Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 146 van de 157 [ 3922 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 157  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

 
Profiel   

Weer netjes voor 15 min


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 19:34 



 
Profiel   

Mag ik vragen wat voor deken je daar op hebt? Ziet er erg fijn uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 23:49 



 
Profiel   

Deken van drunens ruiterhuis, Vario 150 grams

https://www.drunensruiterhuis.nl/winterdeken-vario-gothenburg-v-line-light-150-grams.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 07:02 



 
Profiel   

Ben ik weer....

Iemand tips om een staart echt wit te krijgen? Heb het nu 1 keer gewassen met groene zeep, 2 x met zilvershampoo, en het is nog steeds niet wit :+

Trouwens ook nog een ander ding, heeft een van jullie foto’s van hoe je voeten van schimmels opscheert? Of van paarden met donkere benen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:12 



 
Profiel   

Weken in een emmer biotex met warm water :P Bij mijn witte doe ik alleen de koot en achterkant van zn been met de haren mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:25 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Trouwens ook nog een ander ding, heeft een van jullie foto’s van hoe je voeten van schimmels opscheert? Of van paarden met donkere benen?

Ik doe het met een kleine tondeuse waarbij je de scheerlengte steeds kunt aanpassen. Ik scheer tot aan de knie tegen de haarrichting in op de langste stand, daarna zet ik de mesjes op de kortste stand en scheer ik met de haarrichting mee over de knie naar beneden. Zeker als je een beetje frequent opscheert (+/- een keer in de maand) loopt het zo zonder kleurverschil in elkaar over :) Als er heel veel haar zit kun je de mesjes ook steeds ietsje langer afstellen naarmate je hoger op de knie komt.

Hier een donker paard met maar een wit voetje:

[ img ]

Hele charmante uitsnede dit (mijn vader hoeft niet op Bokt haha), maar het ziet er na het scheren zo uit: https://imagizer.imageshack.com/img923/6784/tsjUnZ.jpg

Ik hoop dat je er iets mee kunt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 23:01 



 
Profiel   

Tnx beide! Zal er eens mee aan de slag gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 04:15 



 

Kan iemand mij vertellen wat beter werkt om de manen te verstevigen voor het vlechten? gewone naf Braid it up Of de mousse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 10:12 



 
Profiel   

Ik vind de mousse fijner, omdat de spray fles echt niet fijn sprayt. Dan zit halve paard er ook onder.
Ik heb ze dus beide, maar gebruik tegenwoordig alleen de mousse. De spray deed ik ook eerst in handen en dan door de manen, maar die is heel dun.

In de manen voel ik geen verschil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 10:24 



 
Profiel   

De mousse vind ik erg fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 15:24 



 

Dan ga ik die maar eens met korting proberen te scoren

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:48 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]


Hoe gaat t bij jullie?? Hier weer lekker bezig geweest!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 14:08 



 
Profiel   

Hier (meestal) schone getoiletteerde schimmel


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 21:34 



 
Profiel   

Nog meer mensen die laat in het jaar scheren of vroeg... net hoe je het bekijkt...


Gisteren de schimmel geschoren, kwam een pak haar af.... hij verhaarde niet, en had t super warm


[ img ]

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 06:15 



 
Profiel   

Iemand hier ervaring met de Pippa Equestrian Soap? Ik heb hem zojuist besteld maar ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 20:53 



 
Profiel   

Deemiii schreef
Iemand hier ervaring met de Pippa Equestrian Soap? Ik heb hem zojuist besteld maar ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen.

Yes, ik heb de propolis :) Vind het een fijn zeepje. Maakt goed schoon, paard krijgt super witte benen en vind het zakje er omheen erg handig. Vond ‘m eerst met verzendkosten wel prijzig maar zeker geen spijt van m’n aankoop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 20:57 



 
Profiel   

Hier precies dezelfde ervaring. Werkt prettig, zeker met het zeepzakje eromheen. Heb toen direct 4 stuks besteld omdat het anders best duur is in verhouding met de verzendkosten. Het is ideaal om even snel een been/benen te wassen maar heel lijf kan ook. Ik heb een Fries dus echt zuinig in gebruik is het niet. Maar het gemak en hoe het werkt (schoon, zonder uitdrogen) zorgt ervoor dat ik het graag gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 21:27 



 
Profiel   

Goede tip van die shampoo naar!
Ik ben sinds kort in bezit van een schimmel, dus even zoeken naar goede shampoo's om hem wit te krijgen en te houden :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 07:24 



 
Profiel   

vaaleriee schreef
Deemiii schreef
Iemand hier ervaring met de Pippa Equestrian Soap? Ik heb hem zojuist besteld maar ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen.

Yes, ik heb de propolis :) Vind het een fijn zeepje. Maakt goed schoon, paard krijgt super witte benen en vind het zakje er omheen erg handig. Vond ‘m eerst met verzendkosten wel prijzig maar zeker geen spijt van m’n aankoop!

Klinkt goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 11:16 



 
Profiel   

Kom even binnenvallen, lees wel mee. Maar had vandaag mijn dame maar even van haar shetlander coupe weer normaal gemaakt. Ze heeft een soort zachte haartjes ertussen dus flink doorgekamt eerst zodat je dit eruit haalt en toen knippen, morgen even bijwerken, dan vast wel een vreemd plukje ertussen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 18:09 



 
Profiel   

Wat heb je dat netjes gedaan! <3 Zo zie je haar hals weer goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 19:22 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Nog meer mensen die laat in het jaar scheren of vroeg... net hoe je het bekijkt...


Gisteren de schimmel geschoren, kwam een pak haar af.... hij verhaarde niet, en had t super warm


[ [url=m/hqI9N9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1a2McM.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/eCqiJz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zit erover te denken om mijn merrie nog te scheren. Ze heeft vooral op dr hals nog best wat haar zitten. En het komt er ook niet heeel hard vanaf. Hoofd en oksels zijn bv al wel weer mooi kaal dus twijfel nog wat. Denk dat het geen kwaad kan om nu te scheren maar het is meer dat het een hoop werk is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 08:21 



 
Profiel   

Ik snap je.... ik ben iig echt super blij dat ik geschoren heb, paard voelt zich een pak beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 11:05 



 
Profiel   

Ik vind het nu helemaal nog niet zo raar dat een paard nog niet volledig door vacht heen is. Hier ook nog niet en daar ben ik blij mee met dit weer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 11:10 



 
Profiel   

Hier vandaag paardje weer in bad geweest... die zag eruit voort :')

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 18:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 146 van de 157 [ 3922 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 157  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen