Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 534 [ 13348 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 534  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 6

 
Profiel   

Topic nummer 6 *\o/*


Statistieken van deel 5:


[ img ]

Paarden aan huis.
Elke dag genieten
Je paarden op een andere manier gaan zien
Nauwelijks tijd om te rijden maar dat is opeens ook niet meer zo belangrijk
Altijd bezig
Een huis vol bodembedekking en overal kom je hooi tegen

Je leert machines te gebruiken waarvan je nooit dacht dat je dat kon
Je wordt handiger en creatiever.
Je gaat denken in oplossingen
Van al dat werken kweek je best een paar spierballen


Op naar weer een topic vol ideeën, mooie momenten om te delen, fanatieke (ver)bouwers verhalen, frustraties over paarden, weer en andere dingen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:39 



 
Profiel   

Ik stip gelijk even. Te zien aan het statje post ik heeeel weinig, maar ik lees en leef trouw mee hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:40 



 
Profiel   

Ik ben er!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:42 



 
Profiel   

Ja ik ben er ook weer bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:44 



 
Profiel   

Post (nog) niet maar lees wel mee, mag dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:54 



 
Profiel   

Lees al heel lang mee, sinds maart mijn paarden bij huis en al veel tips op gedaan. Nu dus ook weer een stipje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:55 



 
Profiel   

Ik meld me bij deze maar gelijk af.
Druk met het zoeken van stallen omdat het nu - door de nattigheid - een mooi moment is om te zien hoe alles erbij ligt. In de zomer is alles mooi ;)

We gaan toch afscheid nemen van de shet, dus mochten jullie iemand weten hou ik me aanbevolen. Voor adverteren vind ik het te vroeg.

Het is een merrie met papier. Braaf onder het zadel, verkeersmak, maakt ook een sprongetje. Sinds kort licht betuigd. Lief en goed opgevoed. In de kudde dominant maar heeft altijd in een kudde gelopen. Hele geschiedenis bekend, nooit bevangen geweest. Geen koopje.

Dan wens ik jullie allemaal nog heel veel plezier met de paarden aan huis. Geniet van de kleine dingen, en voor de klussers : maak er wat moois van :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:05 



 
Profiel   

Ik lees al een tijdje mee en heb nu (bijna) een reden om mee te praten in dit topic :D Dus hierbij meld ik mezelf ook.

Wij gaan donderdag een bod doen op een huis met stallen en dan afwachten of ze akkoord gaan met ons bod. Ennnn dan is het heel veel verbouwen en gaan er nog wel wat maandjes overheen, maar dat zal het allemaal waard zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:07 



 
Profiel   

Ik lees ook weer mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:08 



 
Profiel   

Deel 6 :wow:

Ook weer een stipje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:10 



 
Profiel   

Ik dacht nog wel dat ik weinig gepost had vorig topic _O-

Ik hoor volgend jaar niet echt meer in dit topic thuis maar toch blijf ik mee lezen denk ik, vind het een van de gezelligere informatieve HK topics :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:17 



 
Profiel   

Leuk, nieuw topic! Ik post niet zo veel, maar heb al wel heeeeel veel van alle posts opgestoken. Sinds februari heb ik die van mij aan huis, en ik ben er zo blij mee <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:19 



 
Profiel   

Azmay schreef
Ik dacht nog wel dat ik weinig gepost had vorig topic _O-

Ik hoor volgend jaar niet echt meer in dit topic thuis maar toch blijf ik mee lezen denk ik, vind het een van de gezelligere informatieve HK topics :Y)

Maar jij en ClauH hebben wel veel ervaring met paarden aan huis, dus vanuit dat oogpunt kunnen jullie hier nog prima advies blijven geven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:21 



 
Profiel   

Azmay schreef
Ik dacht nog wel dat ik weinig gepost had vorig topic _O-


>;) :P

Welkom nieuwe en meelezers!

_mjwb spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:29 



 
Profiel   

Meldt me weer!

Vandaag wederom lekker geblauwbekt. Mijn paardentherapeut kwam en behandelde 2 paarden. Ze kon veel doen. Advies was voor Andor wel een deken om bij regen en toch proberen plakschoenen eronder te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:31 



 
Profiel   

En qua blubber: ik heb momenteel wel modder naar 1 hek toe. Er is een paar weken geleden gegraven om de bakverlichting opnieuw aan te leggen. Daarna zie je dus dat het allemaal mooi stevig lag, alles moet opnieuw inklinken. Ik kan dit gelukkig redelijk accepteren. Komt wel weer goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:33 



 

Ook ik ben er weer bij!

Ik hoefde ze alleen water te geven, de rest had vriend al gedaan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:34 



 
Profiel   

Ik meld mij ook graag! Las al even mee maar wij krijgen 15 januari de sleutel van ons nieuwe huis *\o/* en komen onze fjordenmannen lekker aan huis te staan. Dus ik zal tegen die tijd vast nog wel met wat vragen komen :o. Tot die tijd lees ik nog lekker mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:39 



 
Profiel   

Ik ben er ook weer bij!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:42 



 
Profiel   

Wat leuk dat er alweer een 6e deel is.
Ik doe al een poosje niet meer mee. Al 2,5 jaar de paarden niet meer aan huis. Wat gaat de tijd toch snel....
Maar in de eerste delen was ik heel actief haha!
Veel plezier weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:43 



 
Profiel   

Ik lees weer mee en net zoals in het vorige topic praat ik ook af en toe mee. Hier gelukkig alleen nog modder bij de ingang van de wei..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:44 



 
Profiel   

Ik stip :) al goede tips gekregen vanuit jullie topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:46 



 
Profiel   

Is er toevallig iemand uit limburg die een paar kleine baaltjes gerstestro aan mij wil verkopen trouwens? Grote baal komt nooit op tijd op :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:49 



 
Profiel   

Stipje.

Praat pas een paar pagina’s mee, maar dus 1 mei 2020 de sleutel van ons nieuwe stekje waar de paardjes aan huis komen. <3

Naast dat het gezellig is hoop ik hier ook ideeën etc op te kunnen doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:49 



 
Profiel   

Ik ga zo eens even kijken hoe de bak erbij ligt en of ik het aandurf om meer te doen dan voeren met de kou. Maar eerst moeten de kinderen nog slapen, die hadden vandaag sinterklaas op het kinderdagverblijf dus die zijn nog niet helemaal in slaapmodus :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 534 [ 13348 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 534  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen