Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 291 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Dank jullie voor de suggesties op teken voorkomen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:09 



 
Profiel   

Geen idee hoelang ik er gebruik van kan maken, want de eigenaren willen zelf op termijn op paarden. En er komt dan dus ook pas een nieuw/ander hekwerk. Maar dat schapennet van 50 mtr geeft toch een behoorlijk stuk 'omheining' om te kunnen grazen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:12 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Als Aurelia beter is neem ik je eens mee op buitenrit Maartje!

Oh dat vind ik heel leuk :D

Niello hier komt sinds vorig jaar Huub Rietberg. Komt uit België, dus misschien rijdt hij ook wel jouw kant op. Werkt handmatig zonder verdoving. Ik was heel tevreden hoe hij met een stressende Elevada om ging!

Hier ook een lekker buitje gevallen! Morgen komt er weer mest op het land hier. Even kijken of we er zelf nog wat van willen 2e snede straks of dat we de boer alles mee laten nemen

Mooi stuk DF! Fijn dat je dat kunt gebruiken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:18 



 
Profiel   

Hier heeft het vannacht ook geregend, gisteren is er mest op het land gereden dus dat kwam goed uit. Aangezien het weerbericht hier ongeveer iedere 10 minuten veranderd ging ik er al bijna niet meer vanuit dat het zou gaan regenen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:23 



 
Profiel   

Leuk stukje wei DF

Hier gisteren rond middernacht wel een bui geweest. Was vanochtend een stuk minder warm buiten. Het was ook al sinds 22.00u aan het onweren maar daar zat nagenoeg geen neerslag bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:28 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
Robijntjah schreef
Als Aurelia beter is neem ik je eens mee op buitenrit Maartje!

Oh dat vind ik heel leuk :D

Niello hier komt sinds vorig jaar Huub Rietberg. Komt uit België, dus misschien rijdt hij ook wel jouw kant op. Werkt handmatig zonder verdoving. Ik was heel tevreden hoe hij met een stressende Elevada om ging!

Hier ook een lekker buitje gevallen! Morgen komt er weer mest op het land hier. Even kijken of we er zelf nog wat van willen 2e snede straks of dat we de boer alles mee laten nemen

Mooi stuk DF! Fijn dat je dat kunt gebruiken!

Dank je voor de tip Maartje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:42 



 
Profiel   

Er zit wel weer een flinke pluk regen aan te komen, nu nog ergens halverwege Frankrijk.
Ik zit me af te vragen of ik het net nu wel op zijn handigst heb neergezet.
Op een andere manier kan ik er meer uithalen denk ik; meer verplaatsingsmogelijkheden.

De maten zijn niet op schaal. Het net heeft 14 palen met een tussenruimte van ong 3,5 mtr
De groene kleur is de heg, de bruine de bestaande omheining, oranje is het net

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:59 



 
Profiel   

Momenteel zit ik lekker in de zon naast ons huis. Er komen veel terugkerende toeristen langs en ze zien mij pas (te) laat, nadat ze hun commentaar al geleverd hebben. Wat ik vandaag toch alweer gehoord heb :').

- Fietsend koppel; He, das Carboleum, das carboleum, dat stinkt. (Toerist die na een jaar de nieuwe omheining voor het eerst ziet gok ik, en het is creosoot hoor! :') )

- Moeder en dochter te paard; mam, dit zijn andere paarden want deze zijn veel dikker.. (ja, gras doet ze goed, maar ook weer niet zo goed dat het andere paarden zijn haha)

- 2 dames op de fiets; he, dit was nooit zo! (Goed opgemerkt :j )

- vrouw tegen haar man; kijk, ze hebben een track gemaakt en weitjes. En die palen staan op de hoeken zodat de hoeken afgeschuind zijn. (Goed gezien! _/-\o_ )

- De boer; Ze lijken wel op elkaar, maar die ene heeft witte pootjes!


En dit allemaal in verschillende dialecten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 15:56 



 
Profiel   

Karin ook een fijne buitenrit gemaakt. Zijn het blije bokjes, of gemene bokjes?

Df, wat leuk dat de paardjes op de grote wei mogen. Zou fijn zijn dat je er lekker lang gebruikt van mag maken.
Is het schapennet voor de shet? Kan je misschien nog een net op de kop tikken, zodat je wat meer spelingsruimte hebt?

Dais, ach mensen vinden altijd overal wel wat van. Lekker laten gaan. :+
En de leuke complimenten onthouden.

Gisteren een fijne rit gemaakt! We waren net op tijd terug op stal, want daarna brak er onweer los! Paar flinke klappen, veel geflits en heel veel regen.
Vanmorgen rustig weer naar huis gereden, na een gezellig ontbijt samen.
De rit voor morgen samen met m'n zus gaat niet door ivm de weersvoorspellingen. Die wordt een weekje opgeschoven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 16:24 



 
Profiel   

@chasey: je hebt mooi geluk gehad met het weer :)
@dais: leuk is dat hé.

Als ik hier vandaag een euro had gekregen voor alle voertuigen waar een paard in of achter aanwezig was dan had ik een aardig zakcentje verdiend. Ik gok dat er op de Valouwe iets te doen was.

Voorlopig hou ik het bij één net, dan hebben ze genoeg ruimte en hoef ik niet zo ver te lopen om ze weer te pakken :D
Boon had vanochtend last van een eigenwijsheidje; ik liep rechts van de perenboom en zij wilde er links langs. Jasmijn dacht help wat gebeurt er, want ik had 2 halstertouwen in één hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 17:01 



 
Profiel   

Hier is het juist wel redelijk rustig met voorbijgangers vandaag. Maar de opmerkingen zijn bijzonder soms.

Chasey een goed getimede rit dus, fijn dat het leuk was.

Hier vandaag wat aan het opruimen in de stal geweest. Nu een paar wassen draaien met zweet- en onderdekens. Dan kunnen die weer netjes opgeruimd gaan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 17:16 



 
Profiel   

Ik trek het me ook niet aan hoor, ik vind het vooral grappig :D.

DF, op mijn Facebook zag ik veel mensen die naar de Veluwe waren dit weekend/deze week. Denk een populaire week voor de paardenvakantie? Ik snap trouwens niks van je tekening B-)



Marlies, fijn dat alles weer lekker aan kant is :D

Chasey, gelukkig was je optijd terug! Hier heeft het echt flink gespookt vannacht. Moet je niet aan denken dat je in zo'n bui terecht komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:20 



 
Profiel   

Ik ben bijna mijn erf niet afgeweest. Ik heb de honden uitgelaten en dat was het. Ik mis mijn ritje wel. Voordeel is dat ik de ingezaaide wei gemaaid heb en de andere geverticuteerd hebt. Beide weilanden ook gelijk wat doorgezaaid. In mijn onkruid/ wilde bloemenrand komen steeds meer bloemen bij.
Verder kreeg ik nog gave foto’s van gisteren.
Elsa, de freiberger merrie
[ img ]

[ img ]

[ img ]

En beide setjes
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:39 



 
Profiel   

Mooie foto’s Belker! Mooi stel!

Hier vandaag eerste prik gehad, en nu heb ik een stijve arm. Verder ontdekt dat het jonkie bang is voor water, Elevada uitgebreid gewassen (wat ze heerlijk vindt) en ontdekt dat ze iets beter lijkt te lopen. Heel benieuwd naar de echo morgen!
Helemaal zen na haar douche <3
[ img ]

Met Jonique een stukje gewandeld van het erf af, in die bak is het maar saai en voor het opbouwen is het ook wel goed. Ze loopt liever op het asfalt dan in de berm en loopt daar net zo goed als op zachte bodem, dus denk echt dat we het ergste wel gehad hebben
[ img ]

Rustig een boekje lezen zat er niet in vandaag trouwens :roll: >;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:47 



 

Leuke foto's dames <3

Aurelia net 37.7 dus jeeeej!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 19:06 



 
Profiel   

@maartje: leuke paardenfoto's en die laatste van je hond... het lijkt wel of hij achterpootjes van een Teckel heeft :D

@dais: de oranje lijnen is zoals het net nu staat en de zwarte lijnen zoals het net nog verplaatst kan worden :)

Ik ga ze zo nog maar eens die kant op wandelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 19:13 



 
Profiel   

Hahaha DF je hebt gelijk :+ :') dat ziet er wel klunzig uit haha

Jolijn super goed nieuws!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 20:00 



 
Profiel   

Heerlijk die opmerkingen van voorbijgangers :')

@Chasey, mooi dat je net op tijd terug was!
Het voelen en ogen als "ik ben blij bokjes". Zoiezo moet ik morgen wel even afspraken maken voor zn tanden en zn zadel, maar ik verwacht daar niks bijzonders van.
Ik heb echt het idee dat hij gewoon goed in zn vel zit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 20:01 



 
Profiel   

Belker, mooie plaatjes!

Maartje, Weer een mooi schoon paard. Die laatste foto is wel lief :)

Karin, Vreugde bokjes zijn wel goed :D Niet altijd leuk :')

Plaatje van gisteren avond
[ img ]

En vandaag heeft David voor het eerst in de bak gereden. Even 10/15 min met Nick door de bak gestapt.
:D

[ img ]

[ img ]

Die ouwe moet ook altijd onder het paard door lopen hè... :Y)
[ img ]

Lara vindt de bak ook leuk. En raakt al mooi gewend aan de paarden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 20:07 



 
Profiel   

Mooie plaatjes Chasey! God echt om jaloers op te worden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 20:08 



 
Profiel   

Zo mooi buiten nu.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:03 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Zo mooi buiten nu.
[ [url=m/rcXddn.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat zijn de plaatjes die je doen waarderen waar je woont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:09 



 
Profiel   

Ja echt.
De kleur was zo mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:22 



 
Profiel   

Ja mooi he. Echt genieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:29 



 
Profiel   

Prachtig <3

Hier heeft het heel veel geregend al, en het regent nog!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 07:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 291 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen