stalling gezocht omgeving Heerhugowaard!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
celine181
Berichten: 16
Geregistreerd: 30-09-20

stalling gezocht omgeving Heerhugowaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 12:58

Goedemiddag!

Ik ben voor mijn paard opzoek naar een nieuwe stal. Ik woon in Opmeer en in Alkmaar, dus liefst hier tussen in of in de buurt.

Ik zoek een stal met een binnenbak, gelegenheid om binnen te poetsen en wassen, waar de paarden dagelijks buiten gezet worden en ruim voldoende te eten krijgen.

Stallen die ik al ken zijn Mul, de Steenen Kamer, stoeterij De Toekomst en Stoeterij Carré dus die hoeven niet genoemd te worden. Zijn er in de buurt nog meer stallen met binnenbak (of overdekte buitenbak)? Want ik kan helaas niks anders vinden..... Budget is €250 tot €300.

celine181
Berichten: 16
Geregistreerd: 30-09-20

Re: stalling gezocht omgeving Heerhugowaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 12:59

Even een toevoeging: ik heb Stal Dyma al gebeld en zij staan helaas vol

mondi

Berichten: 244
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Aan de Noord-Hollandse kust

Re: stalling gezocht omgeving Heerhugowaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 13:08

Ik sta bij stal Jonker in Bergen met een hele lichte grote binnenbak en 6 minuten stappen van het bos. Iets verder weg dan je zoek, maar als je buitenrijden bovenaan op je lijstje hebt is dit een superlocatie.

celine181
Berichten: 16
Geregistreerd: 30-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 13:15

mondi schreef:
Ik sta bij stal Jonker in Bergen met een hele lichte grote binnenbak en 6 minuten stappen van het bos. Iets verder weg dan je zoek, maar als je buitenrijden bovenaan op je lijstje hebt is dit een superlocatie.


Bergen wordt wel lastig... Ik ben doordeweeks bijna altijd een paar dagen in Opmeer en werk dan in Hoorn dus dat is dan best ver rijden 's avonds...

lianne125

Berichten: 1427
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 20:57

De paardenbloem in Heerhugowaard? Weet dat die een binnenbak hebben. Maat met je budget word het wel vrij lastig. De meeste stallen met binnenbaan beginnen zo'n beetje bij 350€