Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 527 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Belker schreef
[ Video ]

Toch te schattig <3


Aaahw :D <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 16:21 



 
Profiel   

Hier mogelijk een kink in de kabel met het weer kunnen rijden aanstaande vrijdag (poging wagen). Ik heb het hele weekend (nachtdienst) gewerkt met een collega die vanmorgen positief is getest. Maar even afwachten hoe en wat, maar balen is het wel. We hadden wel maskers op en het grootste gedeelte van de tijd afstand, maar goed helemaal zeker is het nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:04 



 
Profiel   

Ik had vandaag beoordelingsgesprek .. online. Dat was tevens mijn laatste gesprek met deze interim manager, want ik werk op een andere afdeling.

Deze manager is in December onverwacht op mijn vrije dag bij mij thuis gekomen om een kerstkaart met lekkers af te leveren.
Ik zat op dat moment op mn paard en ik ben dr ook mooi op blijven zitten :D

Nu kreeg ik in mn beoordelingsgespek te horen dat mijn uitstraling op mn paard opener en vrolijker was dan op mn werk en dat ik daar op mn werk aan moet gaan werken

_-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:31 



 
Profiel   

Boemel, wat een vergelijking, thuis in je vrije tijd op een paard zitten of op het werk aan het werk zijn. Ik ben bij mijn paarden ook anders dan op het werk. Die manager zal thuis toch ook anders zijn dan op het werk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:37 



 
Profiel   

Pfffff wat een opmerking!
Als zij jouw werk nou eens net zo leuk maken als bij je paard zijn.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:48 



 
Profiel   

Belker geweldig filmpje!

Marloes oei dat is balen! Hopelijk ben je niet besmet

Boemel nou wat een opmerking.. Is toch niet te vergelijken

Vandaag dag 1 van de bouw *\o/*
[ img ]
En nog 1 band volgegooid met zand en 1 ingegraven, werd al dankbaar gebruik van gemaakt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:56 



 
Profiel   

Degelukkige4: wat rot voor je dat het zo verlopen is allemaal! Wat hectisch verlopen, kan me voorstellen dat je nu de paarden een ander plekje hebben, je de last (deels) van je schouders kunt laten vallen.

Robijntje: die laarzen! Ontiegelijk mooi zeg, subtiel werkje er is, maar ook zo slank en hoog! Sterkte met de pijn, fijn dat de behandeling wat verlichting heeft gegeven. Hopelijk zet dit voort!

Boemel: wauw wat een opmerking, ik moet er bijna heel hard om lachen. Wat was je reactie? Is toch ongelooflijk… natuurlijk ben je op een vrije dag waarbij je je hobby aan het uitvoeren bent anders dan op een werkdag waar je je werk doet. Tenminste, neem aan dat een heeeeel groot deel van de mensen anders zijn tijdens hobby/vrije tijd en werk.

Jinte: hopsakee de lucht in! Lijkt gelijk al heel anders zodra er de lucht in gegaan wordt. Tof proces, af en toe foto’s zou ik leuk vinden.

[ img ]
Wij hebben de wilgen gesnoeid en een paar extra gepland, rest van snoei afval is een takkenhaag geworden. Achter de haag is nu een winterwei/deel van de track/paddock van 17x35, die willen wij komend voorjaar aanpakken zodat volgende winter geen modder meer is. En ik kan er vast af en toe in rijden gezien het formaat. Zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 18:05 



 
Profiel   

@boemel: moet je niet voor akkoord tekenen bij zo'n gesprek?? Zou ik mooi niet doen zolang dat niet aangepast werd!

@jinte: dat ziet er al goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 18:10 



 
Profiel   

boemel schreef
Nu kreeg ik in mn beoordelingsgespek te horen dat mijn uitstraling op mn paard opener en vrolijker was dan op mn werk en dat ik daar op mn werk aan moet gaan werken

_-:(


}> rijbroek aan, stro en hooi in de haren, ruiken naar stal en hup naar het werk inclusief. Paard.

Hoe zouden ze dat doen met mensen die ze met stappen tegen komen in de kroeg? Zouden die op het werk wat mogen drinken om losser te komen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 18:14 



 
Profiel   

@boemel: wat een k u t opmerking zeg >;) lekker professioneel ook zo...

@jinte: wow, dat gaat vooruit! Ziet er al goed uit zo.

@Wieke: super leuke takkenril zo <3


Hier ook sinds vandaag gestart met het knotten van onze wilgen. Normaal doe ik dat met klimgordel en kettingzaag maar ben nu 20 weken zwanger dus ik mag niet meer van mijn vriend (flauw :') ). Dus mijn held is zelf een ladder opgeklommen met een knipschaar (kettingzaag waagt hij zich niet aan), ik denk dat hij stiekem het een beetje in z'n broek deed :D maar boom één is toch maar mooi geknot en de paarden kregen de takken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 18:59 



 
Profiel   

Ik zou weer moeten knotten maar het land is echt te nat. En ik ga niet alles met de hand verzeulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:04 



 
Profiel   

En heel eerlijk, met een kettingzaag op een ladder is ook echt het domste wat je kunt doen. Verstandige vent heb je ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:04 



 
Profiel   

Nouja. Vreemd ja dat je dat niet meer mag van je man, snap je ook niks van.. :')

Hoe is het afgelopen met jullie grondwerkzaamheden wat steeds niet doorging? Staat er een nieuwe datum op de planning?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:05 



 
Profiel   

JudithO schreef
En heel eerlijk, met een kettingzaag op een ladder is ook echt het domste wat je kunt doen. Verstandige vent heb je ;)


Daar heb je zeker gelijk in! Doe het daarom normaal ook met de klimgordel.

Heb het wel moeilijk om steeds meer klussen uit handen te moeten geven, ben echt zo'n buitenmens dat constant in de weer is met het zwaardere werk. Redelijk frustrerend om te zien dat je steeds minder kan. Maar goed :D

@Wieke: de grondwerkzaamheden zouden morgen moeten starten. Deze keer zou hij er zéker staan om 10u. We gaan het zien :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:09 



 
Profiel   

Ik las het van de klimgordel! En dat doet me deugd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:14 



 
Profiel   

DG4 fijn dat het je rust geeft.

Haha wat een vrolijkerd Belker. Prachtig.

Nou ja zeg Boemel….

Leuk om te zien Jinte, gaat vast rap.

Haha SN, misschien krijgt hij de smaak nog te pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:34 



 
Profiel   

Mooi zo die wilgenwal, wil ik ook maken zodra ik ergens de wilgen op kan halen. Die ladder ging ik ook niet op, hekel aan hoogtes en muizen

Solleke ik duim dat het grondwerk morgen doorgaat

Als alles goed is krijg ik woensdag mijn zand. Ik hoorde telefonisch al de woorden tractor en kieper en heb ook gezegd dat ik betwijfel of die de draai kan maken. Maar ja, de loonwerker is er al vaker geweest en die kent de situatie dus ik ben benieuwd of het lukt! Vorige keren kwam die met een andere kieper die ook de achteras kan draaien. Die wat ervoor zand kwam lossen ( bestrating) had het op de oprit gegooid, kon ik 8 kuub met de hand scheppen, NOOIT meer

Kinderen, school en corona, ik word er gek van
Net een mail, ow ja, komende week de hele klas thuis, maar lees net op het nieuws dat morgen de regels veranderen.
Ik kan geen vrij krijgen, vandaag alweer 10 uur nonstop gewerkt, is mega veel werk, geen personeel en meer paarden dan vorig jaar en al 3 veulens sinds het weekend waarvan 1 merrie de dag erna een prolabs had en 1 veulen niet goed kan mesten.
Nu ook nog het gedoe van geen school dus dochter is net naar schoonzus gebracht die ook haar kind thuis heeft ivm gesloten school.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:02 



 
Profiel   

DubbelFun, ja moest inderdaad voor akkoord tekenen en dat heb ik gedaan. Ben blij dat ik van m af ben en geen zin meer in nieuwe gesprekken en discussies. Lekker achter me laten!

Joyce, goed idee met rijkleding richting werk :D

Las ook nog een mooie vergelijking met blije gezichten in de kroeg ha ha.

Ik zie mooi snoeiwerk en een mooie stal in opbouw!

En hoop voor Solleke dat het grondwerk start.

We kregen leuk geld terug van de energierekening, heb wat trouwshoots in de planning staan en dus extra inkomsten. Blij dat we weer wat klussen kunnen laten doen, want zelf zijn we momenteel zelf een stelletje bejaarden. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:05 



 
Profiel   

boemel schreef
DubbelFun, ja moest inderdaad voor akkoord tekenen en dat heb ik gedaan. Ben blij dat ik van m af ben en geen zin meer in nieuwe gesprekken en discussies. Lekker achter me laten!

Joyce, goed idee met rijkleding richting werk :D

Las ook nog een mooie vergelijking met blije gezichten in de kroeg ha ha.

Ik zie mooi snoeiwerk en een mooie stal in opbouw!

En hoop voor Solleke dat het grondwerk start.

We kregen leuk geld terug van de energierekening, heb wat trouwshoots in de planning staan en dus extra inkomsten. Blij dat we weer wat klussen kunnen laten doen, want zelf zijn we momenteel zelf een stelletje bejaarden. :o


Dat stelletje bejaarden zijn zei ik hier 2 week terug ook. Op zondag gaan touren omdat er niks te doen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:14 



 
Profiel   

Belker schreef
[ Video ]

Toch te schattig <3


Wat lief <3

@Degelukkige4. Wat een stress en gedoe :(:) hopelijk kan je zelf nu wat rust vinden.

@Lynn, stressvol he dat gedoe met kinderen en scholen open/dicht. Sterkte met alles regelen :(:)

@Jinte, ziet er al tof uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:21 



 
Profiel   

boemel schreef
DubbelFun, ja moest inderdaad voor akkoord tekenen en dat heb ik gedaan. Ben blij dat ik van m af ben en geen zin meer in nieuwe gesprekken en discussies. Lekker achter me laten!
Ik help het je hopen, want -mits binnen hetzelfde bedrijf- worden die dingen gewoon doorgegeven...

Ben blij dat het vandaag droog is en blijft; de smid komt straks :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:15 



 
Profiel   

Ach, ik denk maar zo ... 15 jaar lang een top beoordeling gehad. Nu een interimmanager, waarbij bij HR bekend is dat er met mij, maar ook bij andere collega's conflicten geweest zijn.

Ik heb zeker geen slechte beoordeling gehad van deze manager, behalve dat ik dus moet werken aan een ontspannen en vrolijke uitstraling op mn werk ...net zoals ik heb te paard. Ik ben niet bang dat zo'n opmerking gevolgen heeft voor m'n carrière. :o

Ik zie het meer dat een manager moet werken aan een werkklimaat waarbij de medewerkers blij en ontspannen zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:29 



 
Profiel   

@boemel: nee, zal zeker geen gevolgen hebben, maar ik vind het echt een opmerking in de categorie van "lach eens mooi" :roll: >;)


*\o/* *\o/* *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:48 



 
Profiel   

Ha ha klopt Solleke, maar dan heeft ie pech :D

Ah, dat ziet er goed uit bij jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:50 



 
Profiel   

Jongens, ik ben zo blij *\o/* gaat als een speer! De ondergrond die onder de modder uit komt is ook goed stevig. De eerste lading zand staat al klaar :):)

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 11:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 527 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen