Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Camera in de weide zonder stroom/internet

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik wil graag een camera in mijn weide en/of stal om de boel af en toe te bekijken en ook omdat ik een drachtige merrie heb.

Ik heb alleen geen stroom en geen Wi-Fi . Ik zie dat reolink camera's verkoop op zonnepaneel en simkaart. Iemand hier ervaring mee en met welk model? (Misschien linkje) het liefst zoek ik een camera die kan draaien en kantelen zodat ik de wei en stal kan zien.

Groetjes Linda
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 20:32 



 
Profiel   

Wild camera geen optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 20:37 



 
Profiel   

Maartje1990 schreef
Wild camera geen optie?


Niet mee bekend..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 20:41 



 
Profiel   

Wij hebben een tijdje een reolink camera op de wei gehad van een pensionklant die nu weer weg is. Dat werkte prima met een zonnepaneeltje. Gaf helder beeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 20:59 



 
Profiel   

Ik heb de reolink ondertussen alweer bijna jaartje hangen en dat ding werkt super! Alleen met lange bewolkte periodes moet er af en toe even een powerbank aan om hem op te laden. Maar je doet vrij lang met een volle accu en beeld is helder! Heb eigenlijk altijd en overal snel contact. Heel tevreden erover.

Ik heb trouwens de reolink GO met zonnepanneel

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 21:34 



 
Profiel   

Duality schreef
Ik heb de reolink ondertussen alweer bijna jaartje hangen en dat ding werkt super! Alleen met lange bewolkte periodes moet er af en toe even een powerbank aan om hem op te laden. Maar je doet vrij lang met een volle accu en beeld is helder! Heb eigenlijk altijd en overal snel contact. Heel tevreden erover.

Ik heb trouwens de reolink GO met zonnepanneel


Ah top, en deze werkt ook op een simkaartje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 21:37 



 
Profiel   

Ik ben er ook mee bezig en zag vandaag dit filmpje van Lili waarin ze uitlegt hoe zij het heeft gedaan op haar stal. https://www.youtube.com/watch?v=RR5jyxEUq58

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 21:40 



 
Profiel   

linny__93 schreef
Duality schreef
Ik heb de reolink ondertussen alweer bijna jaartje hangen en dat ding werkt super! Alleen met lange bewolkte periodes moet er af en toe even een powerbank aan om hem op te laden. Maar je doet vrij lang met een volle accu en beeld is helder! Heb eigenlijk altijd en overal snel contact. Heel tevreden erover.

Ik heb trouwens de reolink GO met zonnepanneel


Ah top, en deze werkt ook op een simkaartje?


Jazeker! Wel even navragen bij de provider (wij hebben t-mobile) want het is wel een ander abbo dan een gewoon telefoon abbo (veel goedkoper dan een standaard sim abbo). Maar wij hebben gewoon een simkaartje erin zitten inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 21:40 



 
Profiel   

[/quote]

Jazeker! Wel even navragen bij de provider (wij hebben t-mobile) want het is wel een ander abbo dan een gewoon telefoon abbo (veel goedkoper dan een standaard sim abbo). Maar wij hebben gewoon een simkaartje erin zitten inderdaad.[/quote]

Goed om te weten! Wist namelijk niet dat er ook speciale abonnementen voor waren :-) , bedankt !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 21:59 



 
Profiel   

En wat is 'veel goedkoper'?
Waar mag je jaarlijks aan denken en hoeveel GB verbruikt die maandelijks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 08:34 



 
Profiel   

Ik schop dit topic even omhoog, want ik wil ook kijken voor een camera. Op stal hebben we wel stroom, geen WiFi. Wat voor kaartje/abonnement moet je hebben? En wat zijn de kosten/het verbruik per maand?

Edit: is zoiets dan interessant?
https://link.marktplaats.nl/a1357461445 ... ios_tablet
Ik heb echt geen idee waar ik op moet letten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 21:52 



 
Profiel   

Ik volg dit ook even. Ik zoek ook een goede ( betaalbare ) camera voor op stal met nachtvisie zonder WiFi.

Hoe werkt het precies met een simkaart en hoe sluit je zoiets af ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 13:11 



 
Profiel   

Oh interessant topic! Zonder stroom en internet opties. Ik lees mee. Hoe lang blijven gegeven opgeslagen/terug te kijken vind ik ook interessant om te weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 13:34 



 
Profiel   

Ik volg dit ook even, heb zelf al een tijdje deze op het oog. Iemand ervaring?

https://www.topfithorseshop.com/product ... er-wifi-2/

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 07:36 



 
Profiel   

cile205 schreef
Ik volg dit ook even, heb zelf al een tijdje deze op het oog. Iemand ervaring?

https://www.topfithorseshop.com/product ... er-wifi-2/

Dat ziet er goed uit. Heb nu een wildcamera, daar kan je op terugkijken. Ik wil ook graag live naar de paarden kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 07:55 



 
Profiel   

Ik geef ook nog even een schop..

Zijn er intussen mensen die ervaring hebben met de camera van topfithorseshop?
En dan vooral, wat gebruikt zo'n ding nou ongeveer aan data, doe je dit prepaid of met abonnement, en waar?

Ik heb de shop gechat, maar die hebben helaas geeeeen idee over hoe en wat, dus dat is erg jammer..

Mochten er nog andere (betaalbare) opties zijn voor camera's zonder wifi dan ben ik ook benieuwd.
Ik had een mooi systeem op het oog via Epine, maar die staat steeds op uitverkocht.. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 17:52 



 
Profiel   

helaas nog geen ervaring hier, zelfde gedaan als jou @Rozebadeend. gevraagd hoe de aansluiting / stekker / accu eruit ziet. Op de foto op de site zie je maar weinig. Helaas heb ik een antwoord ontvangen waar ik nog geen steek mee verder kom. En dan is 300 euro (draaibare versie) om " gewoon te proberen " ineens toch een hoop geld.

Epine ga ik eens even googlen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 08:35 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels voor de Reolink gekozen super fijn apparaat je kunt de batterij opladen en ook via een zonnepaneel. Werkt op een simkaart 3G en 4G, ik heb bij KPN een only data abbonoment afgesloten van 1 GB dat gaat prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 18:01 



 
Profiel   

linny__93 schreef
Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels voor de Reolink gekozen super fijn apparaat je kunt de batterij opladen en ook via een zonnepaneel. Werkt op een simkaart 3G en 4G, ik heb bij KPN een only data abbonoment afgesloten van 1 GB dat gaat prima!


Dus met 1 GB red je het de maand als de camera non stop draait?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 18:02 



 
Profiel   

JessicaChico schreef
linny__93 schreef
Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels voor de Reolink gekozen super fijn apparaat je kunt de batterij opladen en ook via een zonnepaneel. Werkt op een simkaart 3G en 4G, ik heb bij KPN een only data abbonoment afgesloten van 1 GB dat gaat prima!


Dus met 1 GB red je het de maand als de camera non stop draait?

Als je er een SD kaartje in doet dan kun je instellen op hoe gevoelig en dan neemt die alles op. Maar ik heb dat niet, als ik de app open om te kijken dan verbruikt die internet. Heb een drachtig paard dus kijk best geregeld en ben er nog niet overheen gegaan :). Maar als die continu draait durf ik niet te zeggen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 18:13 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Ik schop dit topic even omhoog, want ik wil ook kijken voor een camera. Op stal hebben we wel stroom, geen WiFi. Wat voor kaartje/abonnement moet je hebben? En wat zijn de kosten/het verbruik per maand?

Edit: is zoiets dan interessant?
https://link.marktplaats.nl/a1357461445 ... ios_tablet
Ik heb echt geen idee waar ik op moet letten.


Ik betaal per maand voor 1 Gb , 10 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 18:39 



 
Profiel   

rozebadeend schreef
Ik geef ook nog even een schop..

Zijn er intussen mensen die ervaring hebben met de camera van topfithorseshop?
En dan vooral, wat gebruikt zo'n ding nou ongeveer aan data, doe je dit prepaid of met abonnement, en waar?

Ik heb de shop gechat, maar die hebben helaas geeeeen idee over hoe en wat, dus dat is erg jammer..

Mochten er nog andere (betaalbare) opties zijn voor camera's zonder wifi dan ben ik ook benieuwd.
Ik had een mooi systeem op het oog via Epine, maar die staat steeds op uitverkocht.. :(


Tip: kijk ook eens op Ali expres , ik heb via Epine een Reolink op zonnepaneel en simkaart gekocht. Maar wilde er nog 1 van hetzelfde merk etc maar die rond kon draaien deze heb ik op Ali gekocht scheelt super veel en het is precies hetzelfde wat je binnen krijgt ... alleen heb je wel geduld nodig ik heb 8 weken gewacht op me pakketje :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 18:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen