Ervaringen gezocht met Kerbl HayBox

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oriotti
Berichten: 50
Geregistreerd: 27-07-14

Ervaringen gezocht met Kerbl HayBox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 18:47

Ik heb onlangs bij een winactie op facebook een 'Kerbl Hay Set' gewonnen. Hier zat een Kerbl Haybox bij (https://www.agradi.nl/covalliero-voederrek-haybox.htm), maar ik heb nog niet kunnen vinden of ik dit nu een handig ding vindt! Zijn er mensen met ervaringen die deze willen delen?

Mijn paard eet zijn kuil heel slecht van de grond, omdat hij alles door de stal heen loopt, het dan vies wordt en hij het niet meer hoeft. Ik voer hem nu uit een hooinet, maar dit wordt niet gevuld bij het voeren dus moet ik er toevallig zijn als hij zijn kuil krijgt. Dus misschien is deze box een oplossing! Het is alleen nog even meten of hij in mijn stal past, aangezien mijn grote vriendelijke reus 1m83 meet en dus al snel te weinig plek heeft haha!

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 20:47

Asking for a friend :knuffel:

boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 20:39

Ik heb deze.
Besteld met net aan bovenzijde. Gekregen met spijlen aan bovenzijde, want net was vervangen door.

Had daardoor geen slowfeeder functie meer.
Zelf een aanhangernet ertussen gemaakt, maar dat was zo kapot.
Ze trokken het hele rek eruit en ik moest klemmen kopen om dit te voorkomen.

Vervolgens hooi in net onder de spijlen gedaan. Dat net trekken ze er dwars doorheen. En ze verplaatsen de bak en gooien m om, dus nu moet ik een muurbeugel bestellen en een andere oplossing voor het net zoeken.

Een mooie bak, maar heeft aardig wat aanpassingen nodig voor mijn paarden :D