Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Re: Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-19 11:32

vandaag gaan kijken in de andere stal! super fijne mensen paarden gaan van smorgens tot in de avond buiten, goede buitenpiste en ALLES wordt gedaan :D en het kost maar iets meer als mijn stal nu :o er is ook iemand dat regelmatig op wedstrijd gaat dus dat is ook al fijn... Nu nog zien of ik de huidige staleigenaar te pakken krijg om dit met hem te bespreken zodat ik asap weg kan (liefst) of op het einde van de maand.... is het erg om dit gesprek via de telefoon te doen? ik zie hem deze week niet direct denk ik.. enkel zijn vrouw

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 12:19

Ik zou een berichtje sturen of hij komende dag rond uur X even op stal kan passeren omdat je iets wil bespreken (zorg ervoor dat je indien nodig direct vervoer kan regelen en terecht kan op de nieuwe stal, zodat je indien nodig gewoon je paard zijn halster kan omdoen en het terrein kan verlaten. Zal waarschijnlijk niet nodig zijn maar mensen kunnen in emotie soms apart reageren.
Indien hij niet kan en je kan wachten om het te bespreken gewoon afwachten en anders desnoods telefonisch doen (opnieuw, dan bij voorkeur vanaf stal zodat je indien nodig de locatie kan verlaten.)

vordur

Berichten: 600
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: Heiloo

Re: Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:21

Hoe is het nu?

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-19 07:25

vordur schreef:
Hoe is het nu?

De eigenaar zijn reactie was idd nu wegwezen.. dus heb snel snel moeten verhuizen gisteren. Maar ze staat nu happy op een andere stal! Ik zal vanavond wat foto's posten.

De eigenaar vond dat ik elke maand 200 EUR van hem kado kreeg viel niet mee te praten, blij dat ik weg ben!

Kabayo

Berichten: 13951
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 07:50

Wat een naar persoon :(

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Re: Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-19 08:55

ja ik vond zijn reactie heel vreemd.. ik had hem dus een week niet gezien na die vakantie. had enkele keren gebeld om eens te praten maar nam niet op.. heb ik een berichtje gestuurd of we eens alles konden bespreken geen reactie... dus uiteindelijk via een berichtje laten weten dat ik wegging.

dan heb ik hem uiteindelijk gezien en zei hij: ik ben blij dat je de boodschap begrepen hebt?! :? ik dacht welke boodschap? de negeer boodschap ? :+

Maar ja ik wou het als volwassen mensen uitpraten maar hij had er echt totaal geen gehoor aan. ik moest gewoon meteen mijn auto met al mijn gerief inladen. hij wou zelfs dat ik die avond vertrok (het was ondertussen 21u!) waarop ik zei dat dit onmogelijk was want ik had geen vervoer. 'ja daar had je maar eerder aan moeten denken!'

Dus gisteren nog op de laatste moment (halleluja) een camionette kunnen regelen en ben ze dan snel voor mijn werk gaan ophalen.

voor de nieuwe stal was het geen enkel probleem :) heel toffe mensen!

Maar ik blijf wel een beetje met een naar gevoel achter.. heb zo lang alles gedaan voor die mensen en nu dit??

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:01

Femke_Tweety schreef:
Doei zeggen, andere stal zoeken.


als ik het goed lees ben jij er voor zijn gemak, het bovenstaande je betaalt genoeg en doet echt veel te veel ....laat het hem zelf uitzoeken!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:02

Jeetje zeg....wat een verhaal. Wat een ontzettend akelig persoon van je oude stal.

Laat het nu maar los. Jouw paard staat nu op een fantastische plek! Geniet daar maar lekker van :)

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:06

Nana_x0x schreef:
ik heb hem al gestuurd (hij stuurde zelf berichtjes) dat ik het heel jammer vond dat hij zo reageerde en dat ik enkel maar best doe. ik doe trouwens al bijna alles op stal. ik geef de paarden elke avond eten zet ze buiten en doe de stallen...

ja morgen ga ik bij een andere stal kijken.... vind het gewoon heel jammer in het begin was het echt heel leuk samen op wedstrijd enzo


Hopelijk kun je daar terecht. Is niet leuk hoe je nu behandeld wordt. Ik zou wel een stal zoeken waar je dus niet meer van die afspraken hebt, maar gewoon lekker met je eigen paard bezig kan zijn en niet nog eens voor 5 andere paarden moet zorgen. Ik lees te vaak dat mensen hiervan profiteren zoals er met jou gedaan is.

Edit: ik lees net dat je gelukkig weg bent bij die nare man. Heel onvolwassen gedrag dat hij je heeft genegeerd en later zegt: Dus je begrijpt de boodschap. slaat nergens op natuurlijk. Gelukkig ben je daar weg! En nu lekker plezier hebben op je nieuwe stal *\o/*

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:11

Fijn dat je zo snel kunnen verhuizen bent !

De reactie van die vent zegt alles.
Er lopen rare snuiters rond in paardenland hoor :+

Mando

Berichten: 15691
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:16

Nu op je nieuwe stal niet in je oude patroon vallen en helpen.
Tuurlijk help je wel eens doe ik ook op stal maar binnen het redelijke.

Cowboy55
Berichten: 8488
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:16

Nana_x0x schreef:
<KNIP>
Maar ik blijf wel een beetje met een naar gevoel achter.. heb zo lang alles gedaan voor die mensen en nu dit??


Zo zie je maar weer: Geen goede daad blijft onbestraft......

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:16

Nana_x0x schreef:
ja ik vond zijn reactie heel vreemd.. ik had hem dus een week niet gezien na die vakantie. had enkele keren gebeld om eens te praten maar nam niet op.. heb ik een berichtje gestuurd of we eens alles konden bespreken geen reactie... dus uiteindelijk via een berichtje laten weten dat ik wegging.

dan heb ik hem uiteindelijk gezien en zei hij: ik ben blij dat je de boodschap begrepen hebt?! :? ik dacht welke boodschap? de negeer boodschap ? :+

Maar ja ik wou het als volwassen mensen uitpraten maar hij had er echt totaal geen gehoor aan. ik moest gewoon meteen mijn auto met al mijn gerief inladen. hij wou zelfs dat ik die avond vertrok (het was ondertussen 21u!) waarop ik zei dat dit onmogelijk was want ik had geen vervoer. 'ja daar had je maar eerder aan moeten denken!'

Dus gisteren nog op de laatste moment (halleluja) een camionette kunnen regelen en ben ze dan snel voor mijn werk gaan ophalen.

voor de nieuwe stal was het geen enkel probleem :) heel toffe mensen!

Maar ik blijf wel een beetje met een naar gevoel achter.. heb zo lang alles gedaan voor die mensen en nu dit??



Zoals ik het lees was hij je opzettelijk aan het proberen weg te pesten door je als stront te behandelen. Meneer is dus niet volwassen genoeg om gewoon aan te geven dat hij je niet meer als pension klant wilde hebben. Sowieso istie een rare met zijn gedragingen.

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-19 09:20

Mando schreef:
Nu op je nieuwe stal niet in je oude patroon vallen en helpen.
Tuurlijk help je wel eens doe ik ook op stal maar binnen het redelijke.


ja idd! maar ze hebben daar vast personeel dus ik moet geen fluit doen! enkel genieten idd!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 11:31

Nana_x0x schreef:
ja ik vond zijn reactie heel vreemd.. ik had hem dus een week niet gezien na die vakantie. had enkele keren gebeld om eens te praten maar nam niet op.. heb ik een berichtje gestuurd of we eens alles konden bespreken geen reactie... dus uiteindelijk via een berichtje laten weten dat ik wegging.

dan heb ik hem uiteindelijk gezien en zei hij: ik ben blij dat je de boodschap becgrepen hebt?! :? ik dacht welke boodschap? de negeer boodschap ? :+

Maar ja ik wou het als volwassen mensen uitpraten maar hij had er echt totaal geen gehoor aan. ik moest gewoon meteen mijn auto met al mijn gerief inladen. hij wou zelfs dat ik die avond vertrok (het was ondertussen 21u!) waarop ik zei dat dit onmogelijk was want ik had geen vervoer. 'ja daar had je maar eerder aan moeten denken!'

Dus gisteren nog op de laatste moment (halleluja) een camionette kunnen regelen en ben ze dan snel voor mijn werk gaan ophalen.

voor de nieuwe stal was het geen enkel probleem :) heel toffe mensen!

Maar ik blijf wel een beetje met een naar gevoel achter.. heb zo lang alles gedaan voor die mensen en nu dit??

Dat gevoel blijft nog wel even. Maar weet je, soms zijn mensen gewoon zo, en vaak zijn die mensen heel eenzaam. :) Eigenlijk kan je er enkel medelijden mee hebben.

zaridjjo

Berichten: 47
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Tolkamer( Gld)

Re: Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:50

Jee wat een verhaal, zeg!

Fijn voor je dat je nu op een stal staat waar nu het meeste voor jou gedaan wordt.
Echt niet normaal, die man

Manadeluca

Berichten: 1123
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Is het ooit genoeg bij paardenmensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 11:13

Gewoon genieten nu, ook al is het niet makkelijk probeer dit verhaal achter je te laten, wat lopen er toch vreemde mensen rond.