Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 93 van de 98 [ 2445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 98  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

 
Profiel   

MirandaMalik schreef
Dank je!
Het had ook voordelen, ze hadden wat langer tijd voor dingen dus dat geeft wel minder stress en dat is ook fijn. Ze moest afgelopen tijd ook gewoon naar school, dat was super, want eerder thuis dat was echt niet leuk. Gelukkig heeft ze dus nog een leuke tijd gehad op school!
Ze wil het liefst naar de kunstacademie (Autonoom kunstenaar) maar het wachten is of ze uitgekozen wordt.
En anders multimedia design en communicatie.

Ahh leuk he die kleintjes, een neefje van ons is van het bouwen met lego, ook zo leuk!


Fijn dat ze toch een leuke tijd heeft gehad. Ik vond mijn examenjaren allebei echt supertof en heb er veel goede herinneringen aan. Ik heb zowel havo als vwo examen gedaan, vandaar twee keer feest :D . In allebei de jaren speelde ik een grote rol in de schoolmusical die we opvoerden in de schouwburg. De uitvoeringen waren rondom de examenuitslag, daarnaast gingen we nog een dag naar Disney na het laatste examen. Leuke tijden waren dat!

Wauw ze is creatief! Gaaf hoor. Ik heb theaterwetenschap gestudeerd. Niet dat ik daar veel aan kon verdienen, maar ben blij dat ik die opleiding heb gedaan. Uiteindelijk ben ik dramadocent geworden (ik mag ook kunstgeschiedenis geven), dus doe wel iets in de richting :+

Joy is gister gereden door een ander stalgenootje en vandaag weer door mn trainster. Trainster gaat vrijdag ook rijden en dan ga ik weer even heen om te kijken. Echt superfijn! Stalgenootje kon Joy ook mooi rondsturen. Heerlijk zo'n makkelijk paard _/-\o_

2 oktober komt Rieky Young een clinic geven op stal! *\o/* Ik wil heel graag meedoen, dus daar gaan we voor trainen. En anders sowieso kijken :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 21:26 



 
Profiel   

Bij jou altijd drama dus! :D
Wel leuk zeg die musical, nu was er met de examens niks, wel jammer maar op de basisschool had mijn dochter ook een grote rol, dat was wel leuk.
Ze is niet uitgekozen voor de academie dus gaat cmd doen, heeft ze zin in!

Gaaf zeg een clinic van Rieky, dat is een leuk doel om weer naar toe te werken. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 14:28 



 
Profiel   

Haha één groot drama binnen en buiten het klaslokaal :+

Oh wat leuk! Wens haar maar veel plezier! *\o/*

Helaas geen clinic van Rieky, die zat echt binnen mum van tijd vol. Maar misschien beter, geen idee of ik al helemaal hersteld ben tegen die tijd...

Joy geniet van haar vrije daagjes. Vanaf vrijdag is de bijrijdster er weer, dus dan is het uit met de pret ~~}>

Iemand heeft het ventieltje open laten staan denk... :+
[ img ]

Stalgenootje met camera, is knappe foto's van onze bodybuilder <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
En ja, er mogen weer wat graskilo's vanaf de komende tijd :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 22:11 



 
Profiel   

Wat is Joy onwijs gegroeid zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 19:06 



 
Profiel   

Ja bizar he! Er moeten wel weer een paar kilootjes af, maar ze is zeker niet zo zwaar als vorig jaar deze tijd. Toen had ze ook echt een keiharde manenkam en van die vetkussens bij haar staart :=

Gister voor het eerst weer naar stal om iets met Joy te doen! *\o/* . Maar heel laagdrempelig en kort, maar toch heeft ze even lekker aan de longe gesjouwd. De A9 is nu voor een groot deel afgesloten door werkzaamheden |o . Dat zorgt ervoor dat ik minimaal een half uur langer onderweg ben. En met een beeb die iedere 3 uur aan de melkbar wil hangen, is iedere minuut kostbaar 8)7

En deze ellende duurt nog tot 25 augustus... -O-

Maar goed, rijden kan toch nog niet, dus zo gek lang ben ik niet bezig :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 19:35 



 
Profiel   

Lekker bonkie.

Gewoon genieten van wat je wel kunt doen, rustig aan.

Ik had vandaag weer eens les en het was fijn om met de instructeur te kunnen sparren. Ben trots op mijn knappe pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 20:57 



 
Profiel   

Ik had een kleine kolf op batterijen en kolfde gewoon in de auto :D

Joy ziet er goed en goed gevoerd uit :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 21:37 



 
Profiel   

Dank! :D

Ow dat is handig! Heb je een linkje naar die kolf? Ik heb nu een handkolfje, maar dat is niet voor onderweg. Ik ben van plan te stoppen met borstvoeding als hij 6 maanden is. Dat is ergens rond Kerst. Vind ik ivm werk en daarna stal ook wel fijn. Maar alles ligt open hoor, mocht het eerder niet meer gaan, of juist heel makkelijk gaan, kunnen de plannen altijd nog wijzigen :)

Ok weer ontopic :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 11:06 



 
Profiel   

Joy ziet er super uit!
Fijn dat je weer fftjes heen kan, wel balen dat je zo om moet rijden.
Ik kolfde ook, had eentje gehuurd vanuit het ziekenhuis, maar ik kolfde in het begin constant omdat ze niet aan de borst wilde, pas na 6 weken lukte dat en toen is ze twee jaar eraan verslaafd geweest. :9
Maar ik gaf soms ook wel een flesje nutrilon als dat zo uitkwam, dat heeft ze ook overleefd. :D
Oplaatst gaf ik vaak 's avonds voor het slapen gaan nog borstvoeding, je kan het ook combineren.

Hier megaaaadruk dus bokt schiet er totaal bij in, dan weet je dat ik jullie niet vergeten ben. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 16:37 



 
Profiel   

Dank! Oh ja als het moet geven we okk kunstvoeding. Ik heb nog niet zoveel productie met kolven (laatst 55cc met de ziekenhuis kolf). Dus mocht de nood hoog zijn hebben we een bus kunstvoeding achter de hand.

Haha geeft niet hoor! Vind het al la g leuk dat je af en toe reageert, en volgens mij hebben we lekker veel stille volgers :D .

We doen ook niet veel op het moment, dus kan me voorstellen dat het wat saai is om te lezen. Al ben ik wel van plan een te overwegen of mijn trainster Joy in september wil starten bij de quarters. Misschien kan ik zepf wel in-hand meedoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 22:05 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
*\o/*

Heerlijk weer even met dubbele lijnen gewerkt. Zondag ga ik weer even wat in hand dingen doen. Volgende week naar de verloskundige en dan hoop ik dat ik er weer op mag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 21:26 



 
Profiel   

Ok. Joy is niet een paard dat graag vakantie heeft. Ze was erg blij me weer te zien en heeft me verteld dat ik maar snel moet komen om te rijden := :+

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
<3

Wát een heerlijk paard. Wel iets teveel zomerkilo's nu, maar ze kan zo lekker bewegen! Is met sprongen vooruit gegaan sinds Naomi haar rijdt. Maandag naar de verloskundige voor nacontrole en dan hopelijk dinsdag weer de eerste keer erop! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 10:49 



 
Profiel   

Ze is nog lenig genoeg, ondanks een paar zomerkilo's te veel.

Spannend, misschien binnenkort er weer op. Ik hoop dat alles goed is bij de nacontrole.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 13:39 



 
Profiel   

Succes morgen bij de verloskundige en hopelijk alvast veel plezier voor Dinsdag@

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 14:12 



 
Profiel   

Ze lijkt zo licht! Heerlijk wel dat ze zo vrolijk en blij was om je te zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 07:59 



 
Profiel   

Haha ja ze kan ondanks de vetjes nog best atletisch zijn ja :')

Haar vacht licht Sicayes of haar gewicht? :Y)

Een foto die het delen waard is <3
[ img ]

Net bij de verloskundige geweest en ik mag weer voorzichtig gaan rijden! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 15:51 



 
Profiel   

Gimme_Joy schreef
Haha ja ze kan ondanks de vetjes nog best atletisch zijn ja :')

Haar vacht licht Sicayes of haar gewicht? :Y)

Een foto die het delen waard is <3
[ [url=m/0P6dL3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Net bij de verloskundige geweest en ik mag weer voorzichtig gaan rijden! *\%/*


Jaaaa gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 17:33 



 
Profiel   

Hij zal 't weten, dat Joy ook bij de familie hoort.

Voorzichtig weer mogen gaan rijden, kijk, dat gaat de goede kant uit. Geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 19:42 



 
Profiel   

Dat hoofd van Joy! Enne gefeliciteerd dat je er weer rustig aan op mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 05:14 



 
Profiel   

*\%/* *\%/* *\%/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 13:54 



 
Profiel   

Top!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 14:25 



 
Profiel   

Het mooiste uitzicht. Vond je lijf het ook te doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 14:39 



 
Profiel   

Feestje! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 19:24 



 
Profiel   

Ja het voelde weer net als de allereerste keer dat ik erip zat haha!

Lijf gaat goed! Het is downunder nog wel wat gevoelig :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 21:17 



 
Profiel   

Ik heb gegaloppeerd. En gespind. Enzo := :+

Joy geniet nog steeds lekker van de zomer {:}
[ img ]

Wat een verandering na 14 weken! Ze gaat zó goed! Spinnen man, ze laat haar binnenbeen staan en een snelheid al! :wow: ze is heerlijk los van hand en been. Komende week ben ik een weekje op vakantie en daarna gaan we het weer wat serieuzer oppakken. Nu al zin in! *\o/*


Laatst bijgewerkt door Gimme_Joy op 13-08-21 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 10:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 93 van de 98 [ 2445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 98  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen