Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 19 [ 456 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Van lange naar korte / van korte naar lange manen topic.

 
Profiel   

Hallo Bokkers,

Het lijkt mij leuk om in dit topic voor en na foto's te plaatsen van de manen van jouw paard.

Ik zie namelijk veel topics voorbij komen over of het mooier is om ze te knippen/trekken of dat ze lang moeten blijven.

Ben benieuwd hoeveel paarden met een nieuwe coupe lopen, of bezig zijn met een nieuw kapsel :D

Kom maar op met de transformaties ! :Y)

Hou het a.u.b wel gezellig, ieder zijn eigen keuze om de schaar erin te zetten of om het te laten groeien :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 00:36 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater


dit zijn haar manen op het moment maar eigelijjk moeten ze geknipt ( ziet er verzorgder uit)

maar durf nier -O- als het dan te kort is ofzo en in trekken ben ik niet echt handig.
Heb zo lang moeten sparen voor die manen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 08:39 



 
Profiel   

Gewoon doen! Er is maar één manier om het te leren :') . Ik heb ook wel eens de manen van mijn paard verprutst 8)7. Rustig beginnen met een klein stukje er af halen. Meer kan altijd nog. En als je een foutje maakt, gewoon doorgaan. Waarschijnlijk valt het tijdens het rijden niet omdat er dan beweging in zit. Als je een foutje probeert te verbeteren worden ze alleen maar korter en korten (bij mij dan :D)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 09:01 



 
Profiel   

Ik heb ook de manen van mijn paard geknipt im twijfelde eerst ook, ben blij dat ik de manen geknipt had (wel iets te kort) alleen bij mijn paard groeit de ene helft van de manen wel en de Andere helft niet,dus ik ga t vandaag allemaal gelijk knippen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 09:05 



 

Ik ben vorig jaar met m'n pony van lange naar korte gegaan, en man ben ik blij dat ze nu weer lang zijn zeg :')

Zo waren ze voorheen (lang):
[ img ]

Toen haalde ik er ineens een pluk uit, dus toen moest het wel wat korter.. Maar te kort durfde ik niet want dat vond ik eng :+ Dalijk zag het er niet uit ofzo :+ Dus werd het dit (kort):
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1563_n.jpg
(even in link want de foto is te groot := )

En nu heeft ze gelukkig weer een volle bos :')
[ img ]
Aan de ene kant denk ik, met het oog op de zomer, alles eraf (ivm warmte) aan de andere kant denk ik, nouja dan vlecht ik het wel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 09:13 



 
Profiel   

Ik heb de manen van mijn paard laatst gekortwiekt en het ziet er een stuk beter uit, ben heel blij met het resultaat :)

[ img ]

Je ziet meteen weer haar mooie hals tevoorschijn komen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 11:35 



 
Profiel   

Ginger's manen toen ik haar net verzorgde.

[ img ]

Een echt recente foto van d'r manen kan ik niet vinden, maar het is in ieder geval ongeveer deze lengte nu.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 11:44 



 
Profiel   

chelle_dora: Ik vind lang en kort beide wel leuk staan ! :j

_bloemetje_: Hoe lang waren zijn manen eerst ?

ginger18: zo, dat is een mooie bos ! Hoelang heeft ze daar over gedaan ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 16:01 



 
Profiel   

Haar manen waren eerst 2 keer zo lang, het stond een beetje suf. Kan zo snel even geen foto vinden. Maar voor een sportmerrie vind ik korte maantjes het leukste staan :) vind bij een haflinger bijvoorbeeld lange manen weer heel mooi :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 19:52 



 
Profiel   

Leuk topic !

@chelle_dora , dat kortere stond haar wel mooi ! mooie maat !

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 19:58 



 
Profiel   

_bloemetje_ schreef
Haar manen waren eerst 2 keer zo lang, het stond een beetje suf. Kan zo snel even geen foto vinden. Maar voor een sportmerrie vind ik korte maantjes het leukste staan :) vind bij een haflinger bijvoorbeeld lange manen weer heel mooi :p


Haha ja ik vind het bij ieder paard verschillend, heb wel eens haflingers met korte manen gezien en dat zeg er echt heel sportief uit ! Fjorden met lange manen vind ik ook wel gaaf, maar dan moet het wel een verzorgde, lange, dikke bos zijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 23:37 



 
Profiel   

Iemand nog een paard met een andere coupe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 01:48 



 
Profiel   

Hihi ik heb een fjord en mini shet. Mini heeft hele lange manen maar vind het afschuwelijk..twijffel of ik ze dr af haal haha...maar een shet met sportcoupe zie je ook niet vaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 13:37 



 
Profiel   

[ img ]
Oktober 2012. Dit was in de eerste week dat ik Jelle leerde kennen.. Arme puppie. Hahah

[ img ]
Dit is augustus 2013 <3 Wat was ik trots!!

[ img ]
nu |( Toen ik dacht dat het voor dat jaar wel gedaan was met de zomereczeem is het toch nog op het laatst van vorig jaar mis gegaan.. Een fout die ik nooit meer zal maken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 13:53 



 
Profiel   

[ img ]

nu:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 13:58 



 
Profiel   

:~ JALOERSS

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 14:01 



 
Profiel   

Hoelang heb je dr over gedaan? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 14:02 



 
Profiel   

Ik meld me, maandag gaan alle manen er af. Helemaal kaal :D
Ben er klaar mee _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 14:03 



 
Profiel   

Die bovenste foto was in juni 2011. Maar zijn manen zijn al een tijdje zo lang, zelfs wel langer geweest al, maar door de hooiruif weer wat afgebroken. Dit was vorig jaar oktober:
[ img ]
Of deze van september ook gaaf:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 14:05 



 
Profiel   

Sodeju, wat een verschil Sodeletuut :oo

Ik heb ook wel een toen en nu foto van mijn paard, zal als ik het niet vergeet, vanavond even kijken en plaatsen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 14:05 



 
Profiel   

Diertjec schreef
Ik meld me, maandag gaan alle manen er af. Helemaal kaal :D
Ben er klaar mee _O-


het is nu deze lengte ongeveer:
[ img ]

Maandag maak ik een before en after foto :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 14:08 



 
Profiel   

Van dit: (linker paard)
[ img ]

Naar dit:
[ img ]

En nu is het weer zo lang als eerst. Was wel leuk om een keer te doen en stond hem ook goed, maar was ook wel noodzakelijk omdat een of andere grapjas er happen uit had geknipt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 14:12 



 
Profiel   

Leeeuk! Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 14:13 



 
Profiel   

Ik doe ook mee :D ik heb ook een stoere boog, hij wordt nu echt moooi <3

Zo was het...
[ img ]

Ik heb heel veel foto's maar niet echt een goede van z'n kam nu. Maak vanmiddag een goede foto! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 15:04 



 

Mijn haflinger vroeger had flink last van zomereczeem. Toen ik haar net kende zag ze er zo uit:

[ img ]

Enkele jaren later hadden we eindelijk een goed middel gevonden, en kreeg ze gelukkig alsnog een mooie bos manen:

[ img ]

[ img ]

Ze is inmiddels al enkele jaren overleden, maar ben nog steeds erg blij met het resultaat! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-14 15:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 19 [ 456 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen