Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat voor poetskist heb jij?

 
Profiel   

Ik heb gewoon zo'n kist zoals je in je OP hebt staan.
Ik heb er gewoon de borstels in die ik gebruik. De harde/zachte borstel, roskam, hoevenkrabber en manenkam. Ook de elastiekjes en een wondzalf.
Zo'n tas lijkt mij dus helemaal niet handig. Ik hou er van dat ik alles gemakkelijk kan zien en het gemakkelijk kan pakken. Bij zo'n tas heb ik het gevoel dat je altijd moet zoeken :').

Zo'n kist van Uniquehorse vind ik heeeel gaaf, maar best wel lomp, en ben bang dat je er al gauw teveel troep in gooit haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 21:30 



 
Profiel   

Ik heb die in de openingspost staat en vind hem prima. Hij is alleen niet geschikt om op te zitten om je laarsen aan te trekken :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 21:35 



 
Profiel   

xPearl schreef
Ik heb gewoon zo'n kist zoals je in je OP hebt staan.
Ik heb er gewoon de borstels in die ik gebruik. De harde/zachte borstel, roskam, hoevenkrabber en manenkam. Ook de elastiekjes en een wondzalf.
Zo'n tas lijkt mij dus helemaal niet handig. Ik hou er van dat ik alles gemakkelijk kan zien en het gemakkelijk kan pakken. Bij zo'n tas heb ik het gevoel dat je altijd moet zoeken :').

Ben ik het helemaal mee eens. Heb ook een tijd de kist uit de OP gehad, inmiddels een maatje groter. Maar ik heb ook niets met een tas hoor, lijkt me inderdaad heel wat zoekwerk. Een kunststof koffer is ook veel makkelijker schoon te maken en evt ook te gebruiken als krukje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 21:44 



 
Profiel   

Momenteel liggen mijn borstels overal door mijn stal maar eigenlijk heb ik een poets-tas.
Jarenlang heb ik een gereedschapstas gehad van de action, licht gewicht ding met veel vakjes. Zo'n grote kist vind ik maar onhandig, wat nou als je de onderste borstel wilt hebben?
Tegenwoordig heb ik maar één borstel en ligt er overal wel een vergeten hoevenkrabber.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 21:47 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
xPearl schreef
Ik heb gewoon zo'n kist zoals je in je OP hebt staan.
Ik heb er gewoon de borstels in die ik gebruik. De harde/zachte borstel, roskam, hoevenkrabber en manenkam. Ook de elastiekjes en een wondzalf.
Zo'n tas lijkt mij dus helemaal niet handig. Ik hou er van dat ik alles gemakkelijk kan zien en het gemakkelijk kan pakken. Bij zo'n tas heb ik het gevoel dat je altijd moet zoeken :').

Ben ik het helemaal mee eens. Heb ook een tijd de kist uit de OP gehad, inmiddels een maatje groter. Maar ik heb ook niets met een tas hoor, lijkt me inderdaad heel wat zoekwerk. Een kunststof koffer is ook veel makkelijker schoon te maken en evt ook te gebruiken als krukje.


Voordat ik mijn Unique horse kist had, gebruikte ik ook een tas. En ik vond het zo ontzettend onhandig en onoverzichtelijk := nou ben ik ook wel wat spastisch vwb ordenen van alles en hou ik ervan als alles netjes en overzichtelijk is. Dus dan is zo een poetstas sowieso een slecht idee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 22:07 



 
Profiel   

Mijn poetskist gaat al bijna 30 jaar mee :=
Gekregen voor mijn, ik dacht 12de, verjaardag.
scharniertjes een aantal keren vervangen omdat ze doorgescheurd waren maar ding doet nog steeds dienst. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 22:09 



 
Profiel   

@ Frummels; Me too, ben echt een perfectionist. Nog steeds heel blij met mijn super ouderwetse >14 jr koffer. Bij ons op stal waren die tassen echt een mode dingetje volgens mij trouwens. Een beetje de luxere stalgenoot had opeens zo n tas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 09:04 



 
Profiel   

Ik heb ook het idee dat ik in een tas moet grabbelen zonder dat ik zie wat ik moet hebben.
Een koffer lijkt me veel steviger en overzichtelijker. Het is niet zo dat mijn poetskist vol ligt met prullaria. Alleen de borstels die ik nodig heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 10:51 



 
Profiel   

Ik heb een doorzichtig stevig model handtas van de Primark, ideaal ik zie meteen wat ik moet pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 10:55 



 
Profiel   

Al jaren en jaren gewoon een gereedschapskoffer en voldoet nog steeds prima. Niet zo´n open ding, wel met klep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 10:56 



 
Profiel   

Koffer vind ik ook veel fijner.
Ik heb de mijne ook al 10 jaar, is tevens een groomkrukje/opstap

Weet niet eens welk merk het is maar ik wil absoluut geen andere meer

vanuit een foto geknipt, dit is mijn geliefde poetskist *D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 11:05 



 
Profiel   

https://www.kerckhaert-ruitersport.be/n ... l-midnight

Al jaar en dag, mijn 2 (zelfde bakken) overleven nu alweer zo'n 15 jaar, is wel eentje aan vervanging toe nu.

Ik vind ze heerlijk. Kan er gemakkelijk op zitten, opstappen en ruimte zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 11:40 



 
Profiel   

Ik heb gewoon een plastic box van de HEMA. Zo soort iets:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 11:42 



 
Profiel   

Ik heb letterlijk die uit de OP. :=

Maar die rosé van uniquehorse, oeh, de volwassen Penny in mij wordt daar hebberig van :9


Laatst bijgewerkt door Selina op 09-01-21 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 11:46 



 
Profiel   

https://www.agradi.nl/agradi-poetsbox-koala-rood.htm

Ik heb deze. Het is een flinke maar ik kan er ook echt alles in kwijt. Het zijcorpartiment is heel handig voor flessen die dus niet in de kist passen. Daarnaast ook belastbaar tot 100 kg dus ook te gebruiken als kruk (al vind ik persoonlijk de ikea kruk nog steeds fijner). Ik heb geen shampoo's of andere meuk los in de kast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 11:57 



 
Profiel   

Ik heb een flexibele roze emmer met 2 handvaten. Ik gooi er alles in. En je maakt hem zo schoon. Neemt weinig plaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:01 



 
Profiel   

Ik heb een poetstas (met afsluitbare bovenkant/deksel). Is wel makkelijk mee te nemen en op te bergen, maar echt heel onoverzichtelijk. Borstels schuiven alle kanten op en de borstel die je moet hebben ligt natuurlijk onderop en dan moet ik eerst de helft eruit halen (oke oke ik heb ook belachelijk veel borstels)

Ik heb al weer voor een kist zitten te kijken, maar eigelijk wil ik die niet omdat ze zo zwaar zijn en veel ruimte in beslag nemen.

Ik heb wel een poets tas gezien van de lemieux (groomingbag) met vakjes aan de binnenkant voor elke borstel,maar eerlijk gezegd weet ik het even niet meer wat ik nou precies wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:05 



 
Profiel   

Ik gebruik een supplementen-emmer van Pavo waar de Podo-care in geleverd wordt.
Lekker ruim en niet te diep dus vind snel wat ik nodig heb. Had ik toevallig nog staan toen mij poetstas stuk ging



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:07 



 
Profiel   

Deze van Lemieux, fijn ding


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:10 



 
Profiel   

Oke door jullie heb ik die Kentucky kist besteld :+
Ik heb nu een poetstas van horseware. Die heb ik al
Jaren maar t is idd meer een grabbelton dan wat anders

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:12 



 
Profiel   

Ik heb gewoon een brede emmer
[ img ]
Alles is makkelijk toegankelijk (mits je hem niet te vol stouwt) en eens in de zoveel tijd keer ik hem om zodat al het zand en haar er eens uit valt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:16 



 
Profiel   

[ img ]
wij hebben deze, zelfgemaakt gaat al jaren mee!
waar is de tijd naar toe ze is inmiddels al 7 toen was ze 3 echt wat gaat het snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:19 



 
Profiel   

Ik heb gewoon een blauwe verfemmer van de Action :Y)

https://www.action.com/nl-be/p/verfemmer-2/

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:26 



 
Profiel   

Ik heb ook gewoon zo een box zoals vroeger, maar dan met blauw (je hoeft niet voor pennyroze te gaan :D). https://www.decathlon.be/nl/p/poetsbox- ... /R-p-12337
Ik vind het gemakkelijk, degelijk en goedkoop en op het einde van de dag dient het ook maar om je borstels in te bewaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:31 



 
Profiel   

Ik gebruik al jaren een wasmand
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen