Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-22 08:15

Miran schreef:
Ik schop hem even omhoog. Ik ben ook aan het kijken en het slechte weer versterkt die wens alleen maar.
Ik zou het liefst enkele camera’s hebben die ik waarschijnlijk wel droog op kan hangen en die ik verbinding kan laten maken met een router oid waar ik dan een 4G abonnement aan kan hangen. Ik heb wel stroom, maar niet op alle plekken. Camera’s waarmee ik dus de diverse hoeken waar paarden staan kan zien, hoeven niet draaibaar te zijn.
Is er iemand met tips voor deze situatie?




Als je een router met abonnement gaat gebruiken dan kun je dus gewoon een wifi camera kiezen ipv 4G wat ik nodig heb. Dan heb je in ieder geval veel meer keus!

Als je zoekt op draadloze wifi camera kom je er wel. Zeker als pan/tilt geen vereiste is.
Scheelt ook nogal in prijs  :=

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 08:28

SafeHaven: die is volgens mij heel vergelijkbaar.
Overigens heb ik 'm toen ook niet voor de huidige prijs gekocht. Dat was een actieprijs en scheelde 100 euro. Hij is nu best duur. Maar goed, nog wel heel tevreden over.

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:20

SafeHaven schreef:
Ik heb overigens uiteindelijk deze gekocht Daihyo:

https://www.bol.com/nl/nl/p/beveiliging ... 4168/?s2a=

Helaas nu niet meer leverbaar, maar scheelde aanzienlijk in prijs met degene die jij stuurde (209,-). Ik wil er nog 2 bijkopen maar dat moet dan via een andere weg zo te zien.
Aliexpress dan maar.


Op aliexpress staat exact dezelfde als die 4g. Ik krijg hem als het goed is volgende week binnen voor €70,-

Sas67
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 19:43

callass schreef:
SafeHaven schreef:
Ik heb overigens uiteindelijk deze gekocht Daihyo:

https://www.bol.com/nl/nl/p/beveiliging ... 4168/?s2a=

Helaas nu niet meer leverbaar, maar scheelde aanzienlijk in prijs met degene die jij stuurde (209,-). Ik wil er nog 2 bijkopen maar dat moet dan via een andere weg zo te zien.
Aliexpress dan maar.


Op aliexpress staat exact dezelfde als die 4g. Ik krijg hem als het goed is volgende week binnen voor €70,-


Kun je mij die link van aliexpress sturen? Zoek ook iets vergelijkbaars namelijk. En ga je m gebruiken met prepaid of abonnement?

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 20:29

Op aliexpress staat exact dezelfde als die 4g. Ik krijg hem als het goed is volgende week binnen voor €70,-[/quote]

Kun je mij die link van aliexpress sturen? Zoek ook iets vergelijkbaars namelijk. En ga je m gebruiken met prepaid of abonnement?[/quote]

€ 36,37 47%OFF | 5MP Ip Camera 3G 4G Sim Gsm Video Surveillance Speed Dome Outdoor Beveiliging Cctv Ptz 1080P twee Weg Audio Onvif Camhi
https://a.aliexpress.com/_mNkYnvW

Eerst even prepaid kijken dan waarschijnlijk wel abonnement.

Een kennis heeft de 4g zat in dezelfde doos en ziet er precies zo uit als bij de klantreacties op Ali...

Sas67
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Twente

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 21:26

callass dank je wel!

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 00:20

Alleen is deze zonder zonnepaneel dus moet je 'm alsnog kunnen aansluiten ;)

Ik had de versie met zonnepaneel wel gevonden, maar was iets van 160 euro ofzo op Ali. Omdat ik toen nog niet wist of het zou bevallen heb ik 50,- meer betaald bij een Nederlandse winkel met de optie om te retourneren.

Nu durf ik het wel aan dus ga weer even zoeken op Ali.

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 00:22

callass schreef:
SafeHaven schreef:
Ik heb overigens uiteindelijk deze gekocht Daihyo:

https://www.bol.com/nl/nl/p/beveiliging ... 4168/?s2a=

Helaas nu niet meer leverbaar, maar scheelde aanzienlijk in prijs met degene die jij stuurde (209,-). Ik wil er nog 2 bijkopen maar dat moet dan via een andere weg zo te zien.
Aliexpress dan maar.


Op aliexpress staat exact dezelfde als die 4g. Ik krijg hem als het goed is volgende week binnen voor €70,-





Is dus zeker niet dezelfde, let daar even op ;)

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 00:58

Ik zie inderdaad dat je er 1 met zonnepaneel zoekt dat is deze niet, maar moet ook cast daar te vinden zijn. Als deze binnen is gekomen ga ik op Ali ook opzoek naar 1 met paneel voor buiten. vergelijk met de site van 4g.

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 01:03

Ja dan kom je dus beetje tussen 100 en 150,- uit.. ongekend duur voor ali :P

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 08:58

SafeHaven schreef:
Ja dan kom je dus beetje tussen 100 en 150,- uit.. ongekend duur voor ali :P


Als het precies dezelfde is, gaan we volgende week zien. Scheelt het mij op deze camera toch €230,- dan maar duur voor ali.

Sas67
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 09:21

callass schreef:
SafeHaven schreef:
Ja dan kom je dus beetje tussen 100 en 150,- uit.. ongekend duur voor ali :P


Als het precies dezelfde is, gaan we volgende week zien. Scheelt het mij op deze camera toch €230,- dan maar duur voor ali.


Hou je ons op de hoogte?

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 09:44

callass schreef:
SafeHaven schreef:
Ja dan kom je dus beetje tussen 100 en 150,- uit.. ongekend duur voor ali :P


Als het precies dezelfde is, gaan we volgende week zien. Scheelt het mij op deze camera toch €230,- dan maar duur voor ali.


Als je hem voor 70,- hebt gekocht dan scheelt het je maar 30,- he, aangezien je de versie zonder zonnepaneel hebt ;) die is in NL ook niet zo duur.

Alsnog een mooie winst maar dus geen 230,-! Even voor de mensen die de afweging maken tussen bestellen uit china en bestellen in NL.

Die paar tientjes gun ik persoonlijk een NL bedrijf wel, en dan heb ik zelf de gemakken van garantie en retour. :=

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 09:50

En hoe zit het met de invoer tegenwoordig? Dat was toch ook veranderd/duurder geworden?

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 13:52

Als het precies dezelfde is, gaan we volgende week zien. Scheelt het mij op deze camera toch €230,- dan maar duur voor ali.[/quote]

Als je hem voor 70,- hebt gekocht dan scheelt het je maar 30,- he, aangezien je de versie zonder zonnepaneel hebt ;) die is in NL ook niet zo duur.

Alsnog een mooie winst maar dus geen 230,-! Even voor de mensen die de afweging maken tussen bestellen uit china en bestellen in NL.

Die paar tientjes gun ik persoonlijk een NL bedrijf wel, en dan heb ik zelf de gemakken van garantie en retour. :=[/quote]

De camera die hetzelfde is en zonder paneel kost €299 in deze winkel dus oke 229 goedkoper dan

tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 16:05

Safehaven, lees ik nu goed dat je een 4g camera hebt voor 100,- of heb je een wifi met 4g router?

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 22:34

Even voor de duidelijkheid want volgens mij volg je het niet Callas _O-

Je reageert op mijn link en zegt dat je exact dezelfde hebt gekocht voor 70,-. Maar als je de link stuurt van de camera die jij gekocht hebt zien we dat de camera anders is, namelijk zonder zonnepaneel. Die is in NL 100,-. Dus scheelt het 30,- geen 230. Ik heb werkelijk geen idee hoe je bij die andere prijzen komt :=

@Tantesam hopelijk is het verduidelijkt nu voor je. Ik heb dus de pan/tilt 4g camera mét zonnepaneel voor 209,- gekocht bij bol.com.
Laatst bijgewerkt door SafeHaven op 25-02-22 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 22:40

Daihyo schreef:
En hoe zit het met de invoer tegenwoordig? Dat was toch ook veranderd/duurder geworden?


Ja vanaf 25,- betaal je daarvoor inderdaad. Ligt volgens mij ook een beetje aan wat de verkoper op de papieren zet dus als je geluk hebt valt het mee :=

Ik moest 6euro nog wat betalen, maar een kennisje 40!

MukiwaCobs
Berichten: 1401
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Ergens in Limburg

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 00:18

Ik volg even want ik zoek ook nog eentje voor op de wei :)
Of kun je me info geven over de camera @Safe Haven?

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 03:02

Bij de ponys hebben wij geen camera, maar bij mijn cavias heb ik wel een camera hangen. Daar hebben wij een ezviz hangen. Hoe als wat weet ik niet, want dat regelt manlief allemaal haha.

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 10:38

SafeHaven schreef:
Even voor de duidelijkheid want volgens mij volg je het niet Callas _O-

Je reageert op mijn link en zegt dat je exact dezelfde hebt gekocht voor 70,-. Maar als je de link stuurt van de camera die jij gekocht hebt zien we dat de camera anders is, namelijk zonder zonnepaneel. Die is in NL 100,-. Dus scheelt het 30,- geen 230. Ik heb werkelijk geen idee hoe je bij die andere prijzen komt :=

@Tantesam hopelijk is het verduidelijkt nu voor je. Ik heb dus de pan/tilt 4g camera mét zonnepaneel voor 209,- gekocht bij bol.com.


Doe eens niet zo geïrriteerd.
Ik heb mijzelf toch al gecorrigeerd dat het zonder paneel is je kan natuurlijk blijven drammen.

https://4gcamera.nl/shop-2/beweegbare-s ... nder-wifi/

Deze is hetzelfde zoals deze link hierboven, zoals ik al eerder zei en €299,-

tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:09

SafeHaven schreef:
Even voor de duidelijkheid want volgens mij volg je het niet Callas _O-

Je reageert op mijn link en zegt dat je exact dezelfde hebt gekocht voor 70,-. Maar als je de link stuurt van de camera die jij gekocht hebt zien we dat de camera anders is, namelijk zonder zonnepaneel. Die is in NL 100,-. Dus scheelt het 30,- geen 230. Ik heb werkelijk geen idee hoe je bij die andere prijzen komt :=

@Tantesam hopelijk is het verduidelijkt nu voor je. Ik heb dus de pan/tilt 4g camera mét zonnepaneel voor 209,- gekocht bij bol.com.


Helder, bedankt!

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 11:22

callass schreef:
SafeHaven schreef:
Even voor de duidelijkheid want volgens mij volg je het niet Callas _O-

Je reageert op mijn link en zegt dat je exact dezelfde hebt gekocht voor 70,-. Maar als je de link stuurt van de camera die jij gekocht hebt zien we dat de camera anders is, namelijk zonder zonnepaneel. Die is in NL 100,-. Dus scheelt het 30,- geen 230. Ik heb werkelijk geen idee hoe je bij die andere prijzen komt :=

@Tantesam hopelijk is het verduidelijkt nu voor je. Ik heb dus de pan/tilt 4g camera mét zonnepaneel voor 209,- gekocht bij bol.com.


Doe eens niet zo geïrriteerd.
Ik heb mijzelf toch al gecorrigeerd dat het zonder paneel is je kan natuurlijk blijven drammen.

https://4gcamera.nl/shop-2/beweegbare-s ... nder-wifi/

Deze is hetzelfde zoals deze link hierboven, zoals ik al eerder zei en €299,-



Nee, je reageerde op MIJN link. De 4G van bol.com. Das echt een andere dan je nu hierboven weer linkt. Verwarring allom _O-

Ben niet geïrriteerd hoor, wil gewoon verwarring voorkomen aangezien het een ingewikkeld verhaal werd en er verkeerde prijzen genoemd werden.

Kreeg er zelfs pb's over, vandaar dat ik duidelijkheid wou scheppen. Geen bedoelde irritatie of gedram van mijn kant :=

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 11:23

Jolliej schreef:
Bij de ponys hebben wij geen camera, maar bij mijn cavias heb ik wel een camera hangen. Daar hebben wij een ezviz hangen. Hoe als wat weet ik niet, want dat regelt manlief allemaal haha.


Bij de cavia's? Wat grappig := waarvoor dan als ik vragen mag?

Steentje
Berichten: 4545
Geregistreerd: 24-06-09
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 01:41

Ik ga ook even meelezen, want wij zouden in de toekomst ook wel een draadloze camera willen hebben voor onze afgelegen plek in eigen beheer.. :) Ik ben op de website aan 't kijken waar Daihyo ook haar camera heeft gekocht (ik vind het beeld zo goed!), maar ik lees overal dat de camera op een simkaart werkt.. Hoe werkt dat? Wij hebben namelijk geen voorzieningen op onze weide. 0. En ik neem aan dat je er voor moet betalen?