Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat voor poetskist heb jij?

 
Profiel   

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van mijn allereerste poetskist van de decathlon. Lekker ruim, alles paste erin, stevig en ideaal.
Helaas besloot mijn paard een paar weken terug om erin te gaan staan ;(
Ik wilde graag dezelfde, maar in het bruin was die niet meer te krijgen, en ik wilde geen zwarte haha.

Uiteindelijk ben ik gegaan voor deze: https://www.horsefitshop.nl/poetsbox-mila_14450.html

Ook ruim genoeg, stevig genoeg om op te staan en met een stevige sluiting.
Tot nu toe tevreden. Hopelijk gaat die minstens net zo lang mee als mijn oude(bijna 10jaar)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 16:58 



 
Profiel   

Selina schreef
Ik heb letterlijk die uit de OP. :=

Maar die rosé van uniquehorse, oeh, de volwassen Penny in mij wordt daar hebberig van :9


Dat had ik dus ook haha :)) heb m nu bijna een jaar en ben er nog steeds zo blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 17:22 



 
Profiel   

Leuk al die verschillende poetsbak/zak/krat/kisten. Nadat mijn poetszak door een paard in paniek aan flarden werd gereten (er is niemand gewond of getraumatiseerd), gebruik ik nu een supermarktshopper als poetstas. Gaat veel in en is flexibel in de kast te proppen.


[ img ]


Als de winkels weer open zijn, ga ik wel naar de Hema of zo voor een kleine opbergbox of mand voor de zalfjes en de shampoo-dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 17:46 



 
Profiel   

Wat een orginele antwoorden hebben sommigen _/-\o_ wasmanden, boodschappen kratten/tassen, emmers, voerbak :')


linda_gigant schreef
Oke door jullie heb ik die Kentucky kist besteld :+
Ik heb nu een poetstas van horseware. Die heb ik al
Jaren maar t is idd meer een grabbelton dan wat anders

Doe maar luxe! Ik vind de Kentucky kist zooi mooi. Helaas valt hij niet binnen mijn budget. Misschien kan ik opa vragen om een replica te maken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 19:03 



 
Profiel   

Ik ben op kist/tas jacht

Ik wilde eigenlijk die van stalkist maar die verkoopt ze niet meer.
Die van kentucky is vergelijkbaar (lijkt mij dus heel handig om m aan mijn staldeur te hangen tijdens poetsen.

De vierkante tas van lemieux ook benieuwd naar maar heb nergens een foto van de binnenkant

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:27 



 
Profiel   

Ik heb deze en vind hem echt heel fijn. Handig op te hangen of gewoon even op de grond ivm soort kleine pootjes die eronder zitten. Mooi stevig en met (klittenband) verstelbare scheidingen binnen in dus voor elke borstel een apart vakje en ook een liter fles anti klit etc past er goed in.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 13:12 



 
Profiel   

[ img ]
Ik (wij) hebben boodschappenmandjes op stal.. ook superhandig. Geen idee waar ze vandaan komen want er staat geen reclame op. Maar we hebben een hele stapel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 14:03 



 
Profiel   

Niet lachen maar ik heb ze zowat dezelfde als in de OP met paardenstickertjes erop en in het roze, vol met losse verzorgspullen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 14:26 



 
Profiel   

Die mandjes zijn gewoon te koop en hoeven ook niet zoveel te kosten :)
https://www.shopdepot.nl/winkelmandje-2 ... BIQAvD_BwE

Zolang je ze niet bij Bol koopt ;(
https://www.bol.com/nl/nl/p/winkelmand- ... e_shopping

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:05 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Die mandjes zijn gewoon te koop en hoeven ook niet zoveel te kosten :)
https://www.shopdepot.nl/winkelmandje-2 ... BIQAvD_BwE

Zolang je ze niet bij Bol koopt ;(
https://www.bol.com/nl/nl/p/winkelmand- ... e_shopping



Die van van Bol gaan per 10, maar dan nog 2x zo duur. :D

Ik heb zo'n poetstas met zijzakjes waar je van alles in kan doen, voordeel is dat deze soepel is en dus makkelijk in de kast te stoppen (proppen) is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:18 



 
Profiel   

JECKYLL schreef
[ [url=m/oN2KCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik (wij) hebben boodschappenmandjes op stal.. ook superhandig. Geen idee waar ze vandaan komen want er staat geen reclame op. Maar we hebben een hele stapel.


Ik ook deze, ideaal :j Alle zooi valt er tussenuit en er past precies in wat ik nodig heb. Kan 'm samen tillen met m'n zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:27 



 
Profiel   

Ik heb deze
https://www.kramer.nl/Paard/Paardenverz ... assic-Line

En zoiets heb ik ook nog.
https://www.gamma.nl/assortiment/stanle ... /p/B140292

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:42 



 
Profiel   

Frummels schreef
Selina schreef
Ik heb letterlijk die uit de OP. :=

Maar die rosé van uniquehorse, oeh, de volwassen Penny in mij wordt daar hebberig van :9


Dat had ik dus ook haha :)) heb m nu bijna een jaar en ben er nog steeds zo blij mee!


Ik heb ook degene uit de OP, maar dan met groen ipv roze :') . Ideale kist hoor :D . Past genoeg in maar niet achterlijk groot, overzichtelijk, handig bakje bovenin. Tassen lijken me maar onhandig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:51 



 
Profiel   

Ik heb deze:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 16:07 



 
Profiel   

[ img ]

Het is deze geworden van Uniq Horse
Ik ben zwaar rosegold verslaafd en mijn Fjord heeft als basis dan ook zwart met rosegold accenten als tuig en deze vond ik een perfecte match *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:58 



 
Profiel   

Ik heb deze: https://www.ej.nl/paard/poetsen-toilett ... orId=10230

Lekker groot, zodat alles erin kan. Ik versjouw hem niet veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:09 



 
Profiel   

Ik heb een open bakje van IKEA, uit de keukenhoek, en daar van een oude riem een draagband aan gemaakt.

Vind ik zelf erg handig werken.
Past een hoop in, kostte geen drol en schuif hem zo mijn kast in.

Deze heb ik, VARIERA Bak, wit34x24 cm, €4,99
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:41 



 
Profiel   

Even een heel andere vraag maar hoe zet ik de notifcatie voor emails uit..?
Krijg nu steeds een mailtje als er gereageerd is :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:52 



 
Profiel   

Ik heb letterlijk de kist uit je OP :') bevalt me prima.!


Maar zou deze kapot gaan, wil ik er graag 1 waar je veilig op kan staan zonder dat je alles hoort kraken. _O-
Zoiets als dit lijkt me ideaal..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:53 



 
Profiel   

Ik heb deze! Wel in een andere kleur. Heb hem denk ik ook al 10 jaar := Stevig, 2 verdelers zodat je 3 vakken kan maken en een bakje bovenaan. Fantastische poetskist, alleen is ze soms een beetje lomp om mee te sleuren aangezien ze best groot is. Plus je kan ze ook als opstapje en als krukje gebruiken **\O/**
Enkel zit het deksel los dus als dat nergens open tegen kan leunen valt die eraf :+ mocht ik er ooit een nieuwe nodig hebben koop ik deze sowieso weer! Prijs valt ook goed mee, €40 bij Agradi *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 21:36 



 
Profiel   

Ik heb deze besteld, ben erg benieuwd:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:33 



 
Profiel   

Ik heb ook een tas gehad. Maar die werd toch wel snel vies en het weer kwam er in. Uiteindelijk toch maar weer de koffer van 15+ jaar oud van boven gehaald. Zo eentje als in de op staat, maar dan in een andere kleur. Past veel in, maar geen sprayflessen rechtop, dat is jammer.

Die heel luxe koffers, zit daar zo’n stoffen binnenkant in? Wordt dat niet super smerig? Mijn borstels, peeskappen etc zijn altijd vol met zand en nat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:57 



 
Profiel   

Ik heb een poetstas van de ej voordeel is dat ie handig mee kan op de fiets en dat ik hem aan de kapstok kan ophangen van stal, maar het nadeel is dat het wel echt snel vies word aan de binnenkant door al het zand en haren in de borstels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 23:18 



 
Profiel   

Ik vind eigenlijk elke koffer, tas of iets vies worden met haren. Ik doe met alles wat ik ooit gebruikt heb eens in de zoveel tijd alles ondersteboven

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 23:27 



 
Profiel   

Ik heb er een zoals in de op staat, maar dan in het limegreen (mijn favoriete kleur). Daar passen netjes al mijn poetsspullen + hoevenvet + linten en elastiekjes om manen te vlechten, in. Hoevenvet gebruik ik zelden, momenteel zit er een soort hoefgel tegen rotstraal in. Ik heb een apart, open bakje in mijn kast staan met daarin mijn echte ehbo-spullen, maar de zalf die ik het vaakst gebruik, ligt ook in de poetsbak.

Ding gaat al 8 jaar mee, is stevig genoeg om op te staan, en kost geen fortuin als hij toch eens zou sneuvelen en ik ‘M moet vervangen :o . Ook erg makkelijk schoon te maken!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 23:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen