Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

De goedkoopste paddock, vee of grindroosters?

 
Profiel   

tirzasarah10 schreef
Zou je er ook gebrui van kunnen maken in je rijbak? Wel een goede laag zand er over. Geen natte bak en zomers minder zwaar?


Ik heb g4 platen in mn paddock. Drainagezand eronder en erop.
Ik longeer er op en dat gaat prima.
Om deze reden dacht ik ook aan een rijbak en heb er een topic over geopend.
Begreep toch wel dat je erg moet opletten dat zand niet gaat schuiven, omdat je anders kale plekken krijgt, die glad zijn.
Ook moet je veel doen om de ondergrond stabiel en uitgevlakt te krijgen.
Wij hebben het idee maar weer los gelaten en laten de rijbak op andere wijze aanpakken.


Laatst bijgewerkt door boemel op 08-11-21 07:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 07:22 



 
Profiel   

In principe hoeft bestraten niet zo duur te zijn.. Vaak heb je op Facebook of Marktplaats wel gratis tegels. Zo ben ik ook aan mijn tegels gekomen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 07:31 



 
Profiel   

meganvr schreef
In principe hoeft bestraten niet zo duur te zijn.. Vaak heb je op Facebook of Marktplaats wel gratis tegels. Zo ben ik ook aan mijn tegels gekomen :)


Ik ook , maar zo op de zwarte grond is het geen succes
Het begint te dansen .
Er ligt ook veel water onder nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 14:42 



 
Profiel   

Ik heb een offerte opgevraagd om een stukje van 3,5 bij 3,5 te laten bestraten met tweedehands betonklinkers. Nou €995 :roll: dus tja ff kijken hoe ik dat nu op ga lossen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 15:19 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Ik heb een offerte opgevraagd om een stukje van 3,5 bij 3,5 te laten bestraten met tweedehands betonklinkers. Nou €995 :roll: dus tja ff kijken hoe ik dat nu op ga lossen..


Wow, prijzig! Onze stoep van 140m2 was inclusief tweedehands klinkers nog goedkoper!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:23 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Ik heb een offerte opgevraagd om een stukje van 3,5 bij 3,5 te laten bestraten met tweedehands betonklinkers. Nou €995 :roll: dus tja ff kijken hoe ik dat nu op ga lossen..


Waaat zo duur?! Heb je niet een paar sterke vrienden? Of een paar jongens uit de buurt? Vaak willen die wel zo’n stukje bestraten voor wat bier en een paar tientjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:25 



 
Profiel   

Ja ik schrok er wel een beetje van, vast gouden betonranden :') nu iemand gevonden die van klinkers af moet en een jongen die voor 25€ per uur komt. Zelf ff zand regelen maar dat komt wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:28 



 
Profiel   

Mud control iets?
www.mudcontrol.be
lees hier goede verhalen over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:33 



 
Profiel   

Wij hebben een stuk van 4x3 bestraat met omgekeerde grindtegels van 50x50cm. Was een zwaar werk wat tillen betreft, maar het lag er vrij snel in en met opsluitbandjes blijft het super liggen. Gratis via MP, zelf opgehaald en gelegd. Misschien is dat nog een optie ipv betonklinkers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:41 



 
Profiel   

linny__93 schreef
Mud control iets?
https://www.mudcontrol.be
lees hier goede verhalen over.


Deze heb ik. Enkel heb ik ze bij de fabrikant (INB) gekocht wat voor een grotere oppervlakte aanzienlijk scheelt in prijs.

Ze worden nu voor de 2de winter gebruikt en met alle regen die we te verduren kregen bleef alles hier mooi begaanbaar en droog. Het enige nadeel is de prijs en voor degenen die ze willen leggen wil ik vooral aanraden om plaats rond vrij te laten, ze dus niet te strak insluiten, want ze kunnen bij warmte behoorlijk uitzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 15:17 



 
Profiel   

Betadine, heb je ze daarover gewoon gemaild? Ging dat contact makkelijk? En wat betaalde je er toen voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 16:31 



 
Profiel   

Ja gemaild. Contact was in het engels en verliep goed. Prijs was zo een 19 euro per vierkante meter inclusief transport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 16:52 



 
Profiel   

linny__93 schreef
Mud control iets?
https://www.mudcontrol.be
lees hier goede verhalen over.


Op de site staat 31 euro per m2 (incl btw).
Dat is ruim 2x zo duur als de paddockmatten van Bos rubber. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 16:59 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
linny__93 schreef
Mud control iets?
https://www.mudcontrol.be
lees hier goede verhalen over.


Op de site staat 31 euro per m2 (incl btw).
Dat is ruim 2x zo duur als de paddockmatten van Bos rubber. -O-


Lees mijn voorgaande posts. Je kunt ze ook een stuk goedkoper halen bij de producent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 17:02 



 
Profiel   

Ik weet niet hoe de paddock van TS eruit ziet. Maar wij hebben onze paddock zo'n 10 cm uitgegraven, om de paar meter in de paddock flink gat geboord met een grond boor en daar in grind. Daarover heen goede laag zand. Moet zeggen het werkt wel, onze paddock is eigenlijk altijd droog of het moet echt heel veel regenen dan staat er wel een plasje maar is na een dag droog weer ook weer weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 17:03 



 
Profiel   

Wij waren voor g4 paddockroosters eur 12,25 per m2 kwijt. Wat een verschil met de mud control.

Maar goed, die kan je zo in de modder leggen dus. Wij hebben aardig wat voorwerk gehad.

Ben er blij mee. De paarden ook. Fijne stabiele bodem.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 17:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen