Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Beste draadloze buiten camera's gezocht voor bij de paarden

 
Profiel   

Hoi allemaal!

We zijn op zoek naar goede buitencamera's voor in onze p.p., draadloos is wel een eis.

Ik dacht dat er al een topic over was maar niet kunnen vinden..

Ben benieuwd naar de camera's en tips die jullie hebben!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:04 



 
Profiel   

Je hebt wel stroom en WiFi? Of helemaal niets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:32 



 
Profiel   

Nee dan moeten we meeeeeeters kabel graven en daar hebben we niet zo'n zin in. Bovendien kunnen we de camera's dan niet een keer verplaatsen. We zoeken dus eigenlijk een 4G camera met accu :)

Eventueel kunnen we wel een modem in de schuur hangen waardoor een wifi camera iets beter bereik zou hebben in de p.p., maar idealiter gewoon een camera met 4G :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:38 



 
Profiel   

Ik heb deze gekocht
Ezviz c3a 3 pack. Zijn nu op bol.com 349 euro met basisstation die de WiFi versterkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:43 



 
Profiel   

Ik zou zeggen kijk hier eens op https://4gcamera.nl/4gcam/

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:47 



 
Profiel   

Reolink!
[ img ]

Ik heb er nu een met zonnepaneel, die niet kan bewegen. Die was 80,- inclusief zonnepaneel. Voor 180,- heb je er 1 die kan bewegen, met zonnepaneel en 4g :)

Zonnepaneel is in de winter wel zo goed als nutteloos. Dus dan zul je hem moeten laden. Ik hang aan die van mij een sterke powerbank, dat werkt prima.

https://www.epine.nl/camerashop/ip-came ... nEEALw_wcB
Mijn camera hangt momenteel binnen op stal, voor buiten neem ik deze er bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 15:36 



 
Profiel   

Oh dat is slim van die powerbank! Maar trekt ie dan alleen op dat moment stroom daarvan of laad ie ook op?
Hoelang doe je er dan mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 16:10 



 
Profiel   

Wij hebben deze, met zonnepaneel. Deze winter hebben we 'm 1x op stroom op moeten laden. Toen stond het paneel niet helemaal goed. Maar weer volgeladen en paneel goed gezet en nu laadt hij zelf prima bij.
https://4gcamera.nl/4gcam/shop-2/draaib ... -batterij/
Het beeld is heel goed, bediening eenvoudig.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:09 



 
Profiel   

Ik heb geen tips, sorry. Het valt me vaak op dat in de specs nachtzicht maar 10/15m is. Ook in de specs van camera van post hierboven, toch lijkt het me meer als ik de duidelijke foto zie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 06:51 



 
Profiel   

@daihyo is dit 1 camera die mee draait of zijn dat foto's van meerdere camera's?


Ziet er super uit +:)+


Ts,ik heb geen tips,ik heb namelijk camera's met bedrading eraan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 08:36 



 
Profiel   

Dit is 1 camera :j

Tantesam: klopt. Misschien omdat er langs de weg lantaarnpalen staan en het sowieso niet helemaal donker is. Maar het viel mij ook enorm mee wat het bereik is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 08:42 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Dit is 1 camera :j

.



Wauw super duidelijk beeld.

Draait de camera dan mee met de zon of kan je dat zelf bedienen omdat de foto's uit verschillende hoeken zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:29 



 
Profiel   

Je kunt ‘m zelf bedienen via een app :j
Het bedieninspaneel staat gewoon op je scherm. Hij kan 355 graden ronddraaien en nog naar boven en beneden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:56 



 
Profiel   

Dat.is.ideaal.!!

Is de prijs ook naar, maar lijkt het me zeker wel waard. Thanks voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 19:01 



 
Profiel   

Ik heb goedkope camera van aliexpress, een wifi outdoor camera met accu.

Ik had van dat merk al de deurbel, en behalve dat die helemaal top is en de accu lang meegaat, vond ik het ook wel makkelijk dat ik dan dezelfde app kon gebruiken.

Voor de wifi heb ik een wifi dongel met simkaart in een powerbank gestoken.

De camera was 40 euro, de dongel 20 euro.
De camera gaat een week of 3/4 mee op de accu, en dan neem ik een powerbankje mee en laad hem weer op.
De dongel verbruikt een stuk meer, en moet ik om de dag de powerbank wisselen, maar dat is een hele kleine moeite.

Ik ben zo blij dat ik nu mee kan kijken, laatst zat 1 v/d pony's met zn deken in het hooinet vast, ik keek savonds laat voor het slapen nog even, en nu kon ik hem nog mooi redden (zit 5 min van de wei af). Anders had ie de hele nacht gestaan zo of alles kapot getrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 19:09 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Wij hebben deze, met zonnepaneel. Deze winter hebben we 'm 1x op stroom op moeten laden. Toen stond het paneel niet helemaal goed. Maar weer volgeladen en paneel goed gezet en nu laadt hij zelf prima bij.
https://4gcamera.nl/4gcam/shop-2/draaib ... -batterij/
Het beeld is heel goed, bediening eenvoudig.

[ [url=m/CAcyra.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xnuY0a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1vsWvx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OgESiV.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rQcZRZ.png]Afbeelding[/url] ]


Ik heb m ook gekocht! Was helemaal overtuigd door je foto's en uitleg. Nog even één vraagje: wat voor simkaart heb je er in? Hoeveel data gebruik je gemiddeld?

Ik zit te denken aan prepaid want de eerste weken zit ik waarschijnlijk uren te loeren, maar daarna wordt het vast minder haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 08:00 



 
Profiel   

Ik had ook eerst prepaid. Maar dat ging enorm snel omdat de data gewoon veel duurder is per seconde. Niet doen dus!
Ik heb er nu een Lebara simkaart in zitten van 5gb per maand. En daar houden we ruim van over. Had eerst 7gb, maar al terug gegaan. Misschien ga ik nog wel een keer terug naar 3gb.
Wij hebben nu eind van de maand nog 3,3 gb van de 5 over. Dus dat valt echt wel mee. Mijn 7gb prepaid kaartje was na een halve maand leeg.
Bij ons hebben er nu 6 mensen toegang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 08:24 



 
Profiel   

Super blij met de camera! :D binnenkort bestellen we er denk ik nog 2 bij.

Nu met dit weer hangen ze vooral rond de stal dus is er niet veel te zien. Maar de beeldkwaliteit vind ik best goed, vooral in de nacht valt het me mee (het is hier echt pikkedonker namelijk).

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 15:34 



 
Profiel   

Wij hebben een EufyCam 2 pro. Deze camera heeft overdag en 's nachts supergoed beeld. We hebben hem in november opgehangen en nog niet opnieuw hoeven te laden, en ik kijk er best vaak op. Werkt op Wifi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 15:48 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Wij hebben deze, met zonnepaneel. Deze winter hebben we 'm 1x op stroom op moeten laden. Toen stond het paneel niet helemaal goed. Maar weer volgeladen en paneel goed gezet en nu laadt hij zelf prima bij.
https://4gcamera.nl/4gcam/shop-2/draaib ... -batterij/
Het beeld is heel goed, bediening eenvoudig.

[ [url=m/CAcyra.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xnuY0a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1vsWvx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OgESiV.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rQcZRZ.png]Afbeelding[/url] ]


De link werkt niet meer. Hebben ze hem nog of staat de camera niet meer op de site? Ik zoek ook een camera voor op stal en liefst nog 1 voor buiten bij de paddock. Paard gisternacht naar de kliniek moeten brengen nu ben ik een beetje panisch _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 10:24 



 
Profiel   

ben ook heel benieuwd naar deze camera. zoek er ook een die ik nachts op stal kan aanzetten, geen wifi en geen stroom hier aanwezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 10:30 



 
Profiel   

Ik heb reolink al een jaar of 4.
Op een zonnepaneel nooit geen problemen mee.
Alleen moet er iemand op een meter afstand lopen anders neemt hij niet op dat is jammer.
[ img ]

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 10:33 



 
Profiel   

callass schreef
Daihyo schreef
Wij hebben deze, met zonnepaneel. Deze winter hebben we 'm 1x op stroom op moeten laden. Toen stond het paneel niet helemaal goed. Maar weer volgeladen en paneel goed gezet en nu laadt hij zelf prima bij.
https://4gcamera.nl/4gcam/shop-2/draaib ... -batterij/
Het beeld is heel goed, bediening eenvoudig.

[ [url=m/CAcyra.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xnuY0a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1vsWvx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OgESiV.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rQcZRZ.png]Afbeelding[/url] ]


De link werkt niet meer. Hebben ze hem nog of staat de camera niet meer op de site? Ik zoek ook een camera voor op stal en liefst nog 1 voor buiten bij de paddock. Paard gisternacht naar de kliniek moeten brengen nu ben ik een beetje panisch _O-

Deze is het volgens mij: https://4gcamera.nl/shop-2/draaibare-ca ... -batterij/
Ze hebben nog 2 modellen met paneel zie ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 10:38 



 
Profiel   

Ik schop hem even omhoog. Ik ben ook aan het kijken en het slechte weer versterkt die wens alleen maar.
Ik zou het liefst enkele camera’s hebben die ik waarschijnlijk wel droog op kan hangen en die ik verbinding kan laten maken met een router oid waar ik dan een 4G abonnement aan kan hangen. Ik heb wel stroom, maar niet op alle plekken. Camera’s waarmee ik dus de diverse hoeken waar paarden staan kan zien, hoeven niet draaibaar te zijn.
Is er iemand met tips voor deze situatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 21:23 



 
Profiel   

Ik heb overigens uiteindelijk deze gekocht Daihyo:

https://www.bol.com/nl/nl/p/beveiliging ... 4168/?s2a=

Helaas nu niet meer leverbaar, maar scheelde aanzienlijk in prijs met degene die jij stuurde (209,-). Ik wil er nog 2 bijkopen maar dat moet dan via een andere weg zo te zien.
Aliexpress dan maar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 07:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen