Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 519 van de 533 [ 13312 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522 ... 533  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

 
Profiel   

hoi allemaal! ik lees al een hele tijd mee. sinds zo’n 1,5 week staan mijn twee ijslanders ook aan huis. vind het echt heeerlijk na 3 jaar op een pensionstalling. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 20:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 08:18 



 
Profiel   

Pistolen en dolken %)

de man van het grondverzetbedrijf zei dat ook al, dat er altijd vanalles in de grond zit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 10:34 



 

Ja nou opzich hebben we hier al van alles gevonden maar dan meestal nog wel half begraven ofzo :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 10:38 



 
Profiel   

Ja dat is het dan inderdaad.. je ziet dat het ook echt uit de grond omhoog is gekomen.. :P
Maar dolken en pistolen vinden zit je überhaupt niet op te wachten... :n

Mooi om te zien dat hier ook mensen kaarsjes branden :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 14:57 



 

Heel mooi inderdaad, nou bok ik eigenlijk alleen maar mobiel dus ik krijg dat never nooit voor elkaar :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 14:58 



 
Profiel   

Nee, ik heb het ook even op de laptop gedaan :') :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 14:59 



 
Profiel   

xXutopiaXx schreef
Ja dat is het dan inderdaad.. je ziet dat het ook echt uit de grond omhoog is gekomen.. :P
Maar dolken en pistolen vinden zit je überhaupt niet op te wachten... :n

Mooi om te zien dat hier ook mensen kaarsjes branden :+:


Ik doe het voor de reden waarom alle bokkers het doen, ik hoop dat het haar steun geeft dat zoveel mensen meeleven, maar mn moeders beste vriendin al 40 jaar, mijn soort tante aangezien ik haar al mijn hele leven ken en zij geen kinderen heeft, zit in hetzelfde traject en ook gisteren naar een hospice verhuisd. Zij is bezig met het hele euthanasie traject maar dat is vrij veel werk en nu komt er nog een schouwarts kijken voor het "mag". Soort dubbele betekenis dus voor mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 20:08 



 
Profiel   

Dat klinkt eng Robijn!
De paarden verder oke?

Hier ook een kaarsje.
Gisteren bij dr op bezoek geweest.
Blijft heftig en oneerlijk.

Jij ook veel sterkte Lynn Nikita :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 21:21 



 
Profiel   

Volgens mij heb ik iets gemist... kaarsjes branden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 21:26 



 
Profiel   

Libera schreef
Volgens mij heb ik iets gemist... kaarsjes branden?


Voor bokker Quera :j

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1959648&lr=594448224#unread

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 21:37 



 
Profiel   

Wat mooi dat je bij d'r op bezoek bent geweest Karin, dat ging mij niet lukken... Terwijl ik haar nog ken van vroeger.. ik vind het te zwaar, zit thuis al regelmatig te huilen.. haar zo zien, zou ik echt niet trekken, en daar heeft ze niets aan.. :n Mijn kaartje is onderweg, meer kan ik niet meer doen..

Heftig ook voor jou LN, zo'n dubbele betekenis..

Knuffel voor ieder die hem nodig heeft :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 07:34 



 

Och jeetje, jullie kennen haar ook nog.
Het zet mijn beleving van de wereld al wat op losse schroeven, kan me haast niet voorstellen hoe dat dan voor jullie, laat staan haar en haar eigen kring zelf, moet zijn....

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 12:41 



 
Profiel   

Jaaa.. lijkt me echt niet te bevatten, onwerkelijk... en vooral heel oneerlijk, zou zó boos zijn... maarja, daar heb je ook geen drol aan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 12:55 



 

Robijntjah schreef
Och jeetje, jullie kennen haar ook nog.
Het zet mijn beleving van de wereld al wat op losse schroeven, kan me haast niet voorstellen hoe dat dan voor jullie, laat staan haar en haar eigen kring zelf, moet zijn....

Dat heb ik ook Robijntjah. Ken haar helemaal niet, maar het verhaal grijpt me bijzonder aan. Vreselijk.....

Lees hier op het moment voornamelijk mee. Heb weinig nieuws te melden, behalve dat ik intussen schijtziek ben van alle regen die we hier in de Noordkop hebben gehad en nog steeds krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 16:20 



 
Profiel   

Ik ken haar ook niet, maar ik volg het ook al sinds vorig jaar toen ze de diagnose kreeg.
Het is echt vreselijk oneerlijk.
Zo'n jonge vrouw, met zulke kleine kindjes |(
Zelf mijn beste vriendin aan deze ziekte verloren op 19 jarig leeftijd....

Hier ook niet veel te melden.
Over ong 4 maand ben ik illegaal in dit topic ;)
Maandagochtend gaan we tekenen en is ons huis definitief verkocht. Overdracht staat voorlopig op 2 maart.
En maandagmiddag gaan we tekenen voor ons nieuwe huis.(overdracht hopelijk begin februari)
In de tussentijd moet ik nog 2 pony's zien te verkopen 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 17:44 



 
Profiel   

Vreselijk heftig. Vroeg me inderdaad ook af wat er gaande was met al die kaarsjes. Ik had het niet mee gekregen. Kom eigenlijk alleen in het paardendeel van bokt. Maar heb het even nagelezen en het is gewoon niet te omschrijven hoe erg.

Claudia, ben je gestopt/ga je stoppen met de paarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 17:46 



 
Profiel   

Chasey, ja, ik heb een tijdje terug hier wel een heel verhaal getypt.als je selecteert op mijn berichten dan kom je het wel tegen.
Melle gaat mee (terug naar oude penionstal) en Rocky en Puck moeten helaas worden verkocht, want 3 op penion kan ik echt niet bekostigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 17:49 



 

Mocht je er 1 van die 2 zeer kindvriendelijk zijn mag je mij wel een pb sturen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 17:53 



 
Profiel   

3 op pension is inderdaad erg prijzig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 17:54 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Mocht je er 1 van die 2 zeer kindvriendelijk zijn mag je mij wel een pb sturen :)


Robijn, kindvriendelijk als in rijden of knuffelponys?
Puck en Rocky zijn beide enorm lieve knuffelponys.
Alleen Rocky is met rijden ontzettend eigenwijs.
Als in: ik heb geen zin om rechts te gaan, dus ik ga linksaf (of stilstaan) ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 17:56 



 
Profiel   

Zo heftig met die bokster, zit niet goed genoeg in mijn vel om het te volgen, ben veel te empathisch :o

Prim komt komend jaar ook te koop, staat een verhuizing op de planning en dan kan diva niet meer aan huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 18:10 



 
Profiel   

Azmay: is ook heel heftig, mijn moederhart breekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 18:14 



 

Ik moet me er ook soms bewust van distantiëren inderdaad. Hier privé in die zin ook veel meegemaakt laatste jaren dus dat rakelt veel op ook.

Claudia: ja wel ook om te (leren) rijden inderdaad, voor een meisje van 5.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 18:20 



 
Profiel   

ow Azmay, verhuizen? Blijf je dr pre wel houden dan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 19:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 519 van de 533 [ 13312 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522 ... 533  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen