Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 30 [ 747 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

(VOLG) Boerderijtje gekocht/ paard naar huis

 

Wat ziet het er al prachtig uit <3

Waar komt jullie cook on fire vandaan? :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 08:03 



 
Profiel   

Otti1977 schreef
Wauw mooi zeg!


Ja we vinden de kleur zelf ook super tof. Nog even op een wat groter stuk bekijken en dan kunnen we de rest bestellen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 10:30 



 
Profiel   

idinn schreef
Wat ziet het er al prachtig uit <3

Waar komt jullie cook on fire vandaan? :+


https://cookonfire.nl/

Mocht je er 1 daar halen dan ben je al heel dicht bij ons in de buurt :D . Ben wel benieuwd of je er 1 neemt :j .

Het is het zelfde principe als een ofyr, maar dan een stuk goedkoper. Wij gebruiken hem mega veel, vind het echt een aanwinst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:08 



 
Profiel   

Super blij. De eerste snee zit in de baal. Maar liefst 13 grote balen van 380 kg. Voor een heel jaar vier van eigen land en we hadden ook nog wat liggen.

Volgend jaar zal het een stuk minder zijn. Dan hebben we in de middelste wei het ven gegraven (dit wordt als het ware bij de tuin getrokken) maar dan nog blijft er genoeg over voor de paarden.

[ img ]

Gisteren is ook de verf voor de spatrand geleverd. Hebben weer wat te doen dus :P

Aankomend weekend gaan we als voorbereiding op de aanleg van het ven de omheining van de bak een stuk verplaatsen. Dan is het maar vast gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 08:11 



 
Profiel   

Lekker hoor, dat is zeker heel fijn, het is mooi droog geweest om te hooien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 13:39 



 
Profiel   

Er is gisteren weer zoveel gebeurd.

De spatrand aan de voorkant is af. Nog best een klusje, grind weg halen, zand weg, schoonmaken met st marc. Schuren, opnieuw schoonmaken met st marc. 2 lagen verf, en dan het zand en grind weer terug.

Maar het resultaat mag er zijn <3

[ img ]
[ img ]

Een deel van de omheining van de bak moet verplaatst worden ivm de bouw van de nieuwe schuur. Die schuur is pas volgend jaar, maar in augustus wordt er een kikkerpoel gegraven. Van Een deel van het zand wordt een bult gemaakt om de bak heen zodat die vanuit de woning minder in het zicht ligt. De planken zijn er nu af, palen gaan van de week met een kraantje.

[ img ]

Ook hebben we een oude trekker aanhanger gesloopt. Deze gaat volgende week naar het oud ijzer.

[ img ]
[ img ]


Vandaag tijd voor ontspanning, nou ja ontspanning, heuveltje op heuveltje van in montferland

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:08 



 
Profiel   

De afgelopen weken is er weer hard gewerkt.

De omheining van de bak is aan de voorkant 6 meter naar achteren gegaan en aan de achterkant weer verlengd. Dit is noodzakelijk voor de bouw van de schuur (binnenkort meer hier over). Naast de bak komt een grote kikkerpoel te liggen. Een deel van het zand wat uit het gat komt, komt om de omheining van de bak te liggen zodat we vanuit het huis de bak niet meer zo goed zien.

Start graven kikkerpoel is 28-8 of 30-8 voor die tijd moeten we nog uitzetten hoe we de poel precies willen hebben.

Ook hebben we ons trekker hokje verplaatst en is er een wand in gekomen waar straks vlinderstruiken voorkomen.

Oud trekkerhokje


[ img ]


Nieuw trekkerhokje

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Na onze vakantie gaan we ook de laatste hand leggen aan het schilderwerk. Andere zaken hadden nu prioriteit vandaar dat het even stil lag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 17:30 



 
Profiel   

Jeetje wat maken jullie er iets super moois van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:05 



 
Profiel   

Hoi Tymone, net kwam ik jouw topic tegen voor het eerst en wat ontzettend leuk om al die vorderingen te zien! Ik ga je volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:11 



 
Profiel   

Het wordt steeds meer jullie eigen plek. Blijft zo leuk om te volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:28 



 
Profiel   

masyo schreef
Hoi Tymone, net kwam ik jouw topic tegen voor het eerst en wat ontzettend leuk om al die vorderingen te zien! Ik ga je volgen :D



Hey Masyo, dankjewel.

Tijdens en na het graven van de kikkerpoel zal het wel een tijdje chaos zijn hahaha. Maar daarna wordt het vast heel mooi.

En heb zo’n om straks onze nieuwe schuur met stallen te delen, maar moet nog een paar weken geduld hebben :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:13 



 
Profiel   

Ook ik heb met veel plezier je topic doorgelezen en wat een gaaf project zeg en wat zijn jullie creatief en handig! Ik heb al veel inspiratie opgedaan. Wij zijn op dit moment zelf ook druk op zoek naar een mooi plekje met genoeg ruimte voor eigen paarden aan huis, maar dat is in deze tijd nog niet zo makkelijk! Hopelijk komt er ook snel iets op ons pad. Tot die tijd zwijmel ik hier lekker mee ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 07:49 



 
Profiel   

Wat een mooi plekje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 10:23 



 
Profiel   

chansch schreef
Ook ik heb met veel plezier je topic doorgelezen en wat een gaaf project zeg en wat zijn jullie creatief en handig! Ik heb al veel inspiratie opgedaan. Wij zijn op dit moment zelf ook druk op zoek naar een mooi plekje met genoeg ruimte voor eigen paarden aan huis, maar dat is in deze tijd nog niet zo makkelijk! Hopelijk komt er ook snel iets op ons pad. Tot die tijd zwijmel ik hier lekker mee ;)



Wat lief dankjewel.

Het is idd nu echt een moeilijke tijd om iets te kopen.
Prijzen zijn absurt en het is echt zo snel verkocht :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 08:00 



 
Profiel   

Op dit moment genieten wij van goede leven in Frankrijk. Waar wij normaal graag voor avontuurlijk gaan (zoals wildkamperen in Scandinavië) hebben we dit jaar gekozen voor een plek zodat we mocht het noodzakelijk zijn ook weer snel naar huis kunnen.

[ img ]
[ img ]

Na de vakantie start het graven van ons ven/kikkerpoel

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 11:05 



 
Profiel   

Wauw cool zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 14:50 



 
Profiel   

Otti1977 schreef
Wauw cool zeg


Je moet de wilde beesten er ff bij denken, maar dan is het net Afrika _/-\o_

Alle gekheid op een stokje… maar we zijn in Noorwegen wel eens wakker geworden (tijdens het wildkamperen) omdat onze auto midden in de nacht bewoog. Toen we de rits openen deden zagen we 15 koeien die om de auto heen stonden en aan het klooien waren. Zo nu en dan kwam er 1 tegen de bumper aan waardoor onze auto bewoog :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 15:54 



 
Profiel   

Vette bak :D Maar ik vind het wel een vrij ingewikkelde constructie als ik eerlijk ben :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 07:19 



 
Profiel   

Prairy schreef
Vette bak :D Maar ik vind het wel een vrij ingewikkelde constructie als ik eerlijk ben :P


Valt wel mee hoor, tent staat met 3 min en de luifel met 5 ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 11:53 



 
Profiel   

Vakantie zit er weer op. Het was heerlijk, we zijn echt uitgerust.

Met de rust is het gelijk gedaan _/-\o_ . De voortuin ligt er deels uit en ook het graven van het ven is begonnen. Echt zo benieuwd hoe het gaat worden.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 14:08 



 
Profiel   

Gaaf hoor, ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:57 



 
Profiel   

Gisteren is er tot laat gewerkt. Wat een bikkels die op zaterdagavond gewoon tot 23 uur doorgaan.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

De volgende ochtend keken we vanuit het oude hooiraam in de slaapkamer naar buiten.

[ img ]


En we hebben nog wat zand bewaard voor de toekomst. Als we de schuur gaan bouwen hebben we nog zand nodig om het straatwerk etc op te hogen.

Deze berg ligt er dus nog wel ff <<)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 10:24 



 
Profiel   

Het is ook prachtig geel zand waar veel mensen een hoop geld voor betalen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 18:24 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Het is ook prachtig geel zand waar veel mensen een hoop geld voor betalen ;)


We hebben ook grijs zand, perfect voor een nieuwe bodem in een rijbaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 21:05 



 
Profiel   

Niet weg doen dus :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 07:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 30 [ 747 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen