Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 298 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Super gave foto's Denies! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:30 



 
Profiel   

Het zijn hele mooie foto's, xDenies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:28 



 
Profiel   

[VN] Interview Marlies Maathuis: 'De wil is er!"

Mijn instructrice. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:06 



 
Profiel   

Leuk interview Marlies!

Hoe is het nu met Elsie JK?

Wij hebben vandaag weer hard gewerkt op stal. Of letterlijk in stal. We hadden aan 1 kant rubberen tegels op proef liggen. Dat bevalt goed, behalve dat de voorste af en toe wat schoven. Nu hebben we de helft daarvan aan de andere kant gelegd en heb ik een partij tegels met pinnen gescoord. We hebben aan beide kanten 3 rijen oude tegels en 3 rijen geschakelde tegels gelegd. Ik hoop dat dit blijft liggen. En zo met een laagje koolzaadstro hebben ze een heerlijk bedje voor deze winter in de schuilstal.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En heel wat anders, maar morgen gaan we een nieuwe huisgenoot ophalen. Is het kwartet weer compleet <3
Is een katje van straat uit Spanje van 2-3 jaar jong. Ze is gedumpt op straat, opgevangen en naar Nederland gevlogen. Daar is ze geplaatst, maar na een maand terug gebracht omdat ze schuw bleef. Toen weer herplaatst en na een week weer terug gebracht omdat ze niet kwam kroelen. Nu zit ze alweer een maand in de opvang en hadden ze de hoop voor een passende plek weer opgegeven.
Ze kan prima met andere katten en ik hoop dat ze zich een beetje aan onze monsters optrekt. Dat ze voor mensen schuw is, maakt ons niet uit. Dat komt wel goed en die tijd krijgt ze ook gewoon.
Bij de opvang kroelt ze wel met mensen nu na een maand.
Ze is zo knap <3
Ze vermoeden een kruising siamees. Ze is een tortiepoint en FIV/FELV negatief. Ik hoop dat ze gaat klikken met onze balinees. En ook met de mannen natuurlijk :D
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:19 



 
Profiel   

Wat een leuke! <3
Hopelijk gaat ze bij jullie lekker ontspannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:22 



 
Profiel   

Ja ik hoop het ook. We waren al een tijdje aan het kijken voor een herplaatser en dan wel een oosterling. Pisten elke keer naast de pot :+
Er is veel meer vraag dan aanbod zeg maar. Tot ik deze op filmpjes zag. Wat een plaatje. En ruime ervaring met katten inmiddels, dus die angst durf ik wel aan. We hebben al zoveel dieren met een achtergrond en verhaal (gehad) :+
Ik hoop dat ze hier kan aarden en gelukkig oud wordt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:26 



 
Profiel   

Plaats maar veel foto's. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:27 



 
Profiel   

Wat een knappe kat <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:55 



 
Profiel   

Oohh wat leuk Amanda!! Wat een snoesje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:36 



 
Profiel   

Wat leuk Amanda! dat komt wel goed bij julie :)

Met Elsie gaat het goed, ik ga haar woensdag ophalen, dan kan ik haar zelf in de gaten houden en medicijnen geven en hoeft mijn fantastische pensionhoudster/ buurvrouw/vriendin het niet meteen te doen. Ze staat nu helemaal in Den Ham dus dat is een beetje ver om even te gaan bezoeken. Fantastische chirurg heeft haar geopereerd, hij belt nu iedere dag hoe ze het doet.
Ik hoop zo dat dit afdoende is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:56 



 
Profiel   

Ik hoop dat het weer helemaal goed komt met Elsie!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:58 



 
Profiel   

Nou inderdaad. En anders? Oog verwijderen? of zijn er dan nog andere opties? Weet je waarom het steeds terug komt?

Ze is leuk he? <3
Haar naam is Sisi :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:00 



 
Profiel   

Naam moet je zo houden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:02 



 
Profiel   

Wat een goed nieuws Jk! Fijn dat ze al lekker naar huis mag.

Sisi :)) Het kan erger, Poes heet officieel Hertogin Helena _O- -:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:02 



 
Profiel   

Kaiserin Sisi :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:02 



 
Profiel   

Berdien schreef
Wat een goed nieuws Jk! Fijn dat ze al lekker naar huis mag.

Sisi :)) Het kan erger, Poes heet officieel Hertogin Helena _O- -:)

Nee :oo
Poes is leuker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:03 



 
Profiel   

Waarom het terug komt is onbekend. maanblindheid is de vaakst voorkomende oorzaak van blindheid bij paarden.
recurrent uveitis is de officiële naam. Het is niet bekend wat de oorzaak is en ook niet waarom het terug komt.
Er zijn wel verschillende theorieën over geloof ik.
In Duitsland denken ze aan een bacterie en in de rest van de wereld denken ze aan een auto immuun reactie in het oog. het implantaat geeft een stof af die de aanvallen onderdrukt, werkt 3 tot 5 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:14 



 
Profiel   

En moet ze dan weer een nieuw implantaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:23 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Nee :oo
Poes is leuker :D


Jawel! Staat op haar stamboom! Die indrukwekkender is dan die van mij :))


justkid schreef
Waarom het terug komt is onbekend. maanblindheid is de vaakst voorkomende oorzaak van blindheid bij paarden.
recurrent uveitis is de officiële naam. Het is niet bekend wat de oorzaak is en ook niet waarom het terug komt.
Er zijn wel verschillende theorieën over geloof ik.
In Duitsland denken ze aan een bacterie en in de rest van de wereld denken ze aan een auto immuun reactie in het oog. het implantaat geeft een stof af die de aanvallen onderdrukt, werkt 3 tot 5 jaar.


Poeh, wat een zorgen toch.. hopelijk doet het implantaat wat het moet doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:18 



 
Profiel   

Fijn dat je haar weer op kan halen, JK. En dat de chirurg je zo goed op de hoogte houd.
Duimen dat het implantaat zijn werk goed doet.

En wat een mooie dame, Daihyo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 11:45 



 
Profiel   

Poes is van adel _O-

We zijn onderweg. Spannend :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 12:27 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie lieve reacties! Zal vanmiddag eens een topic maken :) Misschien wel een jaar lang haha.

Sterkte, heftig een implantaat maar als dat helpt, duimen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 12:48 



 
Profiel   

Ze is er! Ze was heel rustig onderweg. De zit in mijn werkkamer. Heeft daar een afgedekte bench staan met slaapplekjes, eten, drinken en in de kamer staat de kattenbak. Idee was om haar even in de bench te laten wennen, maar daar ging ze niet in en schoot meteen het hoekje naast de kast in. Waarvan ik dacht dat ik het goed had afgeschermd :+
En daar zit ze nu nog, maar dat is prima. Ze blaast heel hard als ik te dicht bij kom. Maar als ik wat verder weg tegen haar klets, mauwt ze wel terug. Voor vanavond laten we haar lekker met rust en morgen werk ik heel de dag in die kamer. Dus we gaan het zien :j
De andere katten zijn erg nieuwsgierig en ze mauwt gezellig naar ze terug :+

We hebben haar wel een andere naam gegeven. Met een Vifi (Vivaldi) en een Pippi (Pip) is Sisi wat onhandig. Ze luisteren bij ons serieus naar hun naam. Dus we hebben haar Sproet genoemd. Omdat ze zo’n lekker gespikkeld bekkie heeft <3

Meer foto’s volgen later.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:16 



 
Profiel   

Oh wat fijn dat ze er is! <3 Idd gewoon tijd geven en dan komt het allemaal goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:59 



 
Profiel   

Ze is al aardig op onderzoek uit. En gek op een stokje met veertjes <3
[ img ]

[ img ]

Vivaldi stond aan de deur te krabben. Ze is erg nieuwsgierig :D
[ img ]

En kreeg ik zomaar ineens een kopje :oo <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 298 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen