Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Weide gezocht omg. Heeze/Leende

 
Profiel   

Hoi, ik ben spiksplinternieuw op Bokt. Zelf ben ik een stuk minder nieuw haha.
Voor een beweeglijke ponyruin zoek ik een wei in de buurt van Heeze/Leende. Liefst met schuilmogelijkheid of de optie dit te creƫren. Het zou fijn zijn als er al een paard of pony is ter gezelschap (anders zal ik zelf nog gezelschap moeten zoeken want ik wil onder geen beding dat hij alleen staat). Oh en wel graag een wei waar het hele jaar door paarden mogen staan (dus geen zomerweitje) en dat ik eventueel in meerdere stukken kan verdelen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 15:59 



 
Profiel   

Probeer eens bij Stal Bakermans (zitten op de Zegge in Heeze). Zij hebben meerdere kuddes die 24/7 buiten staan met schuilgelegenheid. Weet alleen niet of ze nog plaats hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 09:57 



 
Profiel   

Niet helemaal wat ik zoek voor mijn pony, maar ik ken haar en dat is wel een hele fijne plek gerund door een echt paardenmens. Het kost alleen meer dan het dubbele van wat ik nu kwijt ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-21 19:38 



 
Profiel   

Update: ik heb weliswaar een plek gevonden, maar ben nog steeds op zoek naar een plek iets dichter bij Heeze/Leende waar ik ook zou kunnen rijden/lange teugelen en waar mijn pony dagelijks meerdere uren gras kan eten. 'Gewoon' een wei (met schuilstal) waarin gereden mag worden en een maatje erbij zou heel mooi zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-22 16:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen