze stal, zonder veel beweging in de winter bijv. en zonder aandacht.... nee das niks.
Een goeie vriendin op stal/manege kun je dit vragen toch? Wie weet kun je in ruil daarvoor haar hetzelfde beloven wanneer zij onverwacht...
Maar bij deze toch even afkloppen i.v.m. mijn ziekte. Ik ga eerst flink genezen, en dan pas een paardje kopen hihi!
Een goed idee om beter te worden, vinden jullie ook niet? Voor het eerst een eigen paard Party!! !
Groetjes, Dorine.

Mer1980

Berichten: 18927
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:19

Als ik te overlijden kom gaat alles naar mijn zusje behalve El Roy die gaar of naar Caro of mijn ouders moeten hem verkopen als ze er veel geld voor kunnen krijgen en een goed thuis vinden, maar het liefst heb ik hem naar Caro.

Greetz Merilyn

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:41

Ik heb ooit een keer een goede vriendin verloren bij een ongeluk. Door dat meisje ben ik gaan paardrijden. Op haar paardje deed ik de eerste stappen en viel er voor het eerst van af.
Toen zij overleden was hebben haar ouders aan mij gevraagd of ik het ponytje wilde hebben.
Ik heb het niet aangenomen, ik kon het niet en wilde niet zo'n verantwoording toen nemen.
Nu ik Meis bijna gekocht heb en er zou iets met mij gebeuren, hoop ik of dat ze terug gaat naar Merilyn en als dat niet zou kunnen hoop ik dat zij er een andere goede bestemming voor haar zal vinden. Ik vertrouw haar daarop!!

Mer1980

Berichten: 18927
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:44

Lief bedankt dan komt zeker terug..... Lovers .

Roel je bent een schat!!!