Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring zweetdeken decathlon?

 
Profiel   

Heeft er toevallig iemand ervaring met de zweetdeken/staldeken polar 500 van Decathlon? Deze, of de rode variant:
https://www.decathlon.nl/p/zweetdeken-p ... 85&c=BLAUW

Ik wil hem braag kopen maar vind hem vrij prijzig. Dus ik hoor graag jullie ervaringen! Mocht er iemand ervaringen hebben met de epplejecek Zafra zweetdeken hoor ik die ook graag.


Ik vind het vooral belangrijk dat de deken snel het vocht van mijn paard opneemt en dat mijn paard dus snel droog is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 08:05 



 
Profiel   

Ik ken de Decathlon deken die jij noemt niet. Gemiddeld genomen ben ik zeer tevreden met de Paardenspullen van decathlon dus verwacht dat deze ook wel goed zou zijn. 39,- is overigens niet extreem voor een deken...

De epplejeck zaphira heb ik. Wat een bagger. Kwaliteit is slecht en de pasvorm nog slechter..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 08:13 



 
Profiel   

Dankjewel voor je reactie! Dan wordt die het sowieso niet haha.

39€ voor een deken is ook niet zo duur, maar voor een zweetdeken vond ik het wel aan de vrij prijzige kant als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de zweetdekens van Epplejeck ed.

Maar ik denk dat ik de Decathlon deken gewoon ga proberen, hij ziet er goed uit!


Heb jij toevallig ervaring met de dekenmaten van Decathlon? valt het klein/groot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 08:32 



 
Profiel   

Nee sorry heb ik niet. Ik heb vanalles van decathlon maar geen dekens. Ik heb alle regen en winterdekens van Amigo en fleecedekens van allerlei merken maar niet van decathlon.

Ik heb meestal ook niet zulke dure fleecedekens (wel dure merken) ergens uit een outlet Ofzo. Heb 1x profirider, die van epplejeck en de rest hv polo. Die laatste zijn super mooie en dure dekens maar doordat ze uit de outlet kwamen kostten ze iets van 25,- stuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 08:42 



 
Profiel   

Als je echt een goede zweetdeken wilt ga je voor een volledig wollen deken. Die voeren nog veel beter het vocht af maar die zijn ook gelijk wel weer een stukje prijziger

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 08:46 



 
Profiel   

lizy29 schreef
Als je echt een goede zweetdeken wilt ga je voor een volledig wollen deken. Die voeren nog veel beter het vocht af maar die zijn ook gelijk wel weer een stukje prijziger


Absoluut! En dan een dikke. Niet van die nieuwerwetse dunne rommel ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 12:11 



 
Profiel   

pluisje88 schreef
lizy29 schreef
Als je echt een goede zweetdeken wilt ga je voor een volledig wollen deken. Die voeren nog veel beter het vocht af maar die zijn ook gelijk wel weer een stukje prijziger


Absoluut! En dan een dikke. Niet van die nieuwerwetse dunne rommel ;)


Ik heb niet eens een hele dikke maar wel eentje waar je armspieren van kweekt als je hem op wil leggen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 12:40 



 
Profiel   

Ik heb deze. Hij is vele dikker als die van de EJ. Ik gebruikte hem zelf als extra deken bij extreem koud weer en als longeerdeken. Kwa pasvorm, tja ik heb 3 dekens gehad van decathlon en ben eigenlijk maar van eentje tevreden over de pasvorm (de goedkoopste die ik had :+ ). Deze + de dikke staldeken die ik had, trokken allebei naar achteren. Maar dat heb je wel snel bij fleecedekens natuurlijk. Dit zie je goed op de foto:


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 12:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen