Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 248 van de 491 [ 12272 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 491  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

:wave:

Ondanks dat de laatste berichten wat.. bijzonder waren zou ik me hier ook graag melden als het mag :D

Ik ben Berdien, hang al een poosje op Bokt rond en ben ook al enige jaren af en aan actief in de western. Altijd recreatief, van wedstrijden is het nooit echt gekomen. Mijn merrie heb ik heel fanatiek getraind, maar dat is al meer dan 12 jaar geleden. Haar zoon was mijn belofte voor de toekomst, hij deed het echt heel erg leuk in de trail en de horsemanship. Helaas is hij op 10-jarige leeftijd overleden aan hartfalen.

En nu? Nu mag mijn blonde olifant puber Feyre het waarmaken. Ze is net vier, dus we doen het heel kalm aan. We zijn nu bezig met doorrijden. In de bak oefenen we de basis van de basis, daarnaast rijden we lekker buiten. Ik hoop met haar ook weer toe te kunnen groeien naar een stukje trail en horsemanship, die kanten op. Ze is niet echt gebouwd als een reiner, zullen we maar zeggen :') Ze is altijd blij, altijd in voor wat nieuws. In de bak rijden vindt ze best heel ingewikkeld, maar ze doet ontzettend haar best.

Dit zijn we:

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ze heeft wel billen waar een quarter jaloers op zou zijn :)) :Y)
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:45 



 
Profiel   

Ja hoor, welkom. Je hebt volgens mij een boomloos zadel toch? Want daar heb ik het paard wel eens gezien.

Ik zit in dubio of ik alu of lederen beugels mooier vind. Heb ze beide. Luxe-keuze-probleem dus. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:46 



 
Profiel   

Welkom Berdien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:51 



 
Profiel   

Bedankt!

Dit is een Freemax, inderdaad een boomloos zadel. Een regulier zadel gaat nooit passen op Feyre.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:54 



 
Profiel   

Welkom Berdien. Leuk nog iemand uit het hoge noorden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:57 



 
Profiel   

Welkom Berdien!! :wave: :D met je geweldige stel merries <3

Germie wil je ophouden met stoken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:59 



 
Profiel   

Berdien schreef
Bedankt!

Dit is een Freemax, inderdaad een boomloos zadel. Een regulier zadel gaat nooit passen op Feyre.

Blijf dat een fantastische reus vinden. Lijkt op foto's eigenlijk niet eens zo groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 11:03 



 
Profiel   

Ik ben dan ook ruim 1.80 :))

Dit is naast mijn andere merrie, een Irish Draught van 1.68m.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 11:06 



 
Profiel   

Leuk, 2 van die buffels :D Knappe dames allebei!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 11:07 



 
Profiel   

Feyre <3

Lief van jullie. Ik ben niet weg hoor. Maar ik moet weer even uit de irritatiemodus. Komt goed :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 11:07 



 
Profiel   

Hee gezellig Berdien! :D
Vind jou palomino zo stoer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 11:11 



 
Profiel   

Als ik de mijne van 1.72 er naast zet valt die in het niets denk ik, die is wat smaller, haha. Mijn paard had ooit een vriendin, een Belgisch trekpaard. DAt was een hele leuke combi samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 11:13 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Feyre <3

Lief van jullie. Ik ben niet weg hoor. Maar ik moet weer even uit de irritatiemodus. Komt goed :j

Gewoon negeren, doe ik ook.

Haai Berdien :wave: Gezellig dat je hier ook mee komt doen met je Blondie :)

Ik ben vanmiddag vast wat spullen gaan overbrengen naar de nieuwe stal en ik heb Rudi's bedje vast in orde gemaakt :) Gelijk ook een paar stalgenoten ontmoet. Die waren natuurlijk ook nieuwsgierig naar wie en wat er op stal bijkomt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:10 



 
Profiel   

Ik ben even vergeten waarom je ging verhuizen? :o

Ik heb donderdag weer les op Kato. Zal kijken of ik een stukje kan laten filmen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:11 



 
Profiel   

Op de plek waar we nu staan mogen we geen echte rijbak realiseren, alleen rijden op de wei

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:26 



 
Profiel   

Aha okee. Snap wel dat je een bak wil ja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:37 



 
Profiel   

Dat is nu misschien geen probleem, maar in de winter wel natuurlijk. Tenzij je een echte buitenrijruiter bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:41 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Aha okee. Snap wel dat je een bak wil ja.

Ja want op het gras is het echt te glad, helemaal met plates straks en de regen en mollen helpen ook niet echt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:10 



 
Profiel   

Nee. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:10 



 
Profiel   

Spannend, weer een verhuizing! Maar jullie verhuizen weer gezamenlijk toch? Dat maakt het vast makkelijker? Een stal zonder bak is inderdaad niet heel handig.. Ik kan die bij ons op stal ook echt niet meer missen!

Dank voor het warme welkom allemaal, leuk! Aantal bekende namen ook, gezellig hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:17 



 
Profiel   

Ja klopt, alleen gaan Rudi en Sydney wel uit elkaar. Rudi komt bij de ruinen en Sy bij de merriegroep. Voor Rudi ook wel beter denk ik want hij ziet Syd als zijn merrie. Als we gaan lessen en ik zet hem op de wasplaats om te helpen Syd af te laden,breekt hij de boel zo onderhand af 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:23 



 
Profiel   

Oei, dat is inderdaad wat minder handig := Paarden die het goed samen kunnen vinden is héél fijn, maar als ze te plakkerige worden dan is dat ook weer wat. Mijn merries zijn (gelukkig!) echte matties geworden, maar ik kan ze wel rustig uit elkaar halen. Sil kan daarbij ook in haar eentje achterblijven, Feyre gaat als ze alleen in de wei blijft rustig op zoek naar de rest. Draad of geen draad ^) Dus of er blijft er eentje bij, of ze moet ook maar mee naar stal. Loop ik met 1500 kilo over straat :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:27 



 
Profiel   

Jim kan ik ook niet alleen achterlaten. Noura daarentegen gaat compleet haar eigen gang….
Handig!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:41 



 
Profiel   

Welkom Berdien!

Heb voor volgende week vrijdag een afspraak voor mijn eerste les van Barry Schuurman. Kon niet eerder, want hij moet naar Denemarken. Klonk als een erg leuke man, dus ik denk dat we het wel gezellig (en leerzaam) gaan hebben.

Ondertussen merk ik echt aan mijn paard dat ze dit leuker vind. Ze kwam van de week zelfs naar mij toelopen in de wei! Dat heeft ze al heel lang niet meer gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:44 



 
Profiel   

Oh leuk! Veel plezier alvast!
Dat laatste is heel belangrijk :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 248 van de 491 [ 12272 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 491  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen