Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 20:18

Azmay ga je zelf verhuizen??

Robijn heb je pb gestuurd.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 22:46

Azmay schreef:
Zo heftig met die bokster, zit niet goed genoeg in mijn vel om het te volgen, ben veel te empathisch :o

Ik zit prima in m'n vel, maar heb me toch een paar keer een potje zitten janken :') Dus kan me voorstellen wat het met je doet als je zelf al niet zo lekker gaat, empatisch bent en/of zelf zoiets hebt meegemaakt... dan maar beter op afstand steunen :j

Ander, leuker nieuws.. wij hebben van 't weekend een lamp opgehangen bij de bak en vanavond voor het eerst lekker in het licht Tamme kunnen longeren <3 Wat is dat toch fijn zeg!! Topplekje :+: Had ik hier ook al gezegd dat we er een paardje bij hebben staan. Een Friese merrie van 20, van mijn vriendin, is met pensioen en mag hier de winter doorbrengen <3 Ken het paard zelf ook al heel lang, dus voelt compleet om d'r hier om me heen te hebben :+:

Afbeelding

Afbeelding

rover_
Berichten: 1360
Geregistreerd: 27-10-09

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 08:40

Fijn voor je dat rond is Claudia. Moeilijk om je pony’s te moeten verkopen. Gelukkig heb je nog wel de tijd en lukt het vast om een mooi plekje te vinden. In welke omgeving ga je wonen?

Hele verandering Azmay.

Heel verdrietig en triest zo jong. Ik heb ook veel meegemaakt in mijn directe omgeving en kan dit minder goed handelen (de onmacht, intensiteit van verdriet voel je dan weer).

Lekker dat je ook in het donker kunt longeren Utopia, gezellig zo met de Fries erbij.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 10:29

Onmacht inderdaad... zo voelt het ja.. bah.. -O-

Gisteravond dus voor het eerst in het donker gelongeerd, maar wat een luxe is dat :D Lekker met m'n eigen Friesje aan de gang <3

Afbeelding

Afbeelding

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 10:37

Lynn_Nikita schreef:
ow Azmay, verhuizen? Blijf je dr pre wel houden dan?

Het staat op de planning terug naar brabant te gaan. Rijden nu gemiddels 2x in de weer een uur enkel omdat ons sociaal leven daar is en we hebben beide de energie niet voor het opknappen en onderhouden van dit enorme huis.
Diva mag gewoon mee, heb al wat opties voor stallen :j

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 10:46

Lekker Natasja!
Ik ben je eergisteren voor geweest.

Vriendlief is hier vandaag bezig met de trap. Ik heb een overbelaste elleboog (ja dat bestaat blijkbaar :+ ) dus ik ben vooral veel aan het aanmoedigen :D

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 11:23

Haha lekker :D
Tennisarm ofzo? :') Bijzonder weer haha

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:31

Dat is genoeg licht Utopia. Heel fijn dat je dan savonds wat kunt doen.

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:34

Ik heb echt geen idee wat een tennisarm is haha. Heb zenuwpijn in mijn onder- en bovenarm en een kloppende elleboog _O-
Ach ja, bijzondere dingen voor bijzondere mensen denk ik dan maar :+

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:47

ClaudiaHS schreef:
Dat is genoeg licht Utopia. Heel fijn dat je dan savonds wat kunt doen.

Ja, zeker voor longeren is dit prima! Met rijden zou ik liever net wat meer licht hebben denk ik... maar dat zien we vanzelf wel... :P


Robijntjah schreef:
Ik heb echt geen idee wat een tennisarm is haha. Heb zenuwpijn in mijn onder- en bovenarm en een kloppende elleboog _O-
Ach ja, bijzondere dingen voor bijzondere mensen denk ik dan maar :+

Oh hahaha.. klinkt wel ongeveer zo :P Maar vooral ook onprettig :(:)
Precies :D _O-

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:48

Ik ga me er eens in verdiepen, thanks voor de tip hahaha.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:58

Slijmbeursontsteking in de ellenboog?

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:03

Slijmbeursontsteking herken ik er niet in. Het lijkt erop dat ik zowel een tennis- als een golferselleboog heb _O-

Ach ja, iets minder klussen en slepen met zware dingen dan maar eventjes en dan gaat het vast wel weer braaf over.

Lynn_Nikita

Berichten: 25465
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:06

Ik heb ook een tijd overbelaste pols en schouder gehad, rustig aan doen! Zeker telkens dezelfde beweging maken bij bv verven was funest.

Hier begint er weer wat te gebeuren, na weken wachten en stilstaan heb ik net de aanbouw voorgestreken en komt morgen de stukadoor Joehoee. Ik moet nu alleen extra werken, baas is 2 weken naar Afrika en mag ik de boel runnen, ben nog geen 5 weken daar dus hoop verantwoordelijkheid Lastige timing nu met een moeder die niet oppast ivm de zieke vriendin en extra klussen in huis, mar alles komt goed ik moet alleen iets creatiever zijn met oplossingen bedenken

Azmay klinkt een logische keuze dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:11

Ik vrees dat mijn werk er ook wel mee te maken heeft.
En het weer, als het koud is ga ik ontzettend met opgetrokken schouders lopen en krijg dus nek- en schouderpijn. En nu dus ook elleboog pijn.

Maar goed, trekt vanzelf wel weer bij.

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 17:29

Robijntjah schreef:
Slijmbeursontsteking herken ik er niet in. Het lijkt erop dat ik zowel een tennis- als een golferselleboog heb _O-

Ach ja, iets minder klussen en slepen met zware dingen dan maar eventjes en dan gaat het vast wel weer braaf over.


Ik kreeg eerst een slijmbeursontsteking wat daarna ook een tennis- en golfarm werd. Kon mn arm niet meer zelfstandig optillen, vreselijk.
Uiteindelijk veel baat gehad bij kinesiotape. Dat helpt nu bij al mn spierspanningen heel goed.
Voor zenuwpijn heb ik ook medicatie, mocht jij nog tips hebben hoe jij ermee om gaat, welkom :)

Karin_deB

Berichten: 8250
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 15:03

xXutopiaXx schreef:
Wat mooi dat je bij d'r op bezoek bent geweest Karin, dat ging mij niet lukken... Terwijl ik haar nog ken van vroeger.. ik vind het te zwaar, zit thuis al regelmatig te huilen.. haar zo zien, zou ik echt niet trekken, en daar heeft ze niets aan.. :n Mijn kaartje is onderweg, meer kan ik niet meer doen..



Is ook heel knap en respectvol dat je dat van jezelf weet en daar rekening mee houdt :(:)
Ze is gisterenavond half 8 rustig overleden in het bijzijn van haar familie.

ClaudiaHS schreef:
Hier ook niet veel te melden.
Over ong 4 maand ben ik illegaal in dit topic ;)
Maandagochtend gaan we tekenen en is ons huis definitief verkocht. Overdracht staat voorlopig op 2 maart.
En maandagmiddag gaan we tekenen voor ons nieuwe huis.(overdracht hopelijk begin februari)
In de tussentijd moet ik nog 2 pony's zien te verkopen 8)7


Vlot gegaan zeg!
Heb je al kijken voor de pony's gehad? Komt wel wat druk op te zitten nu :(:)

Azmay schreef:
Prim komt komend jaar ook te koop, staat een verhuizing op de planning en dan kan diva niet meer aan huis.


Spannend!
Waar in Brabant wil je gaan wonen?

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 15:06

Karin_deB schreef:
Azmay schreef:
Prim komt komend jaar ook te koop, staat een verhuizing op de planning en dan kan diva niet meer aan huis.


Spannend!
Waar in Brabant wil je gaan wonen?

Terug richting Eindhoven, waarschijnlijk Geldrop.
Maar er is nog veel te regelen dus ik verwacht niet dat het binnen een half jaar gedaan is :')

belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 22:51

Utopia: Wat fijn, licht om te logeren.
Robijntjah, overbelaste elleboog heb ik ook gehad. Eerste link en later rechts. Kwam vaker voor dat na behandeling van de ene kant de ander er achteraan komt. Paar keer fysio en oefeningen en ik was er redelijk snel weer klaar mee.

Lynn, succes. Heb je wel iemand op wie je kan terug vallen op je werk?

Claudia: Gefeliciteerd, Snel gegaan.

Azmay, ook een hele verandering

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 11:15

Karin_deB schreef:
xXutopiaXx schreef:
Wat mooi dat je bij d'r op bezoek bent geweest Karin, dat ging mij niet lukken... Terwijl ik haar nog ken van vroeger.. ik vind het te zwaar, zit thuis al regelmatig te huilen.. haar zo zien, zou ik echt niet trekken, en daar heeft ze niets aan.. :n Mijn kaartje is onderweg, meer kan ik niet meer doen..



Is ook heel knap en respectvol dat je dat van jezelf weet en daar rekening mee houdt :(:)
Ze is gisterenavond half 8 rustig overleden in het bijzijn van haar familie.


Las het ja... -O- :(:) Sucks... Blijft zo enorm heftig en oneerlijk....

Lynn_Nikita

Berichten: 25465
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 13:00

Mijn "tante" heeft vandaag haar laatste dag, straks euthanasie. Zo vreemd om al te weten wanneer je eigen crematie is maar mooi dat iedereen nog de dingen kan zeggen tegen haar wat je graag wil zeggen

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 13:46

Oh dat lijkt me inderdaad ook wel heel raar.. Maar het is inderdaad wel zo dat je dan 'alles' kan zeggen en doen wat je nog graag wilt.. tijd is er nooit genoeg, maar nu kun je in ieder geval nog iets..
Maar het afscheid blijft poedersuiker... :(:) Sterkte :*

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 13:52

Sterkte Lynn, lijkt me heel moeilijk inderdaad.
Wij zijn in juni afscheid gaan nemen van mijn man zijn oma we voelde echt dat het de laatste kans zou zijn.
In het ziekenhuis aangekomen werd dat gevoel ook bevestigd.
Die nacht is ze inderdaad ook overleden.

rover_
Berichten: 1360
Geregistreerd: 27-10-09

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 13:59

Heftig Karin en Lynn, veel sterkte voor jullie.

Is het bij jullie ook zo koud? Van de week die misselijke regen hele dagen en nu straffe oostenwind. Wel droog maar geen straaltje zon te bekennen.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 14:10

Ach ja.. da's ook zo bijzonder Jes..

Yep, hier ook een lekkere flinke oostenwind... gelukkig komt ie voor ons dan uit het bos, dus liggen we aardig beschut :D