Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 11 [ 265 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ongevraagde hulp op de weide

 
Profiel   

We wachten in spanning!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:27 



 
Profiel   

Oh zo spannend... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:27 



 
Profiel   

TS probeert nog even de spanning op te bouwen? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:28 



 
Profiel   

Nou ik ben heeeel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:28 



 
Profiel   

fohadie schreef
Oh, wat leuk. Nu hoop ik op een verhaal van een schattige oudere man die de mest wilde gebruiken voor zijn tuin en geen flauw benul van pasrden heeft en daardoor het gevaarniet zag. :+:

Ik hoop ook op een onschuldige ontknoping. :j Iemand die het goed bedoelde en niet besefte dat het ook voor nogal wat onrust zou zorgen.

Heb het vermoeden dat het ook wel een beetje die richting in gaat. De korte update van TS klinkt niet alsof er iets naars is gebeurd. Maar goed, blijft gissen zo. :+

Damnit TS, je hebt onze aandacht wel goed te pakken. Gebeurd niet snel dat ik om de halve minuut de pagina refresh in de hoop op iets nieuws. Is dit hoe menig voetbalfan zich voelt als ze een wedstrijd zitten te kijken? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:31 



 
Profiel   

DE UPDATE:

zal de spanning er maar niet in houden en eerst zeggen wie: de poepdief is een senior van hier in de straat :D
verhaal komt nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:36 



 
Profiel   

Jazzie03 schreef
DE UPDATE:

zal de spanning er maar niet in houden en eerst zeggen wie: de poepdief is een senior van hier in de straat :D
verhaal komt nu!


:):) WE WILLEN HET VERHAAL :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:37 



 
Profiel   

Vertel vertel!!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:38 



 
Profiel   

Beter! De oude garde is altijd zo lekker secuur dus je hebt mooi een nette weide ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:39 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd! :):) *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:40 



 
Profiel   

Het verhaal: ik sta dus al de hele dag in de wei op de uitkijk en heb ondertussen bijna alle klusjes gedaan die ik nog kon doen voor de winter (productieve dag dus).
Bij elk geluidje dat ik hoorde dacht ik onmiddellijk dat er iemand was, maar dat was niet zo. Tegen iets voor 4 had ik het wel gehad met het werk en ging ik nog snel even naar de paarden. De paarden stonden samen met de oortjes gespitst naar het bos dus ik ben bij hen gaan staan en zag ineens beweging. Toen zag ik een persoon aan de rand van het bos staan en ik heb me verstopt langs mijn paard zijn kont (die is lekker groot :Y). Toen de persoon dichterbij kwam herkende ik hem als één van de mensen die regelmatig mest van de mesthoop komt halen.
Net op het moment dat ik tevoorschijn wou komen (dacht dat het vals alarm was) zie ik hem onder de draad kruipen en de omgeving scannen... Ik dacht het zal toch niet!? :roll: dus ik bleef even kijken en ja hoor hij was heel voorzichtig om zich heen aan het kijken, maar kwam steeds verder het terrein op richting de stal. Op dat moment was het voor mij duidelijk en kwam ik achter mijn paard uit. Hij schrok natuurlijk en keek onmiddellijk heel schuldig dus ik ben maar even een praatje met hem gaan maken.

Ik heb hem de situatie uitgelegd en gevraagd of hij alsjeblieft niet meer bij de paarden wilt komen als ik er niet bij ben omdat er altijd iets kan gebeuren. Hij verzekerde mij dat hij heel voorzichtig is geweest, maar hij begreep uiteindelijk wel dat ik het niet zo leuk vond en dat het gevaarlijk kon zijn.

dit is een beetje het verhaal in een notendop :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:40 



 
Profiel   

Nu moet je je weiland senior proof maken :')


Het ging hem dus echt om de mest? :=


Laatst bijgewerkt door Zamora op 08-11-19 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:42 



 
Profiel   

Gelukkig wel iemand die je kende en al mest kwam halen. Geen optie dat hij het zelf kan pakken en dus jou kan ondersteunen in de wei leeg houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:43 



 
Profiel   

Hahaha, ik lag helemaal dubbel toen ik het me voorstelde hoe je jezelf daar achter een grote ronde paardenbil verstopt had. :')

Maaruh, fijn dat het duidelijk is wat er nu aan de hand was en je het zo samen hebt kunnen bespreken. Was er een reden waarom hij niet de mest van de hoop haalde maar uit de weide? En heb je daar nog wat over kunnen afspreken of is het verder prima zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:44 



 
Profiel   

Maar waarom deed hij het dan? Waar gebruikte hij de mest voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:44 



 
Profiel   

Zelfs nu het verhaal bekend is, is het nog steeds raar :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:44 



 
Profiel   

Wtf! Maar wat was zijn argument? Hij kwam toch al mest halen? Dan hoeft hij niet te mesten toch. En dan zo sneaky om zich heen kijkend..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:45 



 
Profiel   

Zamora schreef
Het ging hem dus echt om de mest? :=


aah dat ben ik vergeten zeggen.
Hij vond mijn paard zo mooi dus hij wou hem van dichtbij bekijken en zag toen dat ik die dag nog niet gemest had. _O- Hij had toch nog wat mest nodig dus hij dacht dat hij het dan beter in 1 keer mee kon nemen. en hij is het daarna blijven doen (waarom weet ik niet)
Het was dus echt gewoon een vriendelijk gebaar zonder na te denken over eventueel de gevolgen.


Laatst bijgewerkt door Jazzie03 op 08-11-19 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:45 



 
Profiel   

Oké dus een bejaarde mest jouw wei uit? Waarom? Om verse mest te krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:45 



 
Profiel   

Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:46 



 
Profiel   

Gini schreef
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.


Ik heb nu met hem afgesproken dat hij gewoon de mest van de hoop haalt en als hij een echt verse mest wilt hij het eerst komt vragen of zijn kruiwagen neerzet aan de hoop zodat ik hem kan vullen. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:48 



 
Profiel   

Jazzie03 schreef
Gini schreef
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.


Ik heb nu met hem afgesproken dat hij gewoon de mest van de hoop haalt en als hij een echt verse mest wilt hij het eerst komt vragen of zijn kruiwagen neerzet aan de hoop zodat ik hem kan vullen. :o

Fijne oplossing! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:50 



 
Profiel   

Gini schreef
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.

Of het netjes is of niet, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Man is misschien gepensioneerd en vrij eenzaam, heeft niet meer zoveel om handen als eerst. Is blij dat hij zich een beetje nuttig kan maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:50 



 
Profiel   

Ik denk dat bejaarde gepensioneerde vaak wel vreemde dingen doen die nergens op slaan. Waarom? Omdat ze zich vervelen. Ken zo wel nog vreemde verhalen van rare oude mannetjes met vreemde gewoontes. Wel luguber dat hij er zo stiekem over doet en jou dus wel degelijk in het oog hield wanneer je er wel en niet was, dat zou mij wel schrik baren. Gelukkig is het nu opgelost en hopelijk houdt hij zich aan de afspraak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:53 



 
Profiel   

Jazzie03 schreef
Gini schreef
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.


Ik heb nu met hem afgesproken dat hij gewoon de mest van de hoop haalt en als hij een echt verse mest wilt hij het eerst komt vragen of zijn kruiwagen neerzet aan de hoop zodat ik hem kan vullen. :o


Heel fijn dat het is opgelost!

Op dat vlak heb ik gewoon een heel sterke mening (door ervaringen zo gevormd) en vind ik de situatie niet opeens schattig omdat het om een oud opaatje gaat. Maar kijk, het verhaal is goed afgelopen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 11 [ 265 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen