pony nemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:45

als je toch voor een shetlander kiest, kom ik mijn shetje wel brengen. Ze heeft een aantal voordelen, die voor jou denk ik zeer aantrekkelijk zijn.

A) Ze heeft maanexceem, hier heeft ze medicijnen voor, maarja, ik denk niet dat je die kan betalen. Is niet erg, gewoon niet geven, dan schuurt ze haar manen eraf, hoef je die ook niet meer elke dag uit de klit te halen.

B) Ze is geschoren, erg makkelijk, hoef je niet zoveel te poetsen.

Verder moet ze hoog nodig op dieet, dus ik denk dat het voor haar alleen maar goed zou zijn als ze bij jou komt, kan ze lekker afvallen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:48

Volgens mij zit Pokemon zig thuis te bescheuren van het lachen...
Dit kan gewoon niet serieus bedoeld zijn Slapen

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:04

Het is inderdaad erg link... Tong uitsteken
Maar ja, van veel Penny's lezen kan je echt wel paranoïde worden Knipoog .

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:10

is het jullie al opgevallen dat het nu wel heel erg stil blijft van de kant van pokemon????

ben benieuwd of diegene zichzelf gewoon helemaal dood lacht

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:25

pokemon schreef:
die schuur is van niemand en borstels hebben we al, een een dekbed kan als deken zeg min vriendin.en we gebruiken ons zakgeld ervoor en het geld voor de manege lessen dan doen we net of we daar naar toe gaan en dan kunnen we brokjes kopen en er is daar een kraan voor water en ik denk dat niemand het ziet want het is in het bos.en van touwen kan je een halster maken en op de manege liggen ook nog spullen die ze niet gebruiken. mijn vriendin had een leuke pony gezien mailde ze net dat was ook niet een hele groote dus dat kan dan toch eerder wel

Je neemt een groot risico, als er die pony ziek wordt, de manege kost ook duur, en waar zul je dat hooi en strooi vandaan halen? Ik vind het onverstandig wat jij doet, ik heb ook geen eigen pony of paard en ik heb heel wat gespaard voor een eigen pony of paard te kunnen kopen dat niet duur is maar de onderhoud is te duur, anders had ik al lang een paard met mijn eigen zakgeld, die pony die jij wilt zal dit misscien ook niet leuk vinden want als jij eens ziek valt en je vriendin is op reis, wat zul je dan doen? je ouders zullen het ook wel merken. Wacht maar best tot er op een dag één vanuit de hemel komt vallen.

Geduld is het waard.

Celine

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:30

whaahahahahhahahaahahah wat is dit ongeloofelijk grappig zeg!!!!!
ook ik heb dit topic overgeslagen omdat ik er geen izn in had, maar een vriendin vertelde het me en daar ben ik erg blij om!!!! Haha!

Okee de bokker die dit heeft bedacht is geweeeldig. Gefeliciteerd!!!!

Ik denk dat ik fred ook maar stiekum meeneem en hem in mijn kamer plant. Leest er hier iemand wel es de libelle?? naja de strip dan
catootje had ook een pony stiekum op haar kamer tijdens de sinterklaas tijd... Misschien een idee voor sinterklaas? Heb je je paardje elke dag bij je.. Geef je hem gewoon het eten wat eigelijk voor jou bedoeld was!!!!

whahaahahahah wat een loooooool!!!!!!!! Haha!

Cowgirl

Berichten: 23768
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:32

Damn ik heb me gister rot gelachen om Mrs Doubtfire en ik kijk elke ochtend naar de comedy WINGS, maar ik moet zeggen dat ik dit veel en veel komischer vind dat die tv oliebol Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Ga zo door pokemon Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:49

Nou Pokemon, voor 175 euro heb je zeker wel een paard ja, misschien wel een arabier? Daar kun je best op rijden als je wel al 9! jaar bent en niks van paarden weet! Die beesten zijn zoo makkelijk!

Misschien kun je hem sokken omdoen als je gaat rijden! Dan hoort niemand je!

Ik snap niet wat iedereen zo moeilijk doet "hij moet toch eten!" Dat beest lust heus wel wat uit de vuilniszak van thuis!!

En in een tochtend schuurtje die niet van jou is kan hij best, dan krijgt hij ook wat frisse lucht!!!!

gomir

Berichten: 25570
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:56

*LOL* Pokemon is trouwens weggevallen *LOL*

Dit is echt om je rot te lachen...Ik ga trouwens ook maar eens proberen of mijn paardjes groetensoep lusten, dat is veel goedkoper en toch net zo gezond Verward Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:01

Merel Blom schreef:
is het jullie al opgevallen dat het nu wel
heel
erg stil blijft van de kant van pokemon????

ben benieuwd of diegene zichzelf gewoon helemaal dood lacht


haha tuurlijk lacht diegene aan de andere kant zich dood, goot gelik zou ik ook doen !
En ik lach me trouwens ook kapot hier Haha!
Wisten jullie trouwens dat Amulet in de zomer hier op het dak staat ? is lekker goedkoop, hij leeft op zonne-energie !

pokemon

Berichten: 88
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 22:23

ja hallo zeg wat zeggen julie voor onzin ik ben er wel en heb geen penny

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:24

fred lover schreef:
Ik denk dat ik fred ook maar stiekum meeneem en hem in mijn kamer plant. Leest er hier iemand wel es de libelle?? naja de strip dan
catootje had ook een pony stiekum op haar kamer tijdens de sinterklaas tijd... Misschien een idee voor sinterklaas? Heb je je paardje elke dag bij je.. Geef je hem gewoon het eten wat eigelijk voor jou bedoeld was!!!!

whahaahahahah wat een loooooool!!!!!!!! Haha!


ZEKER WETEN! Ik ben grote fan van Jan Jans en de Kinderen! Zeker van Catootje! Haha, met der eigenwijze Kobus!
Was wel leuk idee ja... Kobus op de kamer!

En ff een opmerking, .... kindjes van de basisschool zijn op wopensdag om half 1 uit... ze plaatste haar eerste melding om 30-01-02 12:30 en aangezien ze zich ook nog moest aanmelden...

MISLUKT, gefeliciteerd Bokker, hartstikke leuk topic en we liggen zeker in een scheur!
Maar nou ben je er gloeiend bij!
BartBV check eens ff van welk Ip nummer ze komt!
*LOL*

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:25

Aghut, het weekselijke half uurtje is weer aangebroken, daar is ze weer!

Heb je mijn berichtje al gelezen? Het kan best hoor, een pony van 175 euro in een tochtend schuurtje, met een dekbed als deken! Ennee.. Misschien lust ie wel aardappelschillen? Die kun je on opgemerkt meenemen!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:26

Ethelate schreef:
En ff een opmerking, .... kindjes van de basisschool zijn op wopensdag om half 1 uit... ze plaatste haar eerste melding om 30-01-02 12:30 en aangezien ze zich ook nog moest aanmelden...


Op mijn vorige basisschool was ik om 12:00 uit Lips are sealed

pokemon

Berichten: 88
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 22:36

om kwart voor 12 ben je uit en die groote om kwart over 12

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:47

Hoor jij dan al niet lang op bed te liggen????????? Extreme duivel

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:01

tuurlijk ik rij ook altijd op me veulen´s ik heb er 25
ze staan ik de gerage box ik geef ze elkedag eten

zoals: thee om te drinken en warme chocomelk als het koud is

ooh weet je wat ze echt super vinden erwtensoep!! en daar zitten ook weer veel vitamine´s in Knipoog
als onderhoud´s brok voor ik ze koejes en snoepjes vooral de koekjes met chocolade er tussen vinden ze lekker.
hoef smid hoeft nooit te komen in knip altijd de nagels zelfbij met me nagel knippertje.
als ze ziek wordt geef ik ze hotclodex en een paracetamolletje of 7 zoo de volgende dag kan ik gewoon weer op ze rijden en ga ik met de een kleine tochtje maken van zo een 5 a 9 uur moet natuurlijk wel nog rustig aan doen want het zijn pas veulens Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

dit was mijn penny verhaal !!!!!!!! Gaaaap

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:05

Ethelate"]
[quote="fred lover schreef:
Ik denk dat ik fred ook maar stiekum meeneem en hem in mijn kamer plant. Leest er hier iemand wel es de libelle?? naja de strip dan
catootje had ook een pony stiekum op haar kamer tijdens de sinterklaas tijd... Misschien een idee voor sinterklaas? Heb je je paardje elke dag bij je.. Geef je hem gewoon het eten wat eigelijk voor jou bedoeld was!!!!

whahaahahahah wat een loooooool!!!!!!!! Haha!


ZEKER WETEN! Ik ben grote fan van Jan Jans en de Kinderen! Zeker van Catootje! Haha, met der eigenwijze Kobus!
Was wel leuk idee ja... Kobus op de kamer!

En ff een opmerking, .... kindjes van de basisschool zijn op wopensdag om half 1 uit... ze plaatste haar eerste melding om 30-01-02 12:30 en aangezien ze zich ook nog moest aanmelden...

MISLUKT, gefeliciteerd Bokker, hartstikke leuk topic en we liggen zeker in een scheur!
Maar nou ben je er gloeiend bij!
BartBV check eens ff van welk Ip nummer ze komt!
*LOL*
[/quote]

hoeft niet hoor,
toen ik nog op de basisschool was moest ik woensdag tot 12.15 naar school, en was om 12.20/25 uur thuis (geloof ik).

leonietjuh

Berichten: 11
Geregistreerd: 15-09-01
Woonplaats: hengelowwww

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:07

hmm ben je gek ofzo Verward dat mensen hierop reageren.. zeer triest figuur die pokemon kotskots Misselijk

SuuZ
Berichten: 150
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: son

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:08

ik ging vandaag naar de manege zag ik daar toch zo'n leuk paardje in de wei staan. tja ze had alleen een halstertje om en was wat mager. niemand in de buurt dus ze zou wel van niemand zijn ik wil al zo lang een pony maar ja mag niet van me ouders. nou heb ik in de tuin een boomhut gebouwd waar ie in staat. voer hoef ik niet te kopen want ik heb twee ratten en het voer wat daarvan overblijft krijgt me paardje. als ik me eten niet op heb krijgt ie ook de restjes.
pokemon geloof je het zelf
dream on zeg!!!
je kan een ponietje niet zomaar in een verlaten schuurtje zetten. die pony is heus wel van iemand anders was ie allang dood geweest en trouwens een shetje is ook een pony misschien niet zo'n grote maar het is er wel een.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:09

WWW.PENNY.NL

-------

En kom nog maar es terug als je over die rare fratsen heen bent gegroeid. Haha!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:11

Oh, Suzanne, mag ik daar een keer komen kijken? Dat is nou altijd mijn drooom geweest, om helemaal zelf een paard te onderhouden. je gaat er zeker ook wedstrijden mee rijden? Anky mag wel opassen!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:19

Ja Margje nu je het zegt... Anky mag zeker op gaan passen!
En daar komt POKEMON met haar veulen RAKKER...
Deze kleine zwarte shetlander (zie www.penny.nl) is super ontdeugend en leeft van de kliko en waar hij vandaan komt? OOO, stond zielig in een weitje, ja uitgehongerd, hij at een appel in 2 sec op!... heb hem maar ff meegenomen... hij keek zo lief!

Okey, pokemon, nou je zin? lekker veel aandacht en iedereen droomt lekker met je mee over je berijdbare veulen in een schoothoopje...
Oja, nog een recept voor je zieke veulen: groentesoep, met een scheut hoestsiroop, 4 paracetamolletjes en wat beschimmeld brood en OJA vergeet de maggi niet, anders eet je veueln het natuurlijk niet!

*p.s.* sorry mensjes, wist niet dat ik zo;n uitzondering was met me half 1!

pokemon

Berichten: 88
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 23:27

ik ben morgen vrij want ze hebben atvdag

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:30

stoere meid, ga maar fijn die verwaarloosde pony meenemen!
Ennuh, niet de bokker aanklagen he, als de politie op de stoep *nouja, bij een schuurtje een stoep?* staat!
WIJ ZIJN ONSCHULDIG!
we hebben je absoluut niet beinvloed ofzo! *spreek ff voor alle bokkers Haha! *
WIJ ZIJN ONSCHULDIG!