Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 523 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

wat een nare berichten met brand en dode diertjes, heel triest.

Nimmy schreef
Hier ervaring met manueel therapeut, na 1 behandeling al veel verschil bij een nek/schouder die compleet vast zat.

hier ook! van t peerd gekukeld, en na 7 weken kon ik mijn hoofd nog maar 1 kant op draaien. Ben binnen gekomen met de mededeling dat ik het gevoel had dat als ik mezelf aan mijn hoofd op kon tillen, mijn nek dan weer recht zou springen, dus hij heeft aan m'n hoofd getrokken, m'n nek zei krak en ik kon weer verder :') :wave:

beterschap belker!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:08 



 
Profiel   

Lynn sterkte met het konijn :(:)

Belker beterschap voor de ogen! Hopelijk heb je er niet te veel last van

Die brand, vreselijk ;( Paard dat ik ga kopen staat daar vlakbij en daar was ik vanmiddag even mee rijden, maar die wilde echt niet 'die kant' (wilde er niet langs rijden maar door het natuurgebied dat er aan grenst) op, dus maar een andere route gepakt.

Net even gebuffeld. Gister een trailer vol (tractor)banden gehaald. Net de 1e 2 gelegd en gevuld *\o/* Dit weekend weer verder. Wil op een andere plek nog een paar gevuld leggen en 1 rechtop ingraven.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 16:10 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's Jinte. Ze zijn er blij mee.

Hopelijk gaat het snel beter Robijntjah!

Ik vond de tandarts verschrikkelijk. 5 kwartier in de stoel gelegen en het deed pijn, maar het zit er op. Pfff gelukkig. Vind tandarts 1 van de ergste dingen.

Daarna toch nog Tess gereden. Die was erg vlot, helemaal toen een idioot met zn auto over het wandelpad/ruiterpad naast ons huis aan het rijden was en de bestuurder steeds uitstapte om takken aan de kant te gooien :(

Maar, toen ie weg was, liep ze echt heel fijn. En stapte ik helemaal blij af :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:35 



 
Profiel   

Een auto over het wandelpad/ruiterpad?? Die was goed 'van het pad af'...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:34 



 

Wat fijn boemel!

Ik haat de tandarts ook maar dat verbleekt wel hierbij nu :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:37 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Een auto over het wandelpad/ruiterpad?? Die was goed 'van het pad af'...


Ha ha, ik vroeg wat hij daar deed.
Hij zei ... dat vraag ik me ook af :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:22 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Wat fijn boemel!

Ik haat de tandarts ook maar dat verbleekt wel hierbij nu :')


Ai dan is het echt erg :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:23 



 
Profiel   

boemel schreef
DubbelFun schreef
Een auto over het wandelpad/ruiterpad?? Die was goed 'van het pad af'...


Ha ha, ik vroeg wat hij daar deed.
Hij zei ... dat vraag ik me ook af :D

haha, dat is wel een geniaal antwoord :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:26 



 
Profiel   

Chasey schreef
Lynn, ik moet steeds aan je konijn denken en je kinderen.
Sterkte met het vertellen er van. Ik zou er zelf niet te lang mee wachten. :(:)




Wat sneu! Is bij ons helaas ook gebeurd, hond binnen, kippen los in de tuin en de hond springt zo door de open raam op de kip af en sec vast en ne gebroken. De kip heette kipnugget dus natuurlijk kwamen er grapjes over dat ik die kippen ook geen smakelijke namen moest geven, de vervangen heb ik daarom ook witlof genoemd

Hier zijn de plannen gewijzigd ivm een logerend vriendinnetje, ik vertel het morgen aan ze

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:49 



 
Profiel   

Dokter, tandarts en therapeuthen, iedereen sterkte ie vanalles ankeerd.

Ik heb een dikke enkel, blauw en een ei erop. Tijdens de hooinetten verzamelen vanmorgen zwieptje ik een musetonhaak tegen het uitstekend botje van mijn enkel. Heb op klompen gewerkt vandaag want de werkschoenen en laarzen drukten erop. Zo lomp maar wel pijnlijk


Die brand, zijn dat allemaal paarden van 1 iemand of was dat opfok of iets?

Chasey heb jij het de kinderen al verteld?

Jinte hard gewerkt. Verbaas jij je ook niet hoeveel zand er in zo`n band gaat? Leuke aanvulling op je track zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:53 



 
Profiel   

Lynn, Ja ik heb het gelijk verteld nadat het gebeurd was.
David en Marloes waren op school toen het gebeurde. Ik wilde Lara pakken om mee te nemen naar school, stond op het punt naar school te gaan om David en Marloes op te halen. Lara gaat vaak mee achterin de auto en dan laten we haar samen uit over de zandweg.
Dus ik loop naar de hond en kwam tot de schokkende ontdekking.
Ik heb Lara dan ook maar even thuis gelaten om het te laten bezinken... Onderweg naar school bedacht ik me hoe ik het zou vertellen.
David en Marloes kwamen heel blij uit school, David kwam de auto binnen en vertelde met trots dat hij een 10 had voor topografie.
Ik kon het niet langer voor me houden en heb het gelijk rustig verteld. Gewoon zoals het gegaan was. En dus ook dat Lara het gedaan heeft.
Uiteraard barstte David in tranen uit. Marloes zat naast hem achter in de auto en troostte hem. Zij had ook wel tranen, maar niet zo als David. Het zijn echt David's kipjes en hij is er ontzettend gek mee.

David met één van zijn lievelingskipjes.
[ img ]
Dit is niet de kip die gegrepen is.

Deze is gegrepen, Spikkeltje. ;(
[ img ]

edit. Trouwens ontzettend herkenbaar zo'n gesp tegen de enkel. :Y) En inderdaad heel pijnlijk!
En het klinkt gek, maar het voelt als een soort van 'troost' dat we niet de enige zijn waar er een kip gegrepen is door een eigen hond. Voel me zo schuldig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 20:34 



 
Profiel   

Afscheid nemen van beestjes is altijd verdrietig.

Mijn vriend heeft met de aanhanger ons kitten van 4 maanden oud overreden. Dat was ook echt niet grappig. Kinderen waren erg overstuur. Idem mijn vriend.
Ikzelf was vooral ontdaan. Hij was niet meteen dood, dus het was heel erg om te zien.

Omdat zn zusje alleen achterbleef en daar helemaal niet tegen kon, hebben we een kitten van dezelfde leeftijd erbij genomen.

Ik blijf de katten panisch in de gaten houden ... en mn vriend ook als hij op het erf rijdt :=

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 20:53 



 

Ik kom even snel melden dat ik meteen na behandeling een kwartier heb kunnen zitten :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:29 



 
Profiel   

Lekker gevoel hè?
Ik ging in de herfst voor het eerst naar een osteopaat. Op de terugweg kwam ik er in de auto achter dat ik net zover over mijn rechterschouder kon kijken als over mijn linkerschouder :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:33 



 

Ja hij had het over heel veel vocht en blauwe plekken rond mijn heiligbeen en si gewrichten en alles helemaal vast van onder tot boven. Dus los gemaakt en getaped om alles sneller af te voeren en het lucht echt zo op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:39 



 
Profiel   

Klinkt goed. Fijn dat je al meteen resultaat hebt bemerkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:36 



 
Profiel   

Wat een opluchting is dat he! Godzijdank zijn er zulke mensen! :D hopelijk knap je snel weer op :-). Stuitje kun je lang last van hebben helaas :(


Wat zonde van alle overleden beestjes. Een kip, konijn en kitten,allemaal zo sneu. Ze horen gewoon bij de familie.

Lynn, zulke acties heb ik nou ook altijd. Stiekem blij te horen dat ik niet de enige ben. Beterschap!

Maartje, wat rot van Elevada haar blessure. Ik duim voor jullie dat ze snel mag opknappen!


Vandaag zijn mijn paardenbeestjes bekapt door de bekapper. Mijn rug trekt dat nog niet. Ze staan er allebei weer keurig op {:} Nu kan ik weer gerust slapen, want ik had al nachtmerries gehad dat de hoeven eraf zouden vallen nu ik ze niet kan uitkrabben. Al 3 weken niet! Maar godzijdank viel het erg mee :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:38 



 

Fijn Dais!

Ik mag woensdag weer terug. Nu al zin in. Heb maar wel bedacht dat ik tot eind volgende week sowieso niet aan paardrijden moet denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:51 



 
Profiel   

Ik weet dat ook nog met mijn stuitje toen. Dat ik erna gewoon gelijk weer pijnvrij kon zitten of fietsen vond ik zo wonderlijk. Maar het trok wel snel terug scheef dus ik ben wel een x of 5 gegaan toen. Nu voel ik het soms nog als ik lang zit of op een bepaalde stoel zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:02 



 

Ja helemaal pijnvrij is het nog niet en ik voel ook wel dat mijn spieren nog veel hulp nodig gaan hebben maar het lucht al zo op. Ik schuifel ook niet meer maar ik loop weer een soort van :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:21 



 
Profiel   

Goed nieuws Robijntjah!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:42 



 
Profiel   

Oh bah ook al zo akelig van de kitten boemel. Nare gebeurtenissen.
Mooie foto :)

Top dat de behandeling heeft geholpen robijntjah!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 00:00 



 
Profiel   

Wat fijn robijntjuh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 08:59 



 
Profiel   

@robijntjah: dat is goed nieuws!
@boemel: dat hakt er dan wel extra in. Zeker op boerderijen hoor je dat wel vaker en met dat grote materieel kun je het ze ook niet kwalijk nemen dat ze dan wel iets gewoon niet zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 09:11 



 

Aaah boemel dat is ook wel echt sneu voor je vriend.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 09:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 523 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen