Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 300 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Bellatrix schreef
Die ken ik niet...hoe ziet die eruit? :D
Ik heb de wissels op Be Aech gedaan, dat was echt raar. Het is een rare beweging als je hem niet kent.


Ja klopt vond ik ook. :')

Bruin, klein kolletje op haar hoofd. Ze is echt jaar en best actief.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:02 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Leuk!

Gaat er nog iemand van hier naar de XMas sale? Die begint woensdag. Ik ga met de eigenaresse van Kato. Ik wil een hoofdstel met bit en nieuwe sporen.


Ik ga aankomende zaterdag. Ik wil graag een uitrijdeken, nieuwe laarzen, nieuwe pad en een hoed

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:40 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Leuk!

Gaat er nog iemand van hier naar de XMas sale? Die begint woensdag. Ik ga met de eigenaresse van Kato. Ik wil een hoofdstel met bit en nieuwe sporen.


Oeps ik heb een hoop bij te lezen :oo

Ja ik! **\O/** ik heb nooit iets nodig maar kom altijd met iets thuis :roll:
Weet nog niet wanneer ik ga, wil niet meteen de eerste week en niet in het weekend ivm drukte, maar kan niet tot eind vd maand (salaris) wachten ^) pppffff keuzes keuzes keuzes :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 16:36 



 
Profiel   

Denk niet dat het zo druk is nu het 3 weken is. Dan wordt het automatisch wel wat verspreid denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 16:37 



 
Profiel   

https://youtu.be/HtG5c1_1N9Q

Een filmpje van de tweede les :) ik zie al wel verbetering ten opzichte van de eerste les. Toen wilde ik mijn handen alleen maar naar mij toe trekken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:23 



 
Profiel   

Nooit gehoopt dit zo snel al te moeten doen maar helaas was het tijd om afscheid te nemen van mn maatje!

Ik ben stil en gebroken dus kruip terug onder mn steen en ga eerst rouwen en verwerken want ondanks dat ik weet dat dit t beste is voelt t absoluut niet zo...

[IM] Till we meet again mijn lieve Gentle Giant...

Sorry Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:01 



 
Profiel   

Afschuwelijk ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:48 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Paint_lover!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:53 



 
Profiel   

Paint_Lover schreef
Nooit gehoopt dit zo snel al te moeten doen maar helaas was het tijd om afscheid te nemen van mn maatje!

Ik ben stil en gebroken dus kruip terug onder mn steen en ga eerst rouwen en verwerken want ondanks dat ik weet dat dit t beste is voelt t absoluut niet zo...

[IM] Till we meet again mijn lieve Gentle Giant...

Sorry Y;(


Woow .. wat .. Vreselijk! Heel veel sterkte! :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:57 



 
Profiel   

WAT????

Nee!! ;( ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:11 



 
Profiel   

Heb 4 weken in zak en as gezeten...

Vorige week sloegen ze letterlijk de grond onder me vandaan en toen sloeg mijn brein in actie om alles zo netjes, zo snel als mogelijk en zo eerlijk als kon tegenover mn maatje geregeld kon worden.

Afgelopen zondag hebben we nog mooie foto's gemaakt (van Gentle en mijn man want die 2 waren a match made in heaven!), zelfs foto's met mn eigen gemaakte kerstkrans en met kerstmuts op Gentle zn koppie... natuurlijk moest zijn zusje kans krijgen om afscheid te nemen en dat heeft ze zo ontzettend mooi gedaan, geen gemiep, geen slaan met haar voorbeen maar letterlijk neus tegen neus even samen zijn.

Manlief is gebroken, zijn hart is in 100.000 stukjes gebarsten en daar zit je dan... met je hart vol verdriet, je hand op de nek van je maatje en n arm om de schouders van je man omdat je vind dat dat hoort, mijn tranen vloeien nu pas omdat t kan, omdat t mag en omdat t erbij hoort maar dit...

Dit hoop ik echt nooit meer mee te gaan maken, eerst Jill en nog geen 2 jaar later Gentle, zo oneerlijk dit!

Vandaar dus ook mijn stilte... teveel aan mn koppie gehad en nu is het huilen om wat geweest is, om wat had moeten zijn en om wat ik hem nog zo gegund had!

Van vrolijke blij ei die alles leuk en goed vond, die dus ondanks zijn stukke pees gewoon vol gas zn stops in ging en met veel plezier! Naar kreupel, naar er zit n tikje in en toen dus naar het komt nooit meer goed en dat alles binnen 1 week tijd.

Het is welletjes geweest voor mij, ik heb Frosty nog maar die laat ik even met rust want ze is me te gevoelig en ik sta te scherp...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:21 



 
Profiel   

Ach nee toch... ;( Wat een verschrikkelijk verdrietig bericht. Zo oneerlijk, jouw prachtige blije Gentle. Wat eeuwig zonde..

Ik weet hoe het is om beide paarden binnen een veel te korte periode te moeten verliezen, dat is onmenselijk. Geef het echte alle tijd die het nodig heeft. Frosty komt wel weer, nu eerst de scherven van je hart oprapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:45 



 
Profiel   

Lonneke, ik vind het zo erg voor je, ik schrok enorm van je bericht. :(:)

Ik ben naar Arthur geweest, was heerlijk rustig! Heb nieuwe sporen en riempjes maar de sporen blijven nog steeds niet zitten. -O- Het zijn kindersporen maar ze zijn nog steeds te groot. Misschien toch maar door de bankschroef halen? Ook een nieuw hoofdstel en bit. En een shirtje. Tikte allemaal best aan. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:16 



 
Profiel   

Pppffff ik zit hier met tranen in mn ogen jouw verhaal en dan vooral ook het stukje over Frans & Gentle te lezen wat een vreselijke pech |( heel veel sterkte :knuffel: Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:18 



 
Profiel   

Arthurs is voor mij gewoon te ver weg om naar toe te gaan, dat red ik niet. Maar het hoofdstel dat ik 8jaar geleden daar heb gekocht (one ear met ster concho's en smal) gebruik ik nog steeds. Ik hoop weer eens tegen eenzelfde aan te lopen, maar vrees er voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:18 



 
Profiel   

Het is voor mij een uurtje en ik ging met iemand anders dus is het wel gezellig en vliegt de tijd.

Dit zijn mijn sporen.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:29 



 
Profiel   

Ik heb een aantal jaar terug er ook eentje met sterren gehaald, geen one ear en maat full. Maar kan wel s kijken naar jouw hoofdstel als ik er ben?

(linksonder op foto)
[ img ]

Oef mooie sporen Bellatrix!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:32 



 
Profiel   

Zoiets als linksonder hing er wel maar ik hou niet van brede frontriemen dus ik loop daar snel langs haha! Wat wilde was erg moeilijk te vinden. Hing een hoofdstel+reins+borsttuig voor €150. Dat hoofdstel was precies wat ik wilde maar hij verkocht het niet los, was een set. Maar ik ga geen €150 betalen voor een set waarvan ik alleen het hoofdstel gebruik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:34 



 
Profiel   

Nee moet je ook niet doen! Ik heb ooit jaren terug een tof hoofdstel incl teugels gekocht met koeienprint, die had mijn andere merrie en stond haar heel tof. Bleef het ook jaren doen.

Dit was ook zo'n 100 euro hoofdstel + teugels.

Ik zal je even op FB een bericht sturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 17:21 



 
Profiel   

Bellatrix ik vind die sporen én riempjes prachtig, heel jaloers op.
Kan idd wel helpen ze even iets smaller te maken in een bankschroef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 17:28 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Het is voor mij een uurtje en ik ging met iemand anders dus is het wel gezellig en vliegt de tijd.

Dit zijn mijn sporen.
[ [url=m/RsDLKD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FYlpPD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Het is niet helemaal mijn smaak maar ze hebben wel iets sjieuks! Van kinder sporen zou je toch wel verwachten dat ze kleiner zouden zijn? Lastig soms hoor .. bankschroef of er bovenop staan .. :P

De afstand is voor mij achter elkaar gewoon qua pijn nog te veel. Ondanks m'n lekkere nieuwe auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 17:29 



 
Profiel   

Ja, ze zijn kleiner maar mijn boots zijn ook gewoon echt heel smal.
Morgen gaan ze even in de bankschroef, hopelijk is dat genoeg...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 17:48 



 
Profiel   

PL, Ik las je bericht op Facebook, schrok me dood :oo Heel, heel, heel veel sterkte voor jullie beide :knuffel:

Hier ligt alles vanwege de natte bende zo ongeveer stil. Van de week nog wel weer gereden en onze nieuwe aanpak begint nu al op z'n plek te vallen <3 Dvdtjs zijn hun geld nu al waard :D

Als ik me morgen weer een beetje fit voel, dan gaan Candalisa en ik even richting Vorstenbosch. Wij hebben het geluk dat het een half uurtje rijden is vanuit thuis

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 18:21 



 
Profiel   

Thanks lieverds! Doet me toch wel n beetje goed al die lieve woorden!

Sorry dat ik jullie zo aan het schrikken heb gemaakt, had t zelf ook liever heel anders gezien...

Bij mij stond Adje ook in de planning en denk ook wel dat ik met een vriendin zal gaan maar heb niets nodig (en nu al helemaal niet).

Gave sporen en spoorriempjes Marlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 18:32 



 
Profiel   

Nogmaals mega veel sterkte PL! Was er echt even stil van.... Hij heeft vele harten mogen raken in zijn te korte leven <3

Hele leuke sporen marlies! Ik moet mn nieuwe sporen ook altijd smaller maken haha.

Hier als koos paardloos niks nodig bij Adje maar misschien dat ik nog met vriendinnen ga. Eerder van plan wat van m'n spullen op te ruimen ipv erbij kopen :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 18:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 300 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen