Vakantie met eigen paard in Loonse Drunense duinen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Vakantie met eigen paard in Loonse Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 22:24

Volgend voorjaar wil ik samen met nog iemand op vakantie met onze eigen paarden, de omgeving hebben we al gekozen nm. De Loonse Drunense duinen *LOL*

Het blijkt dat er nogal wat verschillende adressen zijn waar je met je paard kunt logeren of georganiseerd mee kunt met een trektocht of buitenritten.
Het zal het laatste worden omdat onze paardjes niet de jongste meer zijn Schijnheilig

Wie weet er een leuk/goed/betrouwbaar adres met goede faceliteiten en waar kun je beter niet heen gaan?

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 00:28

Lachen ja ik ben de gene die mee gaat met cissie Schijnheilig !!maar niemand weet een goed adres? *LOL*

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:07

ik ga altijd naar een goede plek die je kan vinden op www.herbergdebrand.nl
Mooie ruime schone stallen, binnenbak, buitenbak en longeercirkel. Je kunt er zelf ook prima logeren en ze hebben lekker eten Vingers aflikken
je zit daar vlakbij Bos en Duin en je krijgt er ook je toegang tot het duingebied bij.

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:18

Wij gingen altijd naar "boer kees" op trektocht. direct aan het bos. kreeg je een slaapplek, poetsplaatsen en een grote wei voor alle paarden (waren toen mt zijn 24en!!) Moet ik eens vragen naar contactgegevens? Of wil je liever een echte rijstal met hotel enzo.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:20

De Smulhoeve in kaatsheuvel doet dit soort dingen ook,
erg gezellige pension stal !

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:39

Ik ging naar www.hotelmanegevanloon.nl
beviel heel erg goede.We zijn toen met marjolein,maaike en piggy hier van bokt geweest

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 14:16

hotel manege van loon ben ik toen geweest met mijn andere vriendin wij vonden het maar niks,slechte begeleiding en de paarden daar worde slecht verzorgd...

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 15:16

Me ouders zijn een paar weekjes terug ook daar in de buurt geweest... weet niet meer precies welke stal dat was.. Zal het wel eens vragen ze hebben het daar super naar hun zin gehad! mooi stallen, mooie slaapgelengheid en lekker restaurant!! en wel belangrijk flexibele mensen!!

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 15:50

ja margo zou je dat willen vragen!!!alvast bedankt

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:02

meerdere reacties welkom???

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:04

Wij gaan dit voorjaar ook naar herberg de brand! ik heb de website ook al bekeken en het lijkt me echt super gaaf!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 20:01

Heb net ook effies snel de site van Herberg de Brand bekeken Kwijl

Dat ziet er zeker niet verkeerd uit, wel prijzig, maar goed het ziet er tip top uit OK dan!

Bedankt alvast voor de andere adressen we gaan eens rondneuzen, en nee ik laat me niet misleiden door spetterende foto's op internet wat we gaan zelf eerst een kijkje nemen bij verschillende adressen Schijnheilig.

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:03

Van loon is wel bekend. En goed

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 20:12

Silviabol schreef:
Van loon is wel bekend. En goed


Op zich zou ik best naar van Loon willen, als de bezichteging niet tegenvalt natuurlijk Schijnheilig .
Maar Natalie is daar vorig jaar ook geweest en was minder enthousiast daarom gaan we toch op zoek naar een ander adres.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 20:14

Kliko schreef:
Wij gaan dit voorjaar ook naar herberg de brand! ik heb de website ook al bekeken en het lijkt me echt super gaaf!



Haha ja wanneer gaan jullie? Schijnheilig Bloos

Ga je met je eigen paard of eentje huren? (ik weet niet eens of dat daar kan)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132093
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:15

Silviabol schreef:
Wij gingen altijd naar "boer kees" op trektocht. direct aan het bos. kreeg je een slaapplek, poetsplaatsen en een grote wei voor alle paarden (waren toen mt zijn 24en!!) Moet ik eens vragen naar contactgegevens? Of wil je liever een echte rijstal met hotel enzo.


Je bedoelt waarschijnlijk ome Kees ? *LOL*
Kees heet "van Rooij" van achteren en woont in Giersbergen Knipoog

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:25

www.fraliberte.nl dat is een ijslander stoeterij met erg veel weilanden en wat grote boxen, zeer luxe accomodatie, je kunt er alleen neit slapen, je hoeft daar het asfalt niet over om in de bossen te komen...

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 19:26

Ik kick mijn topic effies omhoog Tong uitsteken ............. want we zijn er nog niet, we willen graag naar de Loonse Drunense Duinen en overnachten bij een adres waar ze tochten/buitenritten organisere (begeleid), ik moet zeggen dat "Herberg de Brand" mij erg aanspak, maar ze organiseren geen ritten met begeleiding, helaas moeten we nog even verder zoeken, misschien iemand nog en idee of adresje?

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 23:43

ja niemand??

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 16:36

Ik schop dit topic even omhoog!

Ik ben op zoek naar een vakantieplekje voor mijn ruin en vriend in de Loonse en Drunense duinen :D Voor paard een plekje waar hij zolang mogelijk buiten kan staan. Zelf uitmesten is geen probleem.
We zijn een paar weken geleden naar de Cantharel geweest in Apeldoorn en zoiets is perfect! Vriendlief is niet echt een paardengek dus het zou voor hem top zijn als hij niet helemaal tussen de paarden hoeft te slapen :Y) ik vind veel plekken maar of paard kan niet naar buiten of er is gedeelde sanitair. Het liefste willen we gewoon een huisje of hotelkamer met eigen sanitair. Vriend gaat dan mee op de fiets dus als er fietshuur is zou dat helemaal super zijn.