Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat voor poetskist heb jij?

 
Profiel   

Ik heb een gewoon open mandje die ik aan het hek kan hangen.
En een big shopper :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:36 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:57 



 
Profiel   

Nobel01 schreef
Sinds vorige week deze gekocht. Lekker ruim en stevig. Nog niet in gebruik genomen, op dit moment weer zoekende naar een om paard te kopen.
[ [url=m/vosek7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wouw jaloers :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:13 



 
Profiel   

Wat stop je er dan allemaal wel niet in denk ik dan. Voor mij zou dat heel groot zijn voor die 4 borstels en een hoevenkrabber :P Wel heel chique hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:14 



 
Profiel   

Als je een geen tas/koffer mee hoeft te slepen, maar altijd op dezelfde plaats gebruikt...
Ik heb sinds kort zo'n soort rek. Paar nette bakken er in.
1 krat met borstels, 1 met beenbeschermers, en 1 met flessen/spuitbussen etc. en de laatste is door de bijrijder in gebruik.

Werkt ideaal.


[ img ]

Voor op wedstrijd oid heb ik een klein curver kratje met spullen die altijd mee gaan, die staat dan in de zadelkamer van de trailer, of ik doe het in mijn Stalkist zetten. Altijd alles bij de hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:20 



 
Profiel   

Nessie schreef
Wat stop je er dan allemaal wel niet in denk ik dan. Voor mij zou dat heel groot zijn voor die 4 borstels en een hoevenkrabber :P Wel heel chique hoor!


Ik prop alles in mijn boodschappenborstelkrat. Ook vliegensprays, anti-klit, zalfjes, cremepjes, vlecht spullen en alle andere meuk word er in gedeponeerd :))

Ik ben wel benieuwd waar andere mensen dit dan laten... Dat wil je toch ook even makkelijk kunnen pakken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:23 



 
Profiel   

Dat staat bij mij allemaal in de kast omdat ik dat niet dagelijks gebruik :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:27 



 
Profiel   

Die producten zet ik allemaal in een apart curver kistje en pak ik alleen mee als ik van plan ben het te gebruiken. In mijn poetskist stop ik alleen die dingen die ik (dagelijks) nodig heb om mijn paard te borstelen/poetsen. Anders ben je toch altijd met praktisch heel je zadelkast aan het sleuren? Als je gewoon even je paard wilt gaan borstelen heb je die vlechtspullen of die mokzalf toch niet nodig? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:28 



 
Profiel   

Idd hier ook alleen 4 borstels, hoevenkrabber, een fles Cowboy Magic en een pakje natte doekjes. Als ik verder nog iets nodig heb staat het in de kast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:36 



 
Profiel   

Ik heb een poetsbak die ruim 20 jaar oud is. Maar die staat al 8 jaar op dezelfde plek in onze eigen zadelkamer. Als ik gewoon ergens anders ga rijden heb ik mijn tuigkar mee waar een melkkratje onderop zit voor beschermers en poetsspullen. Op wedstrijd of meerdaagse vakanties sleep ik ook nog mijn stanley gereedschapstrolley mee.
https://www.bol.com/nl/p/stanley-fatmax ... 010474125/
Zoiets als deze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:37 



 
Profiel   

Ik heb een knalroze van de welkoop en ik voel me er niet minder volwassen door :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:49 



 
Profiel   

De gereedschapskist van de Action. Eurootje of 7. Ideaal ding

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 14:10 



 
Profiel   

Ik heb zo'n model poetstas:

[ img ]

Kleiner type dus, maar wordt wel vies, die moet je af en toe inderdaad leeghalen en omdraaien. Nu ik al die fancy poetstassen hier zie wordt ik wel een beetje hebberig :+ Misschien dat ik een keer een maatje groter haal die ook dicht kan, zodat ik ook direct mijn peesbeschermers bij de hand heb (die ik niet dagelijks gebruik, maar die wel dagelijks uit mijn (hele kleine) kast vallen als ik de poetstas eruit haal)..

Wel een slim idee trouwens, om ook een paar EHBO-dingetjes gewoon bij de hand te hebben. Die staan nu in een plastic bak in de zadelkamerkast wat een flink eind lopen is. Plus, die bak is te groot en er staat veel te veel zooi in... ik wil graag een beetje gaan opruimen dit jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 14:24 



 
Profiel   

Hubbels schreef
Deze van Lemieux, fijn ding


[ [url=m/zcfoPX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze had ik ook gezien.
Bevalt die een beetje ? En is er genoeg ruimte voor meer dan 4 borstels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 14:32 



 
Profiel   

Ik heb een gewone ronde emmer van 5 liter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 14:36 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb dit model.
Geen idee van welk merk, heb hem al zeker 20 jaar.
Ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 14:37 



 
Profiel   

Ik heb de grootste van Decathlon. Kan best wat in, kunnen flessen/ sprays in rechtopstaan en kan voor mij dubbelen als opstapje. Dat vind ik dan weer handig voor op wedstrijd ofzo een dotje in te draaien, ik werk niet graag boven mijn hoofd zeg maar.

https://www.decathlon.be/nl/p/verzorgin ... 75&c=ZWART

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 14:53 



 
Profiel   

Ik gebruik een gereedschapskist. Mooi formaat, je kunt er veilig op staan, en heel stevig. Ongeveer zoiets:


[ img ]

https://www.nijhofbaarn.nl/collections/ ... grendeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 14:56 



 
Profiel   

@Fillis: die met die vakken aan de buitenkant lijkt me wel handig, al had ik dan liever iets gehad met een vaste/harde handgreep in het midden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 15:45 



 
Profiel   

Toen mijn oma overleed kreeg ik haar antieke houten amstelkrat. Die heb ik voorzien van leren handvaten en dat is nu mijn poetskist

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 15:51 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
@Fillis: die met die vakken aan de buitenkant lijkt me wel handig, al had ik dan liever iets gehad met een vaste/harde handgreep in het midden.

Ik vind hem ook best handig! Een handgreep in het midden mis ik niet.

Ik had eerder zo'n standaard gereedschapsbakje, open, van plastic, met een handvat in het midden, maar bij die vind ik het altijd irritant als er een zwaardere borstel aan 1 kant ligt en het hele ding dan omkiept als je hem oppakt -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 16:16 



 
Profiel   

Mijn poetsbox had het na 20 jaar ook begeven. Ik heb nu gekozen voor een poetstas, omdat dat makkelijker meenemen is. Bevalt me prima, ik kan zo in 1 loopje alles meenemen uit de zadelkamer naar de poetsplaats of de box.
Deze heb ik:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 16:23 



 
Profiel   

miss_lizje schreef
https://www.agradi.nl/agradi-poetsbox-koala-rood.htm

Ik heb deze. Het is een flinke maar ik kan er ook echt alles in kwijt. Het zijcorpartiment is heel handig voor flessen die dus niet in de kist passen. Daarnaast ook belastbaar tot 100 kg dus ook te gebruiken als kruk (al vind ik persoonlijk de ikea kruk nog steeds fijner). Ik heb geen shampoo's of andere meuk los in de kast.

Deze bevalt mij ook super, ik gebruik het vak aan de zijkant voor peesbeschermers. Zo krijg ik dat zand niet tussen mijn borstels.

Voor shampoos heb ik zo’n ronde tas zonder bovenkant. Ik ben nogal een wasgekkie. En heb dus allerlei shampoos en alles wat je maar nodig kan zijn met wassen. Hierin kunnen ze doordat het open is rechtopstaan en gaat er niks lekken. En ik heb in 1 greep alles bij de hand om te wassen :D

Die van Kentucky die voorbij kwam vind ik echt prachtig. Maar is zo komt om mee te nemen.

Die van Unique horse en wat erop lijkt net zo, die had mijn bijrijdpaard. Niet die met de ronde hoeken maar met rechte hoeken. Heb me daar regelmatig m’n benen aan bezeerd als ik ermee liep. Ze zijn ook zwaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 16:34 



 
Profiel   

Fillis schreef
... maar bij die vind ik het altijd irritant als er een zwaardere borstel aan 1 kant ligt en het hele ding dan omkiept als je hem oppakt -:(-

Daar zit wat in, daarom zie je vaak dat ie niet recht in het midden zit, maar schuin oversteekt... a;l werkt dat bij rond natuurlijk niet :D

Ik heb een tijdje terug ook zelf een houten kist-met-handvat gemaakt, maar vond hem ook te zwaar. Dus nu weer gewoon een brede emmer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 16:44 



 
Profiel   

Ik heb een klein formaat boodschappenkrat in mn kast staan, zitten ook shampoo en invlecht spullen in, maar gebruik eigenlijk altijd maar 1 of 2 borstels en een enkele keer mn hoevenkrabber :evaw:
Thuis heb ik wel een kist staan met alle reservespullen die ik dus nooit gebruik _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 16:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen