Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wat is nu de meest duurzame omheining?

 
Profiel   

J_E schreef
Popstra schreef
Onze houten omheining staat nu 6 jaar. Wij hebben wel alle leggers van een stroomdraad voorzien zodat ze niet gaan kauwen.
Af en toe een Legger moeten vervangen als er een tegen aan gebokt had maar de palen staan allen nog netjes. Het is geïmpregneerd hout.


Bedankt. Wat voor soort geïmpregneerd hout?
dat weet ik zo even niet. Het is grijs met een groenige gloed nu. Niet van dat geinpregneerde carboleum hout. Dat hadden we hiervoor op een ander adres maar dat carboleum lekte als het heet zonnig weer was en vlekte op de paarden als ze er mee in contact kwamen. Dat wilde ik dus niet meer. Van der Reep omheiningen heeft het destijds hier geplaatst.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 15:16 



 
Profiel   

https://schuurmanomheiningen.nl/omheiningen/
Ik heb een schuurmanomheining al zeker 20 jaar. Ik heb alleen wat moeten vervangen als de een boom/tak opgewaaid is. Alles is nog in perfecte staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 15:28 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Je hebt van die beschermende 'hoesjes' die je aan de onderkant van je palen doet die de levensduur van je palen verlengen. Kan er even niet op komen hoe ze heten maar google weet vast raad.

Weer wat geleerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 16:37 



 
Profiel   

Bedankt allemaal. Ga het zo eens rustig bekijken bij de koffie. Goede opties allemaal!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 16:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen