Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 09:22

Youfone, 7.50 per maand maar weinig mb dus vind het best duur. K had contact opgenomen met kpn en vodafone (heeft mijn vriend en die kan ook mb's delen) maar dan was het goedkoopste abonnement alsnog 10euro. Misschien toch even verder zoeken als ik het zo lees!

@ApplePapple waar had je dan problemen mee als ik vragen mag?
Per camera kun je namelijk in het menu contact opnemen met de fabrikant. Ideaal want ze hebben dan gelijk alle benodigde info. Bij mij deed de nachtfunctie het namelijk niet meer en dat hebben ze remote opgelost.

De handleiding heb ik nooit ingekeken want het is heel intuïtief vind ik. Via de app de qr code op de camera scannen en hoppa hij werkt.

Ik zou eigenlijk geen andere willen, ook al zou ik er maar 1 nodig hebben en daardoor een groter budget beschikbaar stellen.

Hij kan draaien, opnemen, zit een lamp in (ideaal nu het zo vroeg donker is!), een alarm voor als je hem elders zou gebruiken, je kan iets roepen (is al een paar keer handig gebleken want ik let niet altijd op mn telefoon en ik vergeet de tijd nog weleens dus dan kan mn vriend even vragen waar ik blijf _O-).

Ik vind het een alleskunner. Jammer dat je slechte ervaring hebt!

SafeHaven

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 09:26

Als je in het overzicht dit icoontje selecteert kun je je probleem melden:

Afbeelding

En dan kom je in dit menu:

Afbeelding

En kun je zelfs al een categorie selecteren indien nodig:


Afbeelding

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Re: Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 10:52

Nou, de camera doet gewoon niks meer :+
In de zin van, als ik 'm oplaad dan is het lichtje wel rood maar hij gaat niet aan denk ik?
Want in de app blijft die maar offline aangeven. Aan de simkaart ligt het niet want in m'n Eufy doet die het ook gewoon... denk dus echt iets in de camera zelf.