2de hands minitractor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Griet35A
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-10-23

2de hands minitractor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-23 12:43

Wij willen een minitractor kopen, liefst tweedehands. Omdat onze 2 weides 4 km van elkaar liggen zou deze dus wegtoelating moeten hebben. Zijn deze ook tweedehands te vinden? Welk merk zouden jullie aanraden? Hoeveel pk's? Het zou zijn voor het weideonderhoude: blotten, weide slepen, ...

sasja0705
Berichten: 1981
Geregistreerd: 03-08-10

Re: 2de hands minitractor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 13:58

Tip van mij : ga naar Swifterband.
Daar verkopen ze alle soorten en maten, zijn na gekeken en helpen ook achteraf bij problemen.
Wij hebben onze eerste Iseki daar gekocht en jaren plezier van gehad. Later hebben wij die daar ook weer ingeruild voor een groter model met voorlader.
Echt, ga niet partikulier kopen als je er (zoals wij toen) weinig of geen verstand van hebt.

Griet35A
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-10-23

Re: 2de hands minitractor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-23 14:05

Bedankt voor de tip. Alleen wij wonen in België, dus een beetje te ver jammergenoeg. Sowieso wil ik het bij een handelaar kopen die ook voor het onderhoud kan instaan.

herintreder1
Berichten: 82
Geregistreerd: 16-11-12

Re: 2de hands minitractor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 21:32

Ben ook benieuwd naar ervaring. Wat heb je nodig voor bv bloter, zandbakvlakker?

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 22:01

Griet35A schreef:
Bedankt voor de tip. Alleen wij wonen in België, dus een beetje te ver jammergenoeg. Sowieso wil ik het bij een handelaar kopen die ook voor het onderhoud kan instaan.


Van waar in België ben je? Ik ben van de Kempen, wij hebben een hele fijne 2e hands minitractor van een bedrijfje in Kasterlee. Zij doen ook het onderhoud en zijn betaalbaar.