Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Orscana dekensensor

 
Profiel   

Via een andere topic kwam ik de Orscana dekensensor weer eens tegen.
Ik had er wel eens iets over gelezen, maar nooit echt over nagedacht.
Maar eigenlijk vind ik deze best wel interessant, zeer zeker omdat je er ook bij kan uitlezen hoeveel meters je paard nu loopt overdag en 's nachts. Daar ben ik eigenlijk nog meer benieuwd naar.
Nu ben ik op internet wat aan het zoeken, maar ze zijn nergens meer te verkrijgen.
Dus ik vraag me af, wat daar nu de reden van is.
Iemand een idee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 15:02 



 
Profiel   

https://www.google.nl/search?q=Orscana+dekensensor+&source=hp&ei=XmrUYb79OMzEkwWBjqfgBw&iflsig=ALs-wAMAAAAAYdR4boedXXx7Q9QKd9SamWhOLll-uRML&ved=0ahUKEwi-pNygt5j1AhVM4qQKHQHHCXwQ4dUDCAg&uact=5&oq=Orscana+dekensensor+&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBggAEBYQHlAAWABgugVoAHAAeACAAT-IAT-SAQExmAEAoAECoAEB&sclient=gws-wiz

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 16:41 



 
Profiel   

Ik heb de sensor al een paar jaar. Zowel handig voor de temperatuur (zakjes in alle liners genaaid, zodat de sensor overal in past), en de activiteit, maar niet het aantal meters dat het paard aflegt. Als ze in het land loopt, zie je duidelijk dat ze constant rondscharrelt (bijv. 95 % van de tijd actief). Je ziet een cirkeldiagram met percentages voor actief, rustig, onrustig en liggen. En staafdiagrammen met de hoeveelheid beweging en de temperatuur. Ik vind het een handig ding. Indertijd bij Hypoplaza gekocht, maar dat is bij ons nu Epplejack.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 08:10 



 
Profiel   

Wat handig maar wel jammer dat die geen meters registreerd. En ze dus meerdere jaren mee. Ik ga er ook eens naar kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 08:15 



 
Profiel   

Wel via google te vinden, maar niet te verkrijgen.
Iemand nog een idee waar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 21:46 



 
Profiel   

@ikkeniet bij het gareel in Schijndel en online kan je hem kopen zag ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 22:03 



 
Profiel   

https://www.hetgareel.nl/arioneo-orscan ... ore-16424/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 22:08 



 
Profiel   

Bij het Gareel is ie niet op voorraad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 07:45 



 
Profiel   

Orscana had ook een eigen website daar heb ik wel eens een batterij besteld maar weet niet meer wat de site was en of hij nog actief is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 08:37 



 
Profiel   

Ik wilde een nieuwe bestellen maar kan ze ook nergens meer vinden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 22:39 



 
Profiel   

De mijne is 2 maanden gebruikt en mag naar een nieuwe baas. Compleet en met doosje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 22:45 



 
Profiel   

Ik las toevallig dit topic. Mijn eerste orscana gaf vanaf het begin problemen met de registratie. Data kwam niet of verkeerd door. Ik kreeg een nieuwe toegestuurd, welke na 2 dagen kapot was. Inmiddels 3 maanden verder en ik mag ze retourneren en krijg mn geld terug.

Als het had gewerkt top, maar helaas.
Ook vond ik het jammer dat je alleen een percentage krijgt met hoe actief, rustig, slapen etc ze zijn en niet het aantal km’s.
Dat vond ik dus weinig toevoegen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 18:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen