Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

verwennen

 
Profiel   

heeiii,
ik ben Eloise Hooft en 1 van me verzorg paardjes heeft een hele erge verstopping gehad en die is sinds vandaag weg. Hij heeft veel pijn gehad omdat hij ons beet als we aan zijn buik kwamen. Ik wil hem zo graag verwennen maar hoe? hij mag geen eten en alleen maar poetsen weet ik niet of hij dat wel echt lekker vind. weten jullie iets? :(:) :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 22:00 



 
Profiel   

Allereerst: wat vervelend! Sterkte voor je pony.

Lekker poetsen en knuffelen en wandelen :) Daar geniet hij vast al heel veel van.

Je topic staat trouwens verkeerd dus ik heb eventjes getemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 22:23 



 
Profiel   

Oh, dat is sneu! Gaat het nu weer beter met hem?

Lekker kriebelen vinden de meesten fijn; vooral die 'lekkere plekjes' (tussen de voorbenen op de borst, aanzet staart, manenkam, schoft of achter de oren zijn vaak fijn)

Ik denk dat je nog betere reacties krijgt wanneer je topic in 'verzorging,stalling en weide' staat, daarom verplaats ik het daarnaartoe

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 22:34 



 
Profiel   

Als je pony zich nog niet lekker voelt kan het ook zo zijn dat rust juist fijn is. Houd hem dus goed in de gaten en laat hem lekker alleen als hij dat aangeeft. Aandacht geven kan straks ook goed als hij weer in orde is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-19 08:57 



 
Profiel   

een massage borstel is echt top!! mijn pony's gaan dan altijd flehmen en tegen me aan leunen! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-19 13:25 



 
Profiel   

Sterkte voor je pony ten eerste!
Verwennen kan ook zonder eten. Bijvoorbeeld uitgebreid poetsen, knuffelen of aaien/kriebelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 11:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen