Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bestaat zo'n stal? Huizen en omgeving

 
Profiel   

Ik zoek eigenlijk het volgende aan harde eisen:

-grote stallen (minimaal 3,5 x 3,5 maar eigenlijk nog groter, voor echt grote paarden)
-overdag buiten op de wei of evt paddock in de winter met ruwvoer
-'snachts op stal met ruwvoer
-minimaal een 20x60 baan met goede bodem en aanwezigheid van springmateriaal

Prijs tot €500,-

Ik heb altijd halfpension gestaan, wil prima zelf uitmesten en voer klaarzetten, zolang het binnen/buiten zetten en voeren door de pensionstal wordt gedaan.

Als er alleen volpension is moet er wel écht goed (elke dag) uitgemest worden of mogelijkheid tot zelf uitmesten.

Alle andere extra's zijn mooi meegenomen. :)

Bestaat dit überhaupt, op maximaal 30 minuten rijden vanaf Huizen ('t gooi)?

Edit: ik vind het gewoon belangrijk dat alles netjes en verzorgd is en het paardenwelzijn echt voorop staat...



Laatst bijgewerkt door C_arola op 21-05-21 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast op verzoek ts

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 18:36 



 
Profiel   

Misschien kun je de plaatsnaam Huizen e.o. in de titel zetten? :) Dan ga je meer gerichte reacties krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 18:44 



 
Profiel   

D-sportstables in Nijkerk?
Ik heb er voorheen gestaan, toen het nog niet driesprong was. Ze hebben hitactief, maar ook grote stallen en afzonderlijke paddocks. Ik volg ze op insta en ze zijn het mooi aan het opknappen. Grote buitenrijbaan en zelfs een crossbaan er om heen. Volgens mij half uurtje van Huizen, ligt er natuurlijk wel aan vanaf welke kant je van Huizen komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 18:48 



 
Profiel   

D sporthorses moet je voor uitgeloot worden die willen het liefste alleen fanatieke wedstrijdruiters en er is al behoorlijk wat animo voor!

Lozeman in Putten staan ze hele jaar rond op de wei of Paardenstek in Eemnes. Daar gaan ze alleen de winter 4 uur in de paddock niet de hele dag.

Verder is het heeeeel lastig in die regio!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 18:53 



 
Profiel   

Ik vind een goede stal belachelijk moeilijk te vinden, ook hier.
Misschien kun je op marktplaats een adv. zetten, dat helpt vaak ook voor de kleinere stallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 18:55 



 
Profiel   

@Gaby, goed idee, maar kan de titel helaas niet meer aanpassen. :')

@bamisalami, wel een mooie stal en ik ben zeker wel fanatieke wedstrijdruiter, mijn paard hoeft alleen echt niet in der uppie te staan. Kan heel goed in de kudde. Ik zal er is een mailtje aan wagen. :)

@Destiny, Lozeman ga ik is opzoeken, dankje!

Ik woon vrijwel aan de oprit van de A1, dus in een halfuur kan ik vrij veel stallen vinden.

Bedankt voor de suggesties tot nu toe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 19:59 



 
Profiel   

Ben benieuwd! Hoop dat je wat gaat vinden.
Heb jaren in Bussum gewoond en ik vond n goede fijne stal heel lastig in het gooi. Ik ben dan geen wedstrijdruiter, maar een stal met veel buiten en een goede bak met fijne bodem en bos was heel lastig. Nijkerk vond ik heel fijn! Veel buiten, goede rijbakken, rondje door de polder vanuit de achtertuin en met 10 minuten met de trailer in het bos bij Putten. Paard staat nu in Rhenen en ik woon daar in de buurt, dus nu heb ik de Utrechtse heuvelrug tot mijn beschikking. Het is dat ik naar een ander deel van het land verhuisde, anders was ik daar niet weggegaan.
Succes en ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 20:06 



 
Profiel   

Ben je nog op zoek?
Alleen is de stal denk ik niet groot genoeg. 3x3.5
Menschool Soest

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 21:17 



 
Profiel   

Heidehoek of Paardenvreugd in Eemnes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 00:57 



 
Profiel   

Je zou eens kunnen informeren bij Benesse in Zeewolde. Laatste keer dat ik er was is al aardig wat jaren geleden, maar wie weet hebben ze wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 06:34 



 
Profiel   

Lozeman heb ik heel wat tijd terug gestaan en qua faciliteiten top! Wel heel duidelijke afspraken maken over het ruwvoer.

Hoor ook veel goeds over de Eemvallei, al weet ik niet zeker hoelang ze daar buiten komen. Woon inmiddels niet meer in de regio.

Edit: en de Zonnehoeve kan je ook eens proberen. Die hebben volgens mij ook wat stallen gemaakt qua opties en welzijn (meer buiten).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 08:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen