Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Eva foam matten als zijwand bescherming

 
Profiel   

Ik zoek een trapbescherming voor op stal, maar iets wat ik kan hangen. Aangezien de betreffende muur onderdeel is van een rijksmonument en er niet in geboord kan worden. Dus zat ik te denken aan een zogenaamde puzzelmat voor op de vloer van een gym. Maar mn hubie zegt dat dit te snel stuk gaat. En rubbermat is helaas te zwaar.
Zou dat werken denken jullie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 14:04 



 
Profiel   

Wij hebben evafoam op de vloer liggen van stalmatten.eu. Is prima hufterproof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 14:07 



 
Profiel   

Ah top, op de vloer zal het nog wel meer te lijden hebben dan aan de wand dus klint idd als een optie

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 14:46 



 
Profiel   

Toen mijn oudje niet makkelijk meer op kon staan en nogal eens tegen de betonnen wanden aan viel heb ik 3 wanden 'behangen' met oude matrassen.
Deze heb ik gewikkeld in dik landbouwfolie en met ductape goed dicht gemaakt. Vervolgens op 3 punten touwen er omheen gedaan en deze met een lus opgehangen aan ogen in de balken op 2 mtr hoogte.

Oude matrassen kun je vaak gratis op Fb of MP vinden en plastic kost ook niet zoveel.
Ook het gewicht valt mee én het geeft -zeker in jouw geval- een hele goede bescherming niet alleen van de muur maar ook van de hoeven/benen van je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 12:25 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Ik heb het zo opgelost. Eens kijken hoe lang het houdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 16:19 



 
Profiel   

Ziet er handig uit, ga je er nog meer plaatsen of blijft het bij die ene ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 17:22 



 
Profiel   

Dit zijn als het goed is de enige raakpunten van Madame dus vooralsnog laat ik het zo :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 09:36 



 
Profiel   

Slimme oplossing.

Wellicht zou je kunnen bekijken of je erachter kan komen wat dit gedrag (trappen) veroorzaakt en dit probleem dan aanpakken?

Uiteraard helpt dit ter bescherming, maar er komen alsnog klappen op de spieren, pezen en gewrichten bij het trappen tegen een muur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 09:42 



 
Profiel   

Oh ik weet wel wat de oorzaak is, de buurman (die niet kijkt maar voor het geval dat). En dan vooral als ze staat te eten. En hij bemoeit zich er niet eens mee maar het is vooral een waarschuwingsschot.
[ img ]
Het werkt in ieder geval wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:08 



 
Profiel   

Dat bewijs kun je niet omheen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 10:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen