Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 249 van de 491 [ 12270 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 491  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Barry is tof!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:52 



 
Profiel   

*kruipt onder meeleessteen vandaan*
Begrijpelijk Noisy, ik heb mijn viertal in eigen beheer op bijna een hectare wei, ook zonder bak. Mijn paard staat niet al te stevig op haar hoeven en ik rij dus ook niet op de wei als het nat en daardoor dus glad is. Een bak aanleggen zou ik wel mogen, maar als je alles erbij rekent met drainage, grond keren, toplaag en afzetten dan wordt dat een dure grap, vooral op een gehuurd stuk grond.
Daarom praat ik ook niet echt mee in het topic. Ik rij amper meer en het heeft imo vrij weinig zin een ander zadel aan te schaffen en les te nemen voor hooguit die ene keer in de maand dat ik rij.

Jouw stuk is wel erg mooi zo van de foto`s te zien Daihyo! Een PP aanleggen lijkt me geweldig! Helaas is de eigenaar van de wei hier niet gek op looppaden en gaat dat daarom helaas niet.

Mooi paard Berdien!
*kruipt weer terug onder de meeleessteen*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:09 



 
Profiel   

Barry is een goeie vent, daar ga je zeker wat aan hebben :D

Ik eh negeer even alle gekke dingen van de vorige pagina’s en wil vooral aan iedereen die het nodig heeft een dikke dikke knuffel geven :knuffel:

Hier weer paardloos helaas. Dus alleen nog paardjes voor mijn lens aankomende tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 09:16 



 
Profiel   

Oh jeetje Yessica wat zuur :\ ben je gestopt met je bijrijdpaard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 09:22 



 
Profiel   

Dat is jammer Yessica. Wel op zoek naar een andere?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 10:00 



 
Profiel   

Als ik jullie zo hoor over Barry, krijg ik er steeds meer zin in.

What happend Yessica, wat jammer dat je nu paardloos bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 18:55 



 
Profiel   

Helaas ja, door een aantal samenlopende omstandigheden ging het niet meer. :(
Balen wel, weet ook nog even niet wat ik nu wil. Er zit niet zoveel hier in de buurt en met alle paardenpech de afgelopen jaren twijfel ik ook of ik het wel moet doen nog :+

Mja, helemaal niet meer rijden zie ik ook niet zitten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 08:58 



 
Profiel   

Misschien heel anders, maar is een trainer met wat privé lespaarden op leuk niveau dan niet iets om te zoeken? Dan kun je wel blijven rijden op goede paarden, maar niet de pech met bijrijdpaarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:03 



 
Profiel   

Ja dat is inderdaad denk ik een beetje wat ik zoek :j of wat in ieder geval de beste oplossing zou zijn voor nu. En dan het liefst wel allround gericht.


Laatst bijgewerkt door Sicayes op 29-07-21 09:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:12 



 
Profiel   

Ik heb ook geen idee of er iemand in jouw buurt is die zoiets doet. Maar lijkt me zeker een goede optie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:23 



 
Profiel   

Ik weet dat Sanghita in Bleiswijk zit, maar ik schrok een klein beetje van de kwartaalabbo prijzen bij FtH :+ Dus daar moet ik even over nadenken..

Verder woon ik inderdaad echt ruk :') :') moet verhuizen naar het midden van het land. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:25 



 
Profiel   

Sanghita is prijzig ja. Ooit een bokt meeting gedaan. Vond het tien voor 1 uurtje al duur. Schrok helemaal van die leskaart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:25 



 
Profiel   

Ja, nu is 140 euro per maand (als je het zo even bekijkt) ook weer geen megabedrag (35 euro per les).. maar.. goed als je nagaat dat ik van 160 euro per kwartaal kom :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:28 



 
Profiel   

En dan wel privéles?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:41 



 
Profiel   

Poeh, wat een bedrag :oo

Jammer dat je niet in de buurt zit, want ik zoek op termijn wel een bijrijder voor Feyre :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:48 



 
Profiel   

Nee is een groepsles van 45 min, maar volgens mij heeft ze niet zoveel paarden? Kan dat even op de site van FtH niet vinden.

Priveles is 555 euro per kwartaal :+

Berdien.. ik moet echt verhuizen hahah :')

Ik ben van mezelf geen recreatie ruiter. Als in.. ik vind buitenrijden echt wel leuk maar hou ook van de uitdaging van lessen en dus trainen. Een doel hebben. Anders ga ik me vervelen. :+
Misschien toch ook maar weer om een paard gaan vragen voor mijn verjaardag. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:58 



 
Profiel   

Dat is inderdaad aardig prijzig.
Zijn het wel echt goede paarden?

Voor gewoon een keer rijden ben je hier welkom, maar de afstand naar mijn paard vanaf Naaldwijk is wel groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:12 



 
Profiel   

Misschien is K-star western riding wat voor jou Yessica. Zit in Lekkerkerk weet niet of dat aan te rijden is? Ik rij daar met mijn eigen paard les en ben zeer tevreden. Heeft ook leuke les paarden staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:35 



 
Profiel   

Ik zal eens kijken Muis! Lekkerkerk is wel te doen, 35 min. De kans is groot dat ik dit jaar in Capelle kom te wonen (Samenwonen) dus dan is het helemaal om de hoek. Maar goed om te horen dat je tevreden bent, ben benieuwd naar de paarden die ze dan zelf heeft voor de lessen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:58 



 
Profiel   

Muisssx schreef
Misschien is K-star western riding wat voor jou Yessica. Zit in Lekkerkerk weet niet of dat aan te rijden is? Ik rij daar met mijn eigen paard les en ben zeer tevreden. Heeft ook leuke les paarden staan.


Als Lekkerkerk te doen is zou je zeker kunnen proberen bij Krista, altijd leuk en zeker leerzaam!
Krista heeft Arabieren, quarters en paints, zeer veelzijdige paardjes en er zitten een paar geweldige leermeesters tussen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:47 



 
Profiel   

Klopt Krista heeft inderdaad van alles staan. En het is gewoon een leuk mens!

Wij zijn er meest om de week. Is dat het een uur traileren heen en terug is. Anders zou ik nog vaker gaan 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:08 



 
Profiel   

Leuk om te horen! Klinkt in ieder geval goed. Ik denk dat ik er eens een berichtje aan ga wagen.

moet het niet ineens €500+ euro voor een kwartaalkaart zijn he :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:31 



 
Profiel   

Hopelijk is dat wat voor je!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:32 



 
Profiel   

Ik hoop het ook, heb nu alweer een poos niet gereden. Mis het dan echt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:33 



 
Profiel   

Sicayes schreef
Ik hoop het ook, heb nu alweer een poos niet gereden. Mis het dan echt :')

Snap ik hoor!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 249 van de 491 [ 12270 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 491  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen