Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoeveel tijd per dag/week besteed jij aan je paard?

 
Profiel   

Dat een paard tijd kost, is ons bekend. Maar ik vind het behoorlijk pittig naast fulltime werken. Hoe doen jullie dat?

Maandag werken(6.45 de deur uit) 8.30 - 17, door naar stal, 21.30 pas thuis
Dinsdag werken (6.45 de deur uit) 8.30 - 17 , paard heeft dagje vrij
Woensdag werken (6.45 de deur uit) 8.30 - 12.30 , middag naar stal om paard te trainen
Donderdag werken (6.45 de deur uit) 8.30 - 17, door naar stal, 21.30 pas thuis
Vrijdag (6.45 de deur uit) 8.30 - 17 , paard heeft dagje vrij
Zaterdag les 9.00 - 11.00 , s middags huishouden
Zondag vaak wel even naar stal, poetsen of even rommelen en dan in de middag het huishouden.

Ik vind het behoorlijk pittig, lange dagen en weinig tijd voor het huis schoon te houden.

Hoe doen jullie dit?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 14:26 



 
Profiel   

Uit je schema begrijp ik dat je een lange reistijd naar je werk hebt, klopt dat?

Ik heb dat ook een periode gehad en ben daar bewust mee gestopt. Juist door die reistijd kwam ik nergens meer aan toe. Op dit moment werk ik volledig vanuit huis, dus ik deel mijn uren flexibel in en ga gerust in de middag naar stal.

Heb je ook een lange reistijd naar stal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 14:29 



 
Profiel   

Ik werk 32 uur verdeeld over 5 dagen. Heb 2 ochtenden en het weekend vrij. En gelukkig werk ik maar tot 16.30 uur. Dan ga ik direct naar paardlief, die staat 24/7 buiten waarbij ik 4 dagen per week uitmest. We trainen als het weer het toe laat in de avonden en anders op mijn vrije ochtenden en in het weekend. En anders staat ze lekker te eten haha. Nu met de wintertijd is het wat meer haasten om in het licht nog te mesten, maar anders met hoofdlampje.

Het is even plannen soms, maar ik vind het totaal niet pittig. Huishouden boeit mij niet zo, dus dat doe ik wanneer ik er zin in heb. Doe 's ochtends de was in de wasmachine, daarvan kan ik de tijd uitstellen en dan is die klaar als ik thuis ben. En daarnaast een vaatwasser en robotstofzuiger, dus dan valt het wel mee.
Het ligt er dus ook aan met wat voor instelling je er instaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 14:32 



 
Profiel   

Je hebt 1,5 uur reistijd naar je werk? Er voor het gemak vanuit gaande dat je optijd op je werk bent, dus zeg 8:15?

Opzich is het dan niet zo gek dat je het behoorlijk pittig vind. Ik werk ook tot 5, heb 20 minuten naar huis, ga even eten en stap dan weer in de auto om 30 minuten naar stal te gaan, maar ik red het ook prima om voor 21:30 thuis te zijn.

Moet je op stal veel doen? Ik kan opzadelen en rijden, maar als je ook nog moet mesten etc. kan ik me voorstellen dat je nog langer bezig bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 14:37 



 
Profiel   

Ik werk ook fulltime, ik vind het sommige dagen beetje plannen maar komt eigenlijk best prima uit.
Ik werk van 8:30-17:00 en ik heb stal dichterbij werk dan huis uitgekozen.
Ik ben denk dagelijks van 17:20-19:00/19:30 uur op stal. Het is 35 minuten naar huis rijden.
Maar ik hoef inderdaad alleen paard te doen en geen klusjes.

Paard heeft 1 dag in de week vrij, ik vind het dan altijd wel lekker om die op di/woe/do te doen zodat ik 1 dag heb dat ik gewoon op tijd thuis ben. Huishouden doe ik eigenlijk altijd in het weekend en de kleine klusjes op de 'vrije avond' of dan toch tussendoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 14:45 



 
Profiel   

Ik heb nu nog twee paarden in eigen beheer, puur voor de verzorging ben ik gemiddeld een uurtje per dag bezig.
Mijn boer komt telkens een grote baal hooi in de ruif stoppen (meestal op zondag, dan ben ik er over het algemeen een dagdeel), de rest van de week is het dus enkel een rondje mesten en ev een emmer voer geven, paarden staan 24/7 buiten.
Ik kan ook prima een dag gewoon gaan checken en dan de dag erop uitmesten (met drie paarden voordien ging dat niet, nu met twee wel gewoon.

Ik heb 5 minuten route vanaf mijn huis.

Op weekdagen is mijn routine zo:

Maandag / woensdag / vrijdag
6.45: opstaan en klaarmaken
7.30-7.45: vertrekken met hond naar moeder, hond afzetten, doorrijden naar werk
8.00-8.30: aankomst op werk
17.00-17.30: vertrekken van werk naar de paarden.
Uitmesten, knuffel en vitaminebrokje
18.30 vertrekken om de hond.

Op maandag blijf ik bij moeder eten, ben dan vaak maar rond 22-23 uur thuis.
Op woensdag ga ik vrij kort erna naar huis, gaan koken/huishouden doen.
Op vrijdag komt ex om de twee weken de hond brengen (die haalt ze de ene week voor de namiddag en de andere week voor het weekend) om 18 uur.
erna is dus ook koken/huishouden/ naar vader/vrienden.

Don en vrijdag
7:45 opstaan en aankleden
8:00 begin werkdag
12:00-14:00 : pauze, doe ik dan de paarden en probeer ze eventjes te werken (grondwerk meestal) of doe ik eentje bekappen / manen uitpluizen / ...
14:00-15:00 deel twee van de werkdag
Avonduur is hier afhankelijk van mijn workload en de uren dat ik die week nog moet behalen. Soms tot 17, soms draait het richting 20/21 uur uit.

Op din en don kook ik altijd uitgebreider zodat ik prakje kan meenemen naar het werk de dag erop.

In het weekend spendeer ik minstens 1 dagdeel bij de paarden voor overige klusjes (hooi vullen, rondje met de bosmaaier, track uitmesten, paddockje slepen, paard bekappen, ...
Dan probeer ik ze ook even te werken (vaak op locatie gaan rijden dan).
Het weekend dat ik de hond heb doen we wat km's, vaak met vrienden met honden, en in de avond prop ik er nog een soort van sociaal leven tussen (dat varieert van bankhangen met een vriendin, tot een stapje gaan zetten).

Concreet ben ik dus meestal wel van smorgens 7 uur tot savonds 21 uur "bezig", erna neem ik vaak wel de tijd om een uurtje of 2 te bankhangen en te netflixen (al dan niet in combinatie met een lading was wegvouwen.)
Weekends zitten vaak zo vol dat ik te weinig uren heb :+, want tussendoor doe ik vaak flexijob op zondag, en ga ik nu en dan een dag mee gaan bekappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 15:04 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Je hebt 1,5 uur reistijd naar je werk? Er voor het gemak vanuit gaande dat je optijd op je werk bent, dus zeg 8:15?

Opzich is het dan niet zo gek dat je het behoorlijk pittig vind. Ik werk ook tot 5, heb 20 minuten naar huis, ga even eten en stap dan weer in de auto om 30 minuten naar stal te gaan, maar ik red het ook prima om voor 21:30 thuis te zijn.

Moet je op stal veel doen? Ik kan opzadelen en rijden, maar als je ook nog moet mesten etc. kan ik me voorstellen dat je nog langer bezig bent.


Ja klopt, ongeveer 1.5 uur reistijd naar het werk. Van werk naar stal is ook 1,5 / 2 uur reistijd. Terug geen files van stal naar huis, dan doe ik er ongeveer 40 minuten over.
We hebben dan ook daarom expres een stal gekozen waar we niet hoeven te mesten en binnen- / buiten zetten, dat is dan helemaal niet te doen. We rijden 1x per week, andere dagen longeren/grondwerk. (paard is goed 3,5 jaar dus nog jong :) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 15:07 



 
Profiel   

Tja, dit is wel een teer puntje bij mij. Ik voel me namelijk altijd schuldig omdat ik vind dat ik te weinig tijd heb voor mijn paard.
Bij een week waar niks tegenzit is het prima. Dan ben ik er op maandag, bijrijder op woensdag, ik op vrijdag en meestal zondag.
Maar als iets tegenzit (ik ben nu bijvoorbeeld ziek of er komt een werkafspraak tussendoor of iets met de kinderen) dan ben ik er zo een halve of hele week niet. Niks aan!
Hij staat gelukkig vreselijk te genieten in een kleine kudde, 24/7 buiten en elke dag wordt ie gecheckt of er geen gekke dingen zijn. Maar toch. Ik heb meer dagen in een week nodig en meer uren in een dag :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 15:08 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Tja, dit is wel een teer puntje bij mij. Ik voel me namelijk altijd schuldig omdat ik vind dat ik te weinig tijd heb voor mijn paard.
Bij een week waar niks tegenzit is het prima. Dan ben ik er op maandag, bijrijder op woensdag, ik op vrijdag en meestal zondag.
Maar als iets tegenzit (ik ben nu bijvoorbeeld ziek of er komt een werkafspraak tussendoor of iets met de kinderen) dan ben ik er zo een halve of hele week niet. Niks aan!
Hij staat gelukkig vreselijk te genieten in een kleine kudde, 24/7 buiten en elke dag wordt ie gecheckt of er geen gekke dingen zijn. Maar toch. Ik heb meer dagen in een week nodig en meer uren in een dag :')


Oja! Ja, precies :)
Ik heb het paard samen met mijn moeder, dus we delen de kosten. Omdat ik een lease auto heb, hebben we afgesproken dat hij wat meer haar kant in staat dan mijn kant.
Dat het filerijden is vanaf Utrecht richting Den Bosch, dat is mij bekend. En op zich, we hoeven ook niet alle dagen te gaan maar we willen graag een band opbouwen met het paard (hij is nog jong) en hij moet veel leren..
We wisten van te voren dat dit niet even 2 avonden was hoor. Maar ben daarom benieuwd hoe andere mensen dit doen naast hun werk :) de een werkt misschien wat minder, de ander heeft inderdaad minder reistijd wat ik zo lees of gaat niet 5 dagen per week. Hoeft bij ons ook niet hoor, maar voel mij soort van verplicht omdat je toch een dier hebt om er wat mee te doen :) en ene dag kan dat ook stuk korter dan andere dag natuurlijk
Wij hebben geen bijrijder omdat het een jong onzeker paard is, zelf rij ik max 1x per week op het moment. Maar dat is in de toekomst ook nog een idee inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 15:11 



 
Profiel   

Je hebt enorme reistijden en dat maakt het lastig, als die korter worden ben je veel eerder thuis of klaar.

Maar ik lees dat je het paard samen met je moeder doet, zijn jullie ook samen op stal dan? Ik zou er in dat geval voor kiezen om ook dagen ieder alleen te gaan zodat je wat meer vrije dagen voor jezelf creëert.

Of, in het geval van omdenken, baan dichter bij huis zoeken?
Dat heb ik destijds gedaan, beste keuze ooit, naarmate ik ouder word ga ik mijn vrije tijd steeds meer waarderen en reistijd is gewoon verloren tijd waar je niet voor betaald krijgt maar ook niets anders kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 15:20 



 
Profiel   

Stephsi1991 schreef
Majabeestje schreef
Tja, dit is wel een teer puntje bij mij. Ik voel me namelijk altijd schuldig omdat ik vind dat ik te weinig tijd heb voor mijn paard.
Bij een week waar niks tegenzit is het prima. Dan ben ik er op maandag, bijrijder op woensdag, ik op vrijdag en meestal zondag.
Maar als iets tegenzit (ik ben nu bijvoorbeeld ziek of er komt een werkafspraak tussendoor of iets met de kinderen) dan ben ik er zo een halve of hele week niet. Niks aan!
Hij staat gelukkig vreselijk te genieten in een kleine kudde, 24/7 buiten en elke dag wordt ie gecheckt of er geen gekke dingen zijn. Maar toch. Ik heb meer dagen in een week nodig en meer uren in een dag :')


Oja! Ja, precies :)
Ik heb het paard samen met mijn moeder, dus we delen de kosten. Omdat ik een lease auto heb, hebben we afgesproken dat hij wat meer haar kant in staat dan mijn kant.
Dat het filerijden is vanaf Utrecht richting Den Bosch, dat is mij bekend. En op zich, we hoeven ook niet alle dagen te gaan maar we willen graag een band opbouwen met het paard (hij is nog jong) en hij moet veel leren..
We wisten van te voren dat dit niet even 2 avonden was hoor. Maar ben daarom benieuwd hoe andere mensen dit doen naast hun werk :) de een werkt misschien wat minder, de ander heeft inderdaad minder reistijd wat ik zo lees of gaat niet 5 dagen per week. Hoeft bij ons ook niet hoor, maar voel mij soort van verplicht omdat je toch een dier hebt om er wat mee te doen :) en ene dag kan dat ook stuk korter dan andere dag natuurlijk
Wij hebben geen bijrijder omdat het een jong onzeker paard is, zelf rij ik max 1x per week op het moment. Maar dat is in de toekomst ook nog een idee inderdaad.


Dst verplicht voelen is dus herkenbaar :)
Verder zie ik winst bij jou in reistijd, in afwisselen met je moeder (op termijn) en in een werkster thuis :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 15:33 



 
Profiel   

Stephsi1991 schreef
prugelpiet schreef
Je hebt 1,5 uur reistijd naar je werk? Er voor het gemak vanuit gaande dat je optijd op je werk bent, dus zeg 8:15?

Opzich is het dan niet zo gek dat je het behoorlijk pittig vind. Ik werk ook tot 5, heb 20 minuten naar huis, ga even eten en stap dan weer in de auto om 30 minuten naar stal te gaan, maar ik red het ook prima om voor 21:30 thuis te zijn.

Moet je op stal veel doen? Ik kan opzadelen en rijden, maar als je ook nog moet mesten etc. kan ik me voorstellen dat je nog langer bezig bent.


Ja klopt, ongeveer 1.5 uur reistijd naar het werk. Van werk naar stal is ook 1,5 / 2 uur reistijd. Terug geen files van stal naar huis, dan doe ik er ongeveer 40 minuten over.
We hebben dan ook daarom expres een stal gekozen waar we niet hoeven te mesten en binnen- / buiten zetten, dat is dan helemaal niet te doen. We rijden 1x per week, andere dagen longeren/grondwerk. (paard is goed 3,5 jaar dus nog jong :) )


Dat zijn flinke ritjes. Valt er niet tussenin wat te zoeken? Paard tussen werk en huis neerzetten? Of uberhaupt wat dichter bij huis? Ik snap dat je zegt dat die ivm. de leaseauto dichter naar je moeder staat, maar dit is ook bijna geen doen lijkt me :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:10 



 
Profiel   

Je paard kost je minder tijd dan je reistijd.
Is er echt niks aan de reistijd te doen?

Ik ben ongeveer 2,5-3,5u per dag 'kwijt' aan 2 paarden, incl uitmesten, hooi en voer klaarzetten en rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:20 



 
Profiel   

Je huishouden op de avonden doen deels is de oplossing hier.

Dus dinsdag, donderdag en vrijdagavond heb je niets staan, iig de was weg werken, opruimen, boodschappen doen enz op die avonden. Dan heb je het weekend meer tijd voor leuke dingen.

Ik werk van 8.00-17.30 uur thuis 3x per week en 2x van 7.30 de deur uit en 18.30 uur terug (kantoor).
Sta op een stal waar ik zelf moet mesten, de kantoor dagen doe ik dit in de avond, de thuiswerk dagen in de pauze tussen de middag.
Daarnaast heb ik ook nog een hobby aan mountainbiken en doe ik vrijwilligerswerk.

Het kan, maar als je de avonden niets plant qua huishouden, is mijn ervaring dat je het niet redt.

Hier is het dus maandagavond huishouden, dinsdag paard, woensdag fietsen, donderdag paard, vrijdag huishouden/vrijwilligerswerk en dan het weekend afwisselend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:21 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Je huishouden op de avonden doen deels is de oplossing hier.

Dus dinsdag, donderdag en vrijdagavond heb je niets staan, iig de was weg werken, opruimen, boodschappen doen enz op die avonden. Dan heb je het weekend meer tijd voor leuke dingen.

Ik werk van 8.00-17.30 uur thuis 3x per week en 2x van 7.30 de deur uit en 18.30 uur terug (kantoor).
Sta op een stal waar ik zelf moet mesten, de kantoor dagen doe ik dit in de avond, de thuiswerk dagen in de pauze tussen de middag.
Daarnaast heb ik ook nog een hobby aan mountainbiken en doe ik vrijwilligerswerk.

Het kan, maar als je de avonden niets plant qua huishouden, is mijn ervaring dat je het niet redt.

Hier is het dus maandagavond huishouden, dinsdag paard, woensdag fietsen, donderdag paard, vrijdag huishouden/vrijwilligerswerk en dan het weekend afwisselend.


Ja, precies. Inderdaad op di avond kan dat (mits m'n energie het toe laat, want even NIKS doen is ook wel fijn),wo avond kan want dan zijn we in de middag op stal, do avond zijn we vaak op stal, vrijdag avond eten we bij schoonouders dus ook niet thuis.. Combi van di avond/ wo avond en het weekend denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:24 



 
Profiel   

Met zulke reistijden is het inderdaad heel erg moeilijk. Letterlijk alles ligt op (ruim) meer dan een halfuur rijden. Stal-huis, werk-huis, werk-stal, het is handiger als tenminste één van die drie dichter bij elkaar zou liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:30 



 
Profiel   

Ik heb een onbeleerde pony in een kudde 24/7 buiten staan en ik ga ongeveer 1 keer per week
Ja ik voel me schuldig dat ik niet vaker ga en er speelt persoonlijk wat meer maar ik denk niet dat de pony er onder lijdt.

Ik denk dat je goed moet kijken naar wat je het meeste energie kost en waar winst te behalen valt. Moet de pony bijvoorbeeld twee keer per week gelongeerd worden door jou? Je deelt het paard met je moeder, hoe zijn die taken verdeeld? Is er een andere stal die dichter bij is of waar het paard anders wordt gehouden dat er wat zorg wegvalt? Is een andere baan mogelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:31 



 
Profiel   

Ik ga zo’n 5x per week naar stal en werk 32 uur. Dat is erg goed te doen, paard staat volpension.

Reistijd wisselt, werk veel thuis, maar ben soms ver weg voor klanten incl overnachting. Ik ga op werkdagen altijd eerst thuis koken en eten en dan pas naar stal, meestal van 1900 tot 2100 en dan lig ik om 2200 wel in bed. Mijn vrije dagen ga ik graag wat langer en met daglicht.

Huishouden gaat met het thuis werken een stuk beter, maar doe ik ook vaak tijdens het koken. De dagen dat ik niet naar stal ga, ga ik naar de sportschool om een beetje fit te blijven.


Laatst bijgewerkt door MyrtheJ op 02-11-21 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:38 



 

Ik ga dagelijks 2x totaal een uur of 5/6 ik werk fulltime en woon alleen/eigen huis. Werk vanuit huis en ga naar klanten toe en 1x per week naar Nijmegen 4uur heen en terug die dag. Ga minimaal 2x soms 3x, nooit een dag niet.
Het zijn wel lange dagen en korte nachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:41 



 
Profiel   

Ik [***] 36 uur, officieel over 4 dagen maar nu het eerder donker wordt ga ik vaak einde vd middag al naar stal en [***] ik op mijn vrije dag nog een paar uur extra.

Ik [***] overigens vanuit huis en ga vrijwel elke dag naar mijn paard die op 20 minuten afstand staat. Ik ben er dus minstens een uur per dag aan kwijt, in weekenden makkelijk twee tot drie uur per dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 17:08 



 
Profiel   

Ik werk 32 uur in een buitendienstfunctie, waarbij alle reistijd werktijd is.
Ik ben dus (op overuren na) echt maar 32 uur per week kwijt aan werken.

En dat heb ik verdeeld in 3 dagen van 9 uur en 1 van 5. Daarmee houd ik tijd genoeg over om naar het paard te gaan en thuis ook nog gezellig te kunnen doen en mijn steentje bij te kunnen dragen aan het huishouden, de boodschappen en eten maken en daarnaast ook nog te sporten.
Paard staat ook nog eens op 3,5 km van huis. Ik ga op sommige dagen 2 of soms wel 3x naar stal (grotendeels doe-het-zelf stal).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 17:13 



 
Profiel   

Ik werk 40 uur, en doe daarnaast nog een master die zo’n 15 uur per week kost. Werk kan ik flexibel indelen, zo werk ik veel thuis en reistijd naar klanten is werktijd. Kantoor is ongeveer 25 minuten rijden en stal maar 10 dus dat scheelt heel erg. Ik ga alle dagen behalve maandag naar stal en spendeer daar ongeveer 2,5 uur. In het weekend langer en soms ga ik twee keer. Huishouden doe ik wanneer dat uitkomt, daar heb ik geen schema voor. Schoon is schoon :D wel doe ik de boodschappen laten bezorgen dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 17:45 



 
Profiel   

Ik werk 40 u in wisselende ploegen al 20 jaar lang. De ene week werk ik van 6 tot 14u en de andere week van 14 u tot 22 u. Ik ga elke dag naar mijn paard in de winter. Omdat ze nu minder lang buiten staan dan in de zomer en ik vind dat hij zijn beweging moet gehad hebben.
Maar ik rij maar 4 dagen in de week.
Gelukkig woon ik op 5 km van mijn werk waar ik met de auto naar toe ga. En op 7 km van mijn paard waar ik ook met de auto naar toe ga. Uiteraard combineer ik heel veel van het werk naar de winkel naar huis en weer naar stal.
Echter heb ik ook nog een hond waar ik elke dag mee naar het bos ga.
Poetsen doe ik 1x per week. Strijken doe ik al zeker 10 j niet meer aan.
We hebben een vaatwasser en de overige dagen gauw met de swiffer door het huis.

Maar super blij met werk dicht bij huis en mijn paard inmiddels ook. Echter mijn paard heeft 18j lang op 20 km afstand gestaan. Maar dat merk je niet eens meer na enkele weken. Echter over de aanschaf van een hond heb ik 4 j gewtijfeld. De eerste 7 jaren ging die gewoon mee naar stal. Maar nu sta ik op een drukke stal en is dit niet praktisch meer.

Verder met de late vroeg opstaan en met de vroege lig ik om 20.30 u toch meestal in mijn bed als de wekker om 4.40 in de ochtend weer gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 18:45 



 
Profiel   

Nog even een toevoeging, maar heb je wel eens aan een werkster gedacht?
Die kan een hoop werk uit handen nemen.

Die heb ik ook en ben daar erg blij mee. Ik hoef het alleen maar tussendoor een beetje bij de houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 19:39 



 
Profiel   

Ik werk 40 uur in de week ga elke dag naar mijn paard.
Rijd meestal 4x per week
Ik ga om 6.00 de deur uit en kom er rond 16.45 weer in. Eet doordeweeks bij mijn ouders en ga daarna gelijk naar stal. Ben daar meestal rond 17.30
Maandag is het beetje speeldag en grote schoonmaak natte plek stal meestal tussen 0.00 en 21.00 thuis
Dinsdag voor de clubles uit rijden die om 18.30 begint dus beetje opschieten met alles. En ben meestal tussen 20.00 en 20.30 thuis
Woensdag zelf clubles om 19.00 en meestal Ron 21.00 thuis soms iets later.
Donderdag is zijn vrije dag
Vrijdag is het vaak dubbele lijnen en ben ik ook tussen 20 en 21.00 thuis dan ook weer natte plek ui de stal

Weekend is het meestal lekker rijden en doe ik alles op gemakje.

Elke dag mest ik de stal en doe ik iets met mijn paard
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 20:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen