Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 295 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

MissYvette4u schreef
Nee nu echt :') zijn lichaam wilde niet meer. Ik zal s voor je polsen of er mogelijkheden zijn maar ik beloof niks :D Wie was jouw mede stagaire?
Ja doen we! Als je weer keertje deze kant op komt met Beeb, of misschien dat wij een keer jouw kant op kunnen

'Maar' een 100 grams?? Ik heb al een paar weken 200 grams dr op liggen! Het is hier dan ook heel open en koud....


Ik ben vrij laat met een deken begonnen dus hier zat gewoon een wintervachtje er op. Ik ben begonnen met een 0grams en fleece, nu ligt er een 100grams op met een bh'tje. Alleen een stukje van haar hals is kaal en dat mag gewoon aangroeien :P
Celine was mijn mede stagaire maar zij zit niet meer in deze wereld dus denk niet dat je haar kent. En het was toen 2010 :')

Fijn dat ie eindelijk met z'n welverdiende pensioen is <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 17:50 



 
Profiel   

Ik heb hier alles nog zonder deken staan. Maar dat zijn dan ook wel echte teddybeertjes :D
De sterren zijn goed gelukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:10 



 
Profiel   

Joan van mij is ook zo'n fluffball :o om over de shet die erbij loopt nog maar niet te spreken _O-

Ik heb vandaag heerlijk gereden <3 ondanks een blubberbak. Ik ben begonnen met de tips van de dvd's en die werken super!! Alles valt op z'n plek nu. Echt top!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:43 



 
Profiel   

Gaaf Noisy! Lekker genieten zo!

Ik mocht vandaag even ouderwets genieten <3
Wie heb ik hier nu onder m'n billen??? ;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:01 



 
Profiel   

Gucci! :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:02 



 
Profiel   

Gucci is nu soort van mijn bijrijdpaard voor af en toe :D lekker bizar haha.
Bo gaat woensdag naar Wendy voor de verkoop. Ik ben erachter gekomen dat ik echt absoluut GEEN verkoper ben :P heb er zo vrede mee, weet dat Wendy ook echt voor een goed huisje voor hem gaat en hij heeft het daar in de tussentijd onwijs goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:07 



 
Profiel   

Kimvicious schreef
Gaaf Noisy! Lekker genieten zo!

Ik mocht vandaag even ouderwets genieten <3
Wie heb ik hier nu onder m'n billen??? ;)
[ [url=m/RKIHEA.jpg]Afbeelding[/url] ]

De rots in de branding, good old Gucci.
Hoe gaat het met de verkoop, al serieus geïnteresseerden zich gemeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:08 



 
Profiel   

Wel een paar maar ik merk dat ik dat mentaal echt niet trek zelf. Dus vandaar de keuze om hem weg te brengen. Rust in mijn hoofd en fijne stabiele omgeving voor hem tot zijn forever home. Het is goed zo. Hoe moeilijk ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:11 



 
Profiel   

Sterkte met de verkoop Y;(
Maar wat fijn dat je zo nog af en toe van Gucci kunt genieten!

Rudi is lekker bloot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:12 



 
Profiel   

Sterkte met de verkoop. En fijn dat je Gucci af en toe kunt rijden :j

Mijn teddybeertjes <3

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 22:56 



 
Profiel   

Die twee hebben elkaar echt gevonden hé? :D
Bij jullie allemaal ook zulk nat weer? :\

Onze bak is een sloot...roundpen ook. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:34 



 
Profiel   

Sterkte Kimvicious!

Ik mag maandag weer op een paard van Wendy rijden, paardjes hebben toch beweging nodig dus dat mag wel doorgaan :D
Ben benieuwd of ik Bo dan ook op stal zie staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:44 



 
Profiel   

Leuk, wordt je gewoon op eentje gezet of heb je inspraak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:44 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Die twee hebben elkaar echt gevonden hé? :D
Bij jullie allemaal ook zulk nat weer? :

Onze bak is een sloot...roundpen ook. -O-

Hihi die laatste is Noura niet :D
Dat is onze senior Crum <3
[ img ]

[ img ]

En dan ook de rest van de kudde maar.
We hebben nog Milo
[ img ]

Amaryllis
[ img ]

En Goof
[ img ]

[ img ]

Oftewel
[ img ]

Bij ons is het ook nat ja. En dat wordt er de komende tijd nog niet beter op ben ik bang :n
Hoe loopt het met de fotografie Marlies? Komt je bedrijfje een beetje van de grond?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:58 



 
Profiel   

Nee. :+ Maar het is ook een vreselijk slecht jaar qua weer. Slechte zomer gehad en nu veel regen in de herfst. Ik ga per 3 jan weer gewoon fulltime werken. Blijf ik dit er naast doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:02 



 
Profiel   

Ja dat is wel klote inderdaad. Heb je een nieuwe baan?
Fotografie lijkt me ook een ontzettend moeilijke markt. Er zijn alleen al zoveel amateurfotografen die er een leuk zakcentje mee verdienen... :\
Ik ben ook bezig met het opstarten van mijn eigen bedrijfje, maar dan in voedingsadviezen en rantsoenberekeningen voor paarden. Ik vind het wel een spannende :j
Alleen al om het zo uit te spreken, want er zijn nog niet veel mensen die het weten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:21 



 
Profiel   

Ja, ik heb een baan. Ik was nog niet eens actief op zoek en werd benaderd. Nouja prima. :)
En het was een long shot ja maar met behoud van een stukje WW wel het proberen waard.
Ik heb de 14e evaluatie gesprek maar ik ga ervan uit dat mijn WW dan stopt per 1 jan omdat ik dan weer fulltime ga werken. Hopelijk kan ik het er gewoon naast blijven doen.

Tof dat je ook voor jezelf gaat beginnen. Schrijf je ook een ondernemersplan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:26 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Leuk, wordt je gewoon op eentje gezet of heb je inspraak?


Ik gok het eerste maar hoop natuurlijk op de 25jarige merrie. Maar dat zal wel niet, de jongere dieren zullen meer beweging nodig hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:33 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Ja dat is wel klote inderdaad. Heb je een nieuwe baan?
Fotografie lijkt me ook een ontzettend moeilijke markt. Er zijn alleen al zoveel amateurfotografen die er een leuk zakcentje mee verdienen... :
Ik ben ook bezig met het opstarten van mijn eigen bedrijfje, maar dan in voedingsadviezen en rantsoenberekeningen voor paarden. Ik vind het wel een spannende :j
Alleen al om het zo uit te spreken, want er zijn nog niet veel mensen die het weten :))


Gaaf zeg! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:34 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ja, ik heb een baan. Ik was nog niet eens actief op zoek en werd benaderd. Nouja prima. :)
En het was een long shot ja maar met behoud van een stukje WW wel het proberen waard.
Ik heb de 14e evaluatie gesprek maar ik ga ervan uit dat mijn WW dan stopt per 1 jan omdat ik dan weer fulltime ga werken. Hopelijk kan ik het er gewoon naast blijven doen.

Tof dat je ook voor jezelf gaat beginnen. Schrijf je ook een ondernemersplan?

Ik twijfel nog. Ik heb wel op papier gezet wat ik wil aanbieden. Maar ik ben er nog niet uit of ik wil werken naar een volledig inkomen en dan wil ik wel een ondernemersplan schrijven. Of dat ik het als ZZP'er erbij wil doen en dan vind ik vooral een omschrijving van wat ik wil aanbieden nodig, maar niet een volledig ondernemersplan. In 1e instantie wordt het sowieso dat laatste, zoals ik dat nu ook met de muziek doe zeg maar (ik geef saxofoonles en dirigeer een jeugdorkest op ZZP basis). Ik heb echt een super toffe baan, dus die wil ik voorlopig ook voor 32 uur blijven doen. Daar ben ik nog lang niet klaar mee. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:45 



 
Profiel   

Ja, snap dat je op BeAech wil hoor haha! Daar wil ik ook altijd op als ik ga rijden daar. :P
Laat je even weten hoe het was?

Ik vond dat plan echt ruk om te schrijven. :') Nooit maar dan ook nooit meer. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:47 



 
Profiel   

Ja snap ik _O-
Daarom ga ik dat nu zeker ook nog niet doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:48 



 
Profiel   

Groot gelijk. :=

Het UWV raadde het mij wel aan maar het was niet noodzakelijk. Heb mij erdoorheen gesleept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:50 



 
Profiel   

Ja ik snap het wel als je investeringen wilt gaan doen, producten gaat verkopen en echt richting levensonderhoud gaat.
Maar in mijn geval is het een dienst aanbieden, zijn er maar weinig investeringen. Laptop heb ik al, dus dan zit het vooral in training voor mezelf om te blijven ontwikkelen en aanschaffen literatuur bijvoorbeeld. Oh en de website. Maar er is geen vooruitzicht om te gaan voorzien in levensonderhoud.
Dus ik vind het niet nodig. Nu niet in ieder geval :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:52 



 
Profiel   

Ik heb ook niet echt investeringen gedaan, had ook alles al. Wel de BTW daarvan teruggekregen. :))
Moest 1x aangifte doen dus gelijk van een heleboel dingen BTW terug gevraagd.
Nu zit ik in de KOR.

Maar je moet wel blijven sparen om je apparatuur te vervangen dus ja dan moet je wel investeringen doen. Maar goed, ik ga weer lekker in loondienst en blijf dit erbij doen als dat kan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 295 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen