Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Rijschoenen? Welke? Blundstone, Redbacks, of...

 
Profiel   

Ik heb nu Ariats, de versie van 100 euro, inmiddels het 2e paar, en eigenlijk vind ik ze waardeloos. Het oude paar had tenminste nog wat pasvorm en steun, maar ze hebben het model veranderd waardoor het nieuwe stel aanvoelt als gympies. Ik heb er spijt van dat ik d'r geld aan heb uitgegeven, maargoed, ze zijn er nu eenmaal.
Ik vertik het om dik over de 200 euro te gaan betalen om een paar redelijke schoenen te kunnen dragen, er zijn best wel kwaliteitsschoenen voor normaal geld. 240 euro vind ik idioot.
Ik hou de Ariats dus maar voor 'net', en wil een paar fijne rijschoenen voor training en stalwerk e.d.
Ik zat te denken aan Redbacks, Blundstones, of iets in die richting. De blundstones zijn zo rond de 125,- en da's wel mijn max.
Wie heeft zulke schoenen, hoe zijn ze, en waar zijn ze te koop?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-06 23:41 



 
Profiel   

ik heb wel Blundstones, (dacht ik). Zitten wel lekker, ideaal als stalschoen ..als rijschoenen zie ik ze niet zo zitten.
Die van mij zijn al wat versleten maar zitten nog wel lekker. Alleen als ik sochtends net mn voet in doe heb ik zoiets van beetje ow..maar later als ze wat 'warm gelopen' zijn, zitten ze wel goed.

Ik heb ze van een kennis overgenomen die ze maar niks van. Geen idee waar ze eigenlijk te koop zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-06 10:16 



 
Profiel   

Op mijn Blundstones doe ik alles: ik heb een paar nette voor in de winter, doe ik gewoon naar mijn werk aan, onder een spijkerbroek.

Mijn oude rijdt ik al jaren mee, gaan niet kapot, worden wel lelijker.
Ik vindt ze voor alles ideaal, ook om te rijden dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-06 10:19 



 
Profiel   

Heel oud topic, maar ik was benieuwd hoe de blundstones vallen qua maat? Groot/klein?
Iemand wie deze laarzen heeft?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 21:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen