Wat voor poetskist heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:58

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van mijn allereerste poetskist van de decathlon. Lekker ruim, alles paste erin, stevig en ideaal.
Helaas besloot mijn paard een paar weken terug om erin te gaan staan ;(
Ik wilde graag dezelfde, maar in het bruin was die niet meer te krijgen, en ik wilde geen zwarte haha.

Uiteindelijk ben ik gegaan voor deze: https://www.horsefitshop.nl/poetsbox-mila_14450.html

Ook ruim genoeg, stevig genoeg om op te staan en met een stevige sluiting.
Tot nu toe tevreden. Hopelijk gaat die minstens net zo lang mee als mijn oude(bijna 10jaar)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:22

Selina schreef:
Ik heb letterlijk die uit de OP. :=

Maar die rosé van uniquehorse, oeh, de volwassen Penny in mij wordt daar hebberig van :9


Dat had ik dus ook haha :)) heb m nu bijna een jaar en ben er nog steeds zo blij mee!

miereneter

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:46

Leuk al die verschillende poetsbak/zak/krat/kisten. Nadat mijn poetszak door een paard in paniek aan flarden werd gereten (er is niemand gewond of getraumatiseerd), gebruik ik nu een supermarktshopper als poetstas. Gaat veel in en is flexibel in de kast te proppen.


Afbeelding


Als de winkels weer open zijn, ga ik wel naar de Hema of zo voor een kleine opbergbox of mand voor de zalfjes en de shampoo-dingen.

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 19:03

Wat een orginele antwoorden hebben sommigen _/-\o_ wasmanden, boodschappen kratten/tassen, emmers, voerbak :')


linda_gigant schreef:
Oke door jullie heb ik die Kentucky kist besteld :+
Ik heb nu een poetstas van horseware. Die heb ik al
Jaren maar t is idd meer een grabbelton dan wat anders

Doe maar luxe! Ik vind de Kentucky kist zooi mooi. Helaas valt hij niet binnen mijn budget. Misschien kan ik opa vragen om een replica te maken <3

GekOpFjorden

Berichten: 341
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:27

Ik ben op kist/tas jacht

Ik wilde eigenlijk die van stalkist maar die verkoopt ze niet meer.
Die van kentucky is vergelijkbaar (lijkt mij dus heel handig om m aan mijn staldeur te hangen tijdens poetsen.

De vierkante tas van lemieux ook benieuwd naar maar heb nergens een foto van de binnenkant

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat voor poetskist heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:12

Ik heb deze en vind hem echt heel fijn. Handig op te hangen of gewoon even op de grond ivm soort kleine pootjes die eronder zitten. Mooi stevig en met (klittenband) verstelbare scheidingen binnen in dus voor elke borstel een apart vakje en ook een liter fles anti klit etc past er goed in.



Afbeelding

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:03

Afbeelding
Ik (wij) hebben boodschappenmandjes op stal.. ook superhandig. Geen idee waar ze vandaan komen want er staat geen reclame op. Maar we hebben een hele stapel.

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:26

Niet lachen maar ik heb ze zowat dezelfde als in de OP met paardenstickertjes erop en in het roze, vol met losse verzorgspullen!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:05


ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:18


Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:27

JECKYLL schreef:
[ [url=m/oN2KCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik (wij) hebben boodschappenmandjes op stal.. ook superhandig. Geen idee waar ze vandaan komen want er staat geen reclame op. Maar we hebben een hele stapel.


Ik ook deze, ideaal :j Alle zooi valt er tussenuit en er past precies in wat ik nodig heb. Kan 'm samen tillen met m'n zadel.

Kimberley_

Berichten: 4877
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Wat voor poetskist heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:42


Shinedown

Berichten: 1013
Geregistreerd: 19-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:51

Frummels schreef:
Selina schreef:
Ik heb letterlijk die uit de OP. :=

Maar die rosé van uniquehorse, oeh, de volwassen Penny in mij wordt daar hebberig van :9


Dat had ik dus ook haha :)) heb m nu bijna een jaar en ben er nog steeds zo blij mee!


Ik heb ook degene uit de OP, maar dan met groen ipv roze :') . Ideale kist hoor :D . Past genoeg in maar niet achterlijk groot, overzichtelijk, handig bakje bovenin. Tassen lijken me maar onhandig.

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:07

Ik heb deze:

Afbeelding

GekOpFjorden

Berichten: 341
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:58

Afbeelding

Het is deze geworden van Uniq Horse
Ik ben zwaar rosegold verslaafd en mijn Fjord heeft als basis dan ook zwart met rosegold accenten als tuig en deze vond ik een perfecte match *\o/*

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Wat voor poetskist heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 20:09


Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 20:41

Ik heb een open bakje van IKEA, uit de keukenhoek, en daar van een oude riem een draagband aan gemaakt.

Vind ik zelf erg handig werken.
Past een hoop in, kostte geen drol en schuif hem zo mijn kast in.

Deze heb ik, VARIERA Bak, wit34x24 cm, €4,99
Afbeelding

GekOpFjorden

Berichten: 341
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 20:52

Even een heel andere vraag maar hoe zet ik de notifcatie voor emails uit..?
Krijg nu steeds een mailtje als er gereageerd is :o

veerle92

Berichten: 762
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Lievelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 20:53

Ik heb letterlijk de kist uit je OP :') bevalt me prima.!


Maar zou deze kapot gaan, wil ik er graag 1 waar je veilig op kan staan zonder dat je alles hoort kraken. _O-
Zoiets als dit lijkt me ideaal..
Afbeelding

woodyloverxx
Berichten: 14
Geregistreerd: 20-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 21:36

Ik heb deze! Wel in een andere kleur. Heb hem denk ik ook al 10 jaar := Stevig, 2 verdelers zodat je 3 vakken kan maken en een bakje bovenaan. Fantastische poetskist, alleen is ze soms een beetje lomp om mee te sleuren aangezien ze best groot is. Plus je kan ze ook als opstapje en als krukje gebruiken **\O/**
Enkel zit het deksel los dus als dat nergens open tegen kan leunen valt die eraf :+ mocht ik er ooit een nieuwe nodig hebben koop ik deze sowieso weer! Prijs valt ook goed mee, €40 bij Agradi *\o/*


Afbeelding

Emoreoa
Berichten: 217
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 22:33

Ik heb deze besteld, ben erg benieuwd:

Afbeelding

san4nie
Berichten: 3557
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Wat voor poetskist heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 22:57

Ik heb ook een tas gehad. Maar die werd toch wel snel vies en het weer kwam er in. Uiteindelijk toch maar weer de koffer van 15+ jaar oud van boven gehaald. Zo eentje als in de op staat, maar dan in een andere kleur. Past veel in, maar geen sprayflessen rechtop, dat is jammer.

Die heel luxe koffers, zit daar zo’n stoffen binnenkant in? Wordt dat niet super smerig? Mijn borstels, peeskappen etc zijn altijd vol met zand en nat.

_paardjessS
Berichten: 5
Geregistreerd: 19-01-21

Re: Wat voor poetskist heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 23:18

Ik heb een poetstas van de ej voordeel is dat ie handig mee kan op de fiets en dat ik hem aan de kapstok kan ophangen van stal, maar het nadeel is dat het wel echt snel vies word aan de binnenkant door al het zand en haren in de borstels.

GekOpFjorden

Berichten: 341
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Re: Wat voor poetskist heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 23:27

Ik vind eigenlijk elke koffer, tas of iets vies worden met haren. Ik doe met alles wat ik ooit gebruikt heb eens in de zoveel tijd alles ondersteboven

goldyc

Berichten: 750
Geregistreerd: 31-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 23:32

Ik heb er een zoals in de op staat, maar dan in het limegreen (mijn favoriete kleur). Daar passen netjes al mijn poetsspullen + hoevenvet + linten en elastiekjes om manen te vlechten, in. Hoevenvet gebruik ik zelden, momenteel zit er een soort hoefgel tegen rotstraal in. Ik heb een apart, open bakje in mijn kast staan met daarin mijn echte ehbo-spullen, maar de zalf die ik het vaakst gebruik, ligt ook in de poetsbak.

Ding gaat al 8 jaar mee, is stevig genoeg om op te staan, en kost geen fortuin als hij toch eens zou sneuvelen en ik ‘M moet vervangen :o . Ook erg makkelijk schoon te maken!