Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 532 van de 534 [ 13348 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 529, 530, 531, 532, 533, 534  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 6

 

sowieso is hoofdpijn uit je nek echt killing. heb ik ook meer sinds het thuiswerken.

Ik blijf Diddle wel echt een geniale naam vinden. Ik had vroeger een Diddle agenda :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:21 



 
Profiel   

Laurie schreef
Beterschap Akshay :(:) Migraine is zo gemeen, ik slik er zelf triptanen voor maar die heb je vast al geprobeerd...

Die heb ik ook, in grote variëteit liggen :') Migraine is kak... Vind het héérlijk als de medicijnen dan 'in-kicken' :') Even helemaal van de wereld haha
Heb bij mij het idee dat het nu ook voortkomt uit m'n nek.. ik zit toch veel meer met een gebogen hoofd naar beneden te kijken, ofwel naar m'n telefoon.. ofwel naar m'n laptop, omdat mijn thuiswerk-plek toch wat minder ergonomisch is dan zou moeten..

Hier was 't vannacht blijkbaar héél koud, alles is bevroren := En begin van de nacht inderdaad nog flinke wind en regen... wat een raar weer _O- Nu echt helemaal windstil en zonnetje :')

Wij hebben dezelfde rubber tegels als Kirr, wordt hier ook gráág op gelegen :+: Maar hier liggen ze wel opgesloten en deels op maat gesneden :j Beweegt 0 +:)+

Wat rot van de muizen LN.. Zie ze hier ook wel 's, maar dan vooral als de kat ze thuisbrengt :') Dus ze zitten er wel.. maar ondanks dat het voer redelijk open en bloot staat, merk ik niet dat ze daar echt in zitten..

Betadine, ik zie het ook al helemaal voor me met de plantjes <3 Wordt echt mooi!! Jammer dat je dan nog zo lang moet wachten tot 't allemaal gegroeid is hè haha

Hier doe ik ook meestal de aankopen regelen en al het zoekwerk vooraf, maar de uitvoerende kracht is toch wel echt m'n vriend haha, ik ben meer een denker :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:22 



 

Wij hebben van de week weer een paar tegels opgehaald. van het voorjaar gaan we de voerboom even herorganiseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:31 



 
Profiel   

Akshay: Heb je al zo een massage kussen geprobeert ? Ik heb voor kerst zo een shiatsu nekmassage kussen gekocht met infrarood. Ook zo een massagepistool gekocht voor mijn schouder en rug.
Ik had dat veel eerder moeten kopen. Is zo heilzaam als het even overal pijn doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:40 



 
Profiel   

betadine schreef
Akshay: Heb je al zo een massage kussen geprobeert ? Ik heb voor kerst zo een shiatsu nekmassage kussen gekocht met infrarood. Ook zo een massagepistool gekocht voor mijn schouder en rug.
Ik had dat veel eerder moeten kopen. Is zo heilzaam als het even overal pijn doet.

Nee, maar ben wel heel benieuwd, heb je een linkje van welke jij hebt? Heb wel een kersenpitje, als ik die opwarmt, in mijn nek leg en een uur ga liggen is het vaak weg.
Mijn probleem is alleen dat ik net zo eigenwijs als groot ben, en dan vaak de "ah nog even dit", "oh en dit" en dan ben ik te laat..
Ik wil hier op termijn nog een infrarood sauna binnen slepen :o gewoon voor de spiertjes enzo.

@Robijn; mooiste is dat ik hem zelf niet eens zo heb hoeven noemen, t staat zelfs in zijn paspoort :')
Hij heeft wel wat weg van een muis ook.. ukje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:56 



 

Hahaha schattig <3

Dan heb jij wel mazzel met de naam hoor.
Ik tref altijd paarden met mensen namen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:58 



 
Profiel   

Mijn oma had vroeger serieus migraine, paar dagen plat in een donkere kamer zeg maar. Die is er door acupunctuur volledig vanaf gekomen. Ik heb het een paar keer gehad, niet zo extreem, maar het is echt heel vervelend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:05 



 
Profiel   

Ik wilde net zeggen, probeer eens acupunctuur of een dieptemassage van een chiroptractor. Wat ik vroeger had weet ik niet meer, maar ik moest het bwv spreken op de rand van mijn bed in nemen en was binnen no-timer úren van de wereld.

Net hebben de paarden zichzelf even beweging gegeven toen ik de stroom aan het meten was (en de plassen leegtrekken). Dat Boon behoorlijk idioot kon doen wist ik wel, maar Peppy bleef niet achter; wat een bokken en snelheid kunnen er uit dat lijfje komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:16 



 
Profiel   

Prairy schreef
Mijn oma had vroeger serieus migraine, paar dagen plat in een donkere kamer zeg maar. Die is er door acupunctuur volledig vanaf gekomen. Ik heb het een paar keer gehad, niet zo extreem, maar het is echt heel vervelend.

Acupunctuur 1x gedaan. En ik geloof er heilig in dat hij goed deed.
Maar 2 weken later knalde mijn hernia erin (of eruit eigenlijk :') ). Alsof hij delen losmaakte die uit "voorzorg" vast zaten. Nu durf ik niet meer :')
Toen ik mijn hernia en operatie heb gehad is de migraine meer dan een jaar weggeweest..
Ga de (paarden) osteopaat wel nog vragen of hij iemand kan aanraden die er "nog aan durft te zitten"

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:22 



 
Profiel   

xXutopiaXx schreef
Laurie schreef
Beterschap Akshay :(:) Migraine is zo gemeen, ik slik er zelf triptanen voor maar die heb je vast al geprobeerd...

Die heb ik ook, in grote variëteit liggen :') Migraine is kak... Vind het héérlijk als de medicijnen dan 'in-kicken' :') Even helemaal van de wereld haha
Heb bij mij het idee dat het nu ook voortkomt uit m'n nek.. ik zit toch veel meer met een gebogen hoofd naar beneden te kijken, ofwel naar m'n telefoon.. ofwel naar m'n laptop, omdat mijn thuiswerk-plek toch wat minder ergonomisch is dan zou moeten..

Hier was 't vannacht blijkbaar héél koud, alles is bevroren := En begin van de nacht inderdaad nog flinke wind en regen... wat een raar weer _O- Nu echt helemaal windstil en zonnetje :')

Wij hebben dezelfde rubber tegels als Kirr, wordt hier ook gráág op gelegen :+: Maar hier liggen ze wel opgesloten en deels op maat gesneden :j Beweegt 0 +:)+

Wat rot van de muizen LN.. Zie ze hier ook wel 's, maar dan vooral als de kat ze thuisbrengt :') Dus ze zitten er wel.. maar ondanks dat het voer redelijk open en bloot staat, merk ik niet dat ze daar echt in zitten..

Betadine, ik zie het ook al helemaal voor me met de plantjes <3 Wordt echt mooi!! Jammer dat je dan nog zo lang moet wachten tot 't allemaal gegroeid is hè haha

Hier doe ik ook meestal de aankopen regelen en al het zoekwerk vooraf, maar de uitvoerende kracht is toch wel echt m'n vriend haha, ik ben meer een denker :')


Even over je thuiswerkplek. Ik merkte dat ik ook last van nek en schouders kreeg vanwege het naar beneden kijken omdat ik op een laptop werk. Ik heb nu een laptopstandaard gekocht een een los toetsenbord. Op die manier staat mijn laptop net zo hoog als een normaal beeldscherm zou staan en dat bespaart mij een hoop klachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:04 



 
Profiel   

Flew schreef
Even over je thuiswerkplek. Ik merkte dat ik ook last van nek en schouders kreeg vanwege het naar beneden kijken omdat ik op een laptop werk. Ik heb nu een laptopstandaard gekocht een een los toetsenbord. Op die manier staat mijn laptop net zo hoog als een normaal beeldscherm zou staan en dat bespaart mij een hoop klachten.

True! Al heb ik een blok kachelhout eronder liggen ipv een standaard.

Dat en de goede bureaustoel scheelde heel veel gechagrijn van mij omdat ik overal last van had ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:08 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Hahaha schattig <3

Dan heb jij wel mazzel met de naam hoor.
Ik tref altijd paarden met mensen namen :+

_O- Vreselijk hoe sommige paarden heten he!
Ik ben toch erg blij met mijn Tarzan (die als veulen Beauty heette :') ) M'n vriend, ofwel de eerste eigenaar na de fokker heeft hem Tarzan genoemd en zo staat hij ook in het paspoort, gelukkig hebben de mensen die hem na hem en voor mij hebben gehad de naam zo gelaten :D
Altijd leuk om met een vriendin in de stad of in een restaurant over Tarzan te praten, geeft toch altijd hilarische momenten _O-

Aan iedereen met migraine :(:) gelukkig heb ik daar geen ervaring mee.

Net draad, isolatoren en handvaten gehaald, het ziet ernaar uit dat m'n vriend morgen het pad gaat maken *\o/* Ik kreeg toevallig nog korting in de winkel ook omdat ik die man ken, altijd leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:16 



 
Profiel   

Ik heb net 3 palen in de grond gestampt omdat ik het pad smaller wil maken zodat er weer 3 meter bij de wei komt. Zo de isolatoren er op draaien en het draad verzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:47 



 
Profiel   

Tja, Boon is ook zo 'gegroeid' van Beany en dan hebben we het nog niet eens over de naam op het stamboekpapier :)

Hier zowaar een zonnetje {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:56 



 
Profiel   

Belker schreef
Voer zit in afgesloten bakken.


Hier ook maar die knagen ze dus open, gewoon door de plastic heen

Hoop mensen met migraine, ik heb ooit 1 aanval gehad nac antibiotica en man wat een ramp. Lijkt mij verschrikkelijk om dat vaker te hebben :knuffel: sterkt iedereen die er last van heeft

Mijn heette Gladiator en dan nog een achternaam, die is nu Marron geworden ( bruin in Spaans) Nikita heette voorheen Hanneke ( sorry als er een Hanneke is maar dat vond ik een koeiennaam) Maxon heette wel gewoon Maxon, is een Zweed.

Vorige paarden waren Linda, zelf Lynn genoemd, Kayleigh is Kayleigh gebleven en Paloma was ook al Paloma al heeft die bij een vorige eigenaar Pebbles geheten zag ik op het paspoort ( met pen erbij geschreven)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 14:04 



 
Profiel   

Dat door de voerton heen knagen, dikke plastic, hebben wij vorig jaar ook gehad, maar dat waren wel ratten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 14:09 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Dat door de voerton heen knagen, dikke plastic, hebben wij vorig jaar ook gehad, maar dat waren wel ratten.


Ik hoop toch muizen ratten vind ik helemaal eng, de keuteltjes die rop lagen waren wel echt ienie mini. Ik ga vanavond eens een emmer vullen en kijken of ik iets vang
En anders worden het toch echt blauwe korrels die e mogen eten, vanuit mijn ladekast

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 14:18 



 

Hier een Rosita gehad wat robijn werd, zellita is zo gebleven, Monique is Modesta en Carmen Aurelia Amanda is Aurelia.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 14:45 



 
Profiel   

Akshay, beterschap!

Plantjes zijn al aangekomen, verdeeld, afgehaald en we zijn op 2/3e van het planten. Zijn echt hele mooie plantjes en het verdelen was veel minder werk dan verwacht. Heel blij mee :D

Mijn shet heet officieel ook black beauty }:0 hij is niet eens zwart :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 14:49 



 
Profiel   

Zo dan Jade! Jullie gaan snel! :oo Leuk zeg! :D

Thanks voor de tips voor m'n thuiswerkplek.. :+:

Grappig om al die namen te lezen.. Tamme heet eigenlijk Tamme van Twijtel, en toen ik hem net had (en 18 jaar jong was) wilde ik hem een andere naam geven.. met een vriendin lopen brainstormen, maar na een week was 'Tamme' al zo ingeburgerd, dat we 't maar zo gelaten hebben :') En eigenlijk past 't wel bij 'm :D Jay heet op z'n papier eigenlijk Broadflush, maar de vorige eigenaren hebben hem de roepnaam 'Jay' gegeven, dus die heeft ie mogen houden bij ons :D M'n kleine Kevin is wel grappig <3 Die heb ik het langst van allemaal, toch wel geinig dat m'n vriend nu ook Kevin heet :P Levert ook grappige gesprekken op :')

Hier nu ook echt héérlijk weer! Net 4 graden, windstil en zonnetje.. zálig :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 14:59 



 

Black beauty _O-

Ik vond de roepnaam Carmen ook echt niet bij Aurelia passen, ze heeft zo'n onnozel hoofd :+

Tamme is wel echt een Tamme ja en ik vind Jay ook wel passend inderdaad.

Kevin, tjah, wat zal ik daar eens van zeggen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 15:04 



 
Profiel   

Kevinnnn :+: <3 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 15:07 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Hier een Rosita gehad wat robijn werd, zellita is zo gebleven, Monique is Modesta en Carmen Aurelia Amanda is Aurelia.

Oké jij wint :Y)

Hoewel natasja en dr 2 kevins ook wel hilarisch is

Ik heb een Diddle, en een Fjölnir frá Solbergi.
Fjölnir betekent iets van oppergod. En dat vind ik ook wel passen. Toenamen Dids en Fjul of Fjupje.

Hier ziet het er ook prachtig uit buiten. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 15:07 



 

Ja das maar goed dat jij Kevin hartjes geeft Natas _O-
Kevin met de voorpluk en Kevin zonder voorpluk?

IJslandse namen vind ik meestal wel heel tof. Alleen het ras iets minder geschikt voor mij _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 15:09 



 
Profiel   

Wat gaan jullie hard Jade, echt knap!

Haha ik kan me voorstellen dat dat soms voor verwarring zorgt Utopia, wel echt een hele leuke naam <3

Ik heb net controle gehad, het zag er allemaal goed uit en ik voel me ook goed! Echt een enorme opluchting om weer te kunnen eten zonder overal ziek van te worden. Die arts zo: "Heb je nog ergens vragen over?" "Ja, wanneer mag ik weer op een paard stappen?" Je zag 'm echt denken 'oh nee, niet weer iemand met paarden' :D Moet nog even geduld hebben helaas, de verleiding is wel heel groot als je je zoveel beter voelt.


Laatst bijgewerkt door Laurie op 22-01-21 15:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 15:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 532 van de 534 [ 13348 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 529, 530, 531, 532, 533, 534  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen