Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 284 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Sorry, even ego post!

[ img ]

Gekregen via de fb messenger dus kwaliteit is misschien niet zo denderend maar wilde deze graag even delen <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:06 



 
Profiel   

Mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:09 



 
Profiel   

Mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 21:22 



 
Profiel   

Wij hebben een ander zadel voor Kato. Hij heeft een moeilijke rug en ze had eigenlijk maar 1 zadel bij zich die goed lag. Even mee gereden, reed prima dus klaar. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 07:30 



 
Profiel   

Tsja, als het goed is, is het goed toch. Je hebt er maar 1 nodig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 07:38 



 
Profiel   

Dat is waar! :)
Toevallig zelfde kleursamenstelling.
Wel mooiere beugels. Zilver met versiering erop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 07:45 



 
Profiel   

Dat treft dan wanneer er net 1 is die je ook nog mooi vindt :)

Ik ben ook erg blij met ons zadel, alweer 2x kunnen rijden en ze begint echt lekker te sjouwen. Ze vindt het na een paar weken rust ook echt lekker om te werken lijkt wel... schatje.

Maar wij moeten wel andere beugels, deze zijn heel smal :? Nu wilde ik toch al mooie aluminium beugels ofzo, dus komt wel goed, maar ga er nog wel even een mailtje over doen naar de dealer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:35 



 
Profiel   

Ik ben ook heel blij met mijn aluminiumbeugels. Veel fijner dan de leren. Ze zijn juist wat smaller, wat ik prettig vind. Ik rij momenteel met de Ariat Fatbaby's en die hebben zo'n brede neus. Dat is niet fijn met de leren beugels.

Fijn Corine!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:42 



 
Profiel   

Ik had altijd zoveel ruzie met die leren beugels, dat ik ze heel snel heb vervangen voor aluminium twisted beugels. Die bevallen super. :j

Klinkt goed Corine!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:45 



 
Profiel   

Manlief komt niet in en uit de beugels, dus dat is levensgevaarlijk :( voor mij past het ook niet echt lekker.
En ze zijn ook kleiner dan die van het oude zadel :?
Ik vind het vreemd dat wanneer je langere fenders besteld de beugels kleiner zijn... past niet in mijn logica :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:46 



 
Profiel   

Nee, dat is inderdaad wel vreemd :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:49 



 
Profiel   

Ik hou niet van metalen beugels. Ik zweer bij mijn smalle, houten Nettles beugels. <3
Hubbie heeft ook Nettles, maar bredere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:46 



 
Profiel   

Ik heb aan mijn westernzadel de orginele beugels, dat is een kunststof met leer er over. Ik weet dat er een soort kunststof in zit omdat bijrijder ergens aan is blijven haken (die kon met buitenrit niet op mijn paard komen en besloot te blijven zitten bij een smal hekje, en dat paste dus net wel, net niet). Verder heb ik nog alu beugels, die zijn ook erg fijn, de prijs was ook een echte auw bij Eurohorse. Die heb ik puur gekocht omdat IK ze mooi vond.
De beugels die aan mijn Garland zaten deden pijn. Die heb ik met het zadel verkocht. Dus het model van de beugel maakt zeker wel uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:31 



 
Profiel   

Mooie foto xDenies <3
Ik moet ook echt weer een keer een shoot plannen, het komt er steeds maar niet van en met de herfstkleuren komen ze allebei zo mooi uit vind ik (vos en buckskin).

Ik heb ook alu beugels. De leren zijn veel te pompeus voor mijn kleine pootjes :o

De verhuizing is goed gegaan!
Zo druk en onrustig als ze waren bij de vorige verhuizing, zo relaxed zijn ze hier. Dus we hebben er goed aan gedaan denk ik :)
Gisteren heeft Rudi nieuwe Nike's gekregen. Nu maar hopen dat hij snel volledig hersteld. Je ziet er eigenlijk al niks meer van maar voor de zekerheid laat ik hem nog een week staan. Dan eens een keer kijken hoe hij het doet aan de longe en van daaruit verder

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:45 



 
Profiel   

Even een egopost :o

Kijk eens wat voor kleur er onder Joy haar wintervacht vandaan kwam <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Voeig jaar vs nu:
[ img ]
Best apart! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:14 



 
Profiel   

Ja mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:36 



 
Profiel   

Oh zeker een mooi kleurtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:07 



 
Profiel   

Zo grappig hoe ze onder hun wintervachtje uitkomen soms. Ze lijkt wel sooty.
Rudi wordt een beetje red-dun achtig na het scheren. Deze foto is van vorig jaar. Nu heb ik hem nog niet geschoren omdat we nu toch even stil staan.
[ img ]

Vooralsnog lijkt het goed te gaan met de ijzers eronder. Ik zie niks van onregelmatigheid en meneer gaat regelmatig even uit z'n panty. Het enige wat ik nog zie is dat hij wat meer met rechts op rust staat als met links. Maar dat kan ook toeval zijn omdat ik er nu met argusogen naar kijk


Laatst bijgewerkt door Noisy op 22-10-21 07:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:16 



 
Profiel   

Heel erg mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:16 



 
Profiel   

Mooi kleurtje inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:45 



 
Profiel   

De mijne wordt in de winter donkerder. Ik scheer niet, wel een deken. Haar neus is in de winter lichter. Foto van vorig jaar oktober.
[ img ]

Ik hoop dat het weer morgen wat beter is, want zoals het nu regent en soms hagelt hier word ik niet blij als ik wil rijden.


Laatst bijgewerkt door germie op 22-10-21 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:29 



 
Profiel   

Heel mooi, die kleur bij Joy! Mijn palo wordt ook geschoren. Dan is hij bijna wit. Echt lelijk :+ _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:32 



 
Profiel   

Volgende week woensdag weer op pad! Met Paintje naar Equita Lyon voor de Masters Ranch Riding en de Masters Ranch Trail. Zin in *\%/* *\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:46 



 
Profiel   

Zo gaaf!! Heel veel succes!! :))

Ik ga morgen buitenrit rijden. Es kijken hoe Kato loopt met zijn nieuwe zadel.
En we gaan hoefschoenen om doen achter...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:39 



 
Profiel   

Hier een niet zo leuke egopost ;(
We hebben gisteren de moeder van Sydney, van Candalisa, in laten slapen |(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 10:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 284 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen