Youfone, 7.50 per maand maar weinig mb dus vind het best duur. K had contact opgenomen met kpn en vodafone (heeft mijn vriend en die kan ook mb's delen) maar dan was het goedkoopste abonnement alsnog 10euro. Misschien toch even verder zoeken als ik het zo lees!
@ApplePapple waar had je dan problemen mee als ik vragen mag? Per camera kun je namelijk in het menu contact opnemen met de fabrikant. Ideaal want ze hebben dan gelijk alle benodigde info. Bij mij deed de nachtfunctie het namelijk niet meer en dat hebben ze remote opgelost.
De handleiding heb ik nooit ingekeken want het is heel intuïtief vind ik. Via de app de qr code op de camera scannen en hoppa hij werkt.
Ik zou eigenlijk geen andere willen, ook al zou ik er maar 1 nodig hebben en daardoor een groter budget beschikbaar stellen.
Hij kan draaien, opnemen, zit een lamp in (ideaal nu het zo vroeg donker is!), een alarm voor als je hem elders zou gebruiken, je kan iets roepen (is al een paar keer handig gebleken want ik let niet altijd op mn telefoon en ik vergeet de tijd nog weleens dus dan kan mn vriend even vragen waar ik blijf ).
Ik vind het een alleskunner. Jammer dat je slechte ervaring hebt!
SafeHaven
Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-19
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-24 09:26
Als je in het overzicht dit icoontje selecteert kun je je probleem melden:
En dan kom je in dit menu:
En kun je zelfs al een categorie selecteren indien nodig:
Nou, de camera doet gewoon niks meer In de zin van, als ik 'm oplaad dan is het lichtje wel rood maar hij gaat niet aan denk ik? Want in de app blijft die maar offline aangeven. Aan de simkaart ligt het niet want in m'n Eufy doet die het ook gewoon... denk dus echt iets in de camera zelf.