Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 299 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Mooi Amanda, komt helemaal goed. Ze is bang voor handen zo te zien.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:56 



 
Profiel   

Sowieso voor mensen heb ik het idee. Zodra ik bewoog was ze in paniek. Sneu om te zien.
Maar dit komt wel goed. Ze is net een paar uur hier en dan al zo spelen en nieuwsgierig zijn is echt super snel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:58 



 
Profiel   

Wat een leukie Amanda! Gaat vast helemaal goedkomen :)

Fijn dat Elsie woensdag weer naar huis kan! Balen hoor, hopelijk heeft het het gewenste resultaat en blijft het lang weg :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 21:25 



 
Profiel   

Ooh dat ziet er goed hoopgevend uit Amanda! Wat een knapperd!

Fijn dat je Elsie weer mag ophalen! Duimen dat het implantaat doet wat die moet doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 08:34 



 
Profiel   

Wat een onwijs leuk en lief meisje Amanda :+: hopelijk komt ze lekker tot rust bij jullie en kan ze eindelijk thuis zijn!

Ik duim nog steeds voor Elsie, gelukkig mag ze naar huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:48 



 
Profiel   

Daihyo wat een leukerd! Hoe is de nacht gegaan?
Ik ga over 2 weken dit meisje ophalen voor mijn moeder
[ img ]
[ img ]

Justkid wat fijn dat alles goed verlopen is dit heb je iig achter de rug. De merrie van de fokker van mijn oude merrie is het ook goed verlopen ze traint er nu zelfs weer mee! Nu lekker verwennen straks!

Denies echt prachtige foto’s! Zou ze met volle trots laten zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:56 



 
Profiel   

Oooh wat een schatje <3
De nacht is goed gegaan. Ze heeft wat gegeten en is op de bak geweest. Vanmorgen werden we getrakteerd op een concert. Ze is vrij vocaal :D
Ik ben nu aan het werk op haar kamer en krijg af en toe wat kopjes. Ze is echt enorm nieuwsgierig, maar zo angstig. Je ziet gewoon de interne worsteling zeg maar. Ze wil heel graag toenadering zoeken, maar vindt het zo enorm eng. Zo sneu. Maar ik denk wel dat dit goed komt. De wil is er zeg maar. De rest heeft tijd nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:58 



 
Profiel   

Ach gos het feit dat ze nieuwsgierig is is wel goed idd. Lekker vertrouwen krijgen en van genieten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:05 



 
Profiel   

Nog zo'n lief poesje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:06 



 
Profiel   

Fijn Amanda dat ze in ieder geval wel wil!! Inderdaad gewoon de tijd geven dan komt het vast helemaal goed zodra ze doorheeft dat ze niet bang voor jullie hoeft te zijn!

Die is ook cute zeg candalisa! <3

Ik kan niet wachten tot mijn kittens :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:26 



 
Profiel   

Wat fijn dat Sproet nu al zo speels is, dat gaat vast goed komen.

En die kitten is ook een schatje om te zien.

Wij zouden misschien een pup uit gaan zoeken, die zouden ergens vorige week geboren worden. De moeder was niet gescand, maar omdat ze geen weeën kreeg hebben ze toch maar even laten scannen. Blijkt ze schijnzwanger te zijn. Jammer, maar komt vast in de toekomst een leuke pup op ons pad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 14:53 



 
Profiel   

Oh dat is jammer Gaby! Wat voor ras willen jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 14:54 



 
Profiel   

Ik vond de pups van 1,5 jaar geleden zo leuk. Dus wilde wel een pup van dezelfde combi. Moeder mix Labrador en vader Australian Shepard.
We weten nog niet of we nu nog op zoek gaan naar een andere pup, of wachten tot de teef wel drachtig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 15:06 



 
Profiel   

Ah wat balen Gaby. Soms moet het net op je pad komen.

Mijn "verschillende paarden onder je kont" teller loopt lekker op :P leuke vijfjarige ruin gereden die exact het tegenovergestelde van Bo is :P smal, hoog en lang. Ik vond 't doodeng haha. Ben geloof toch meer van type bulldog :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:06 



 
Profiel   

Hij oogt wel smalletjes ja. :D
Eénmalig iets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:08 



 
Profiel   

Misschien af en toe eens voor de leuk haha. Was onwijs leuk om eens zo'n totaal ander type te rijden! Heel leerzaam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:11 



 
Profiel   

Heb je al mensen voor Bo? Rijdt Wendy hem nu af en toe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:12 



 
Profiel   

Heb jullie even doorgelezen, leuk al die dierenverhalen! :De

Ik mag straks naar Wendy. Ben erg benieuwd welk paard ze heeft uitgekozen. Ik zou het ook leuk vinden om eens op een Paint ofzo te zitten maar geen idee of Wendy die heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:22 



 
Profiel   

Weinig geloof ik. :=
Doe je even een verslagje na je les? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:36 



 
Profiel   

Quarters zijn gelukkig ook leuk :D

En doe ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:39 



 
Profiel   

Leuk!

Gaat er nog iemand van hier naar de XMas sale? Die begint woensdag. Ik ga met de eigenaresse van Kato. Ik wil een hoofdstel met bit en nieuwe sporen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:43 



 
Profiel   

Ik heb een volgtopic van Sproet gemaakt: [BB-HK] [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet
Om te voorkomen dat het een kattentopic wordt hier :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 19:13 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Leuk!

Gaat er nog iemand van hier naar de XMas sale? Die begint woensdag. Ik ga met de eigenaresse van Kato. Ik wil een hoofdstel met bit en nieuwe sporen.


Ik wil al jaren weer eens gaan maar het is zo ver vanaf hier ;( En op zich is dat niet zo erg, maken we er een dagje uit van. Maar met de huidige benzineprijzen gaat dan het budget al op aan de reis ipv wat leuks _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 19:15 



 
Profiel   

Ik ben terug! Ik mocht op Joany, leuk beest :D

Nu het de tweede keer was, was ik ook wat zekerder. Dus ik durfde nu ook wat meer gas te geven in de galop en dan te stoppen. Super gaaf :D
Ook galopwissels gedaan, ook nog nooit gedaan op een "gewoon" dressuurpaard.

30 december gaan we weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:45 



 
Profiel   

Die ken ik niet...hoe ziet die eruit? :D
Ik heb de wissels op Be Aech gedaan, dat was echt raar. Het is een rare beweging als je hem niet kent.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 299 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen