Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

bodem longeercirkel

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik heb een mobiele lonceercirkel/roundpen aangeschaft die ik voor 1 herfst en winterseizoen wil gaan gebruiken voor loswerk met mijn paarden. Omdat hij maar een maand of 6 gebruikt gaat worden, wil ik liever niet teveel geld gaan uitgeven aan een bodem. Weet iemand een oplossing hiervoor?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 08:15 



 
Profiel   

Zet je mobiele roundpen op een in buitenbak. Daar zijn die mobiele dingen ook voor bedoeld :D
Maar die buitenbak zal je vermoedelijk ook niet hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 12:12 



 
Profiel   

ja klopt, buitenbak heb ik niet, alleen veel weiland en een erf met klinkers. Het is ook een noodoplossing voor komende winter om toch aan de slag te kunnen. Ik zat zelf te denken aan een rubberen ondervloer met antislip laag maar daar heb ik geen ervaring mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 14:41 



 
Profiel   

Een laag geschikt zand boven op de klinkers? Ik weet dat ze zo ook de bodems van stampmolens maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 15:12 



 
Profiel   

Ik zou een laag wit zand op een stukje wei storten en hem daar gebruiken. Wanneer nodig bovenlaagje weer vervangen. Wat wil je doen in de roundpen? Als het paard echt moet bewegen, dan remt rubber waarschijnlijk teveel en kan het paard niet lekker bewegen. Bovendien is rubber best duur, dus als je een hele roundpen moet voorzien van matten, dan is dat niet echt een budgetoplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 15:38 



 
Profiel   

Dank je wel voor je reactie. Ik denk idd dat ik gewoon een laagje zand doe en kijken hoe lang t houdt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 15:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen