Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 301 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Heb jij ook van die smalle boots?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:04 



 
Profiel   

Heel veel sterkte voor jou en je man PL. Wat zal Gentle een gemis zijn Y;(



Ik moet alleen spoortjes en bell boots van adje hebben. Na 10 jaar zijn de spoortjes echt op. En bobbie begint nu wel beter te stoppen dus wel tijd voor bell boots met hoe lomp ze is. Misschien ook nog een pad in het rood. De oude van Spark is helaas te lang en te dun.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:33 



 
Profiel   

Ja vooral mijn zomer laarzen zijn heel smal dus gewone sporen vallen daar zo vanaf. Die sporen maak ik dus altijd smaller. Voor de winter heb ik bredere, grotere laarzen zodat ik daar met mega dikke sokken in pas :P

Ben wel onwijs benieuwd naar hoe Bobbie het doet hoor! Beeldmateriaal? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:03 



 
Profiel   

Sterkte paintlover, wat vreselijk :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:40 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Paintlover! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:43 



 
Profiel   

Wat verdrietig Paintlover, heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:17 



 
Profiel   

Kimvicious schreef
Ben wel onwijs benieuwd naar hoe Bobbie het doet hoor! Beeldmateriaal? ;)


Nee niet echt helaas ik rij vaak in de avond bij Marcel. Wel heb ik binnenkort kerstfoto's


Voor degene die al bij adje geweest zijn, is de shapely's MTG ooit in de aanbieding?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:02 



 
Profiel   

Ik weet niet eens wat dat is haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:16 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik weet niet eens wat dat is haha!


Is voor groeien van haar en een hoop huidaandoeningen. Ik vind het altijd topspul voor dunne staarten en tegen schimmel. Spark had ook echt miezerige manen in het begin en met MTG werd het stoch wat meer gelukkig. Wil proberen of het ook wat helpt bij Bobbie der manen en voor Cooper(hond Sheltie) een betere vacht onderhoud. Nu gebruik ik 1x per week cowboy magic maar wil kijken of mtg net dat beetje meer eruit kan halen. Heb ook het gevoel dat de Cowboy magic er ook vrij vlug uit is na een wandeling door het gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:40 



 
Profiel   

MTG is inderdaad fantastisch middel. Snap eigenlijk niet waarom ik het zelf nooit heb gekocht :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:52 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
Ze is er weer. Het blijft allemaal erg spannend. #)
We hebben gewoon geluk nodig.
Haar bliksemflits is weggeschoren :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 16:06 



 
Profiel   

Ziet er heel rustig uit allemaal Justkid. Ik blijf duimen dat het geholpen heeft en jullie weer lekker onbezorgd aan de gang kunnen +:)+

Speedfiets, alle verzorgingsartikelen zijn 10% korting. Sta je tegenwoordig op de red cat ranch?

Wij zijn vandaag onze portemonnee wezen legen bij Adje :roll: := :') Heerlijk rustig, geen gedram en voorbij schuivende menschen. Dit concept mag van mij altijd wel blijven :P
Ik ben geslaagd voor de dingen die ik wilde en als toetje ook een mooie baby correctional gescoord. Die hangt nu in mijn showhoofdstel te shinen 8-) Dalijk even passen :):)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 16:21 



 
Profiel   

Ik ben redelijk tam geweest met aankopen al was dit nog duur genoeg voorlopig weer even klaar!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:15 



 
Profiel   

Kleurtje staat wel mooi!

Mijn sporen passen dus nog steeds niet goed. :\ Speciaal kinder sporen gekocht maar ook die passen niet goed. Beetje jammer dit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:17 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Kleurtje staat wel mooi!

Mijn sporen passen dus nog steeds niet goed. : Speciaal kinder sporen gekocht maar ook die passen niet goed. Beetje jammer dit...

Geen handige harry in de buurt die hem wat in vorm kan brengen?


Oe ik zie al leuke aankopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:55 



 
Profiel   

Geen mr Bankschroef in de buurt ergens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:56 



 
Profiel   

We hebben hem in een bankschroef gehad maar dat was eentje die je met de hand moet gebruiken, en die sporen zijn zo hard dat dat gewoon niet lukt. Je krijgt ze gewoon niet verbogen.

Deze boots hebben ook geen goed randje waar hij op kan liggen en de hak loopt best schuin weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:56 



 
Profiel   

Heel erg veel sterkte met dit enorme verlies PaintLover. Ook onder mijn meeleessteen heb ik enorm genoten van de verhalen en foto`s van knappe Gentle.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:57 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
We hebben hem in een bankschroef gehad maar dat was eentje die je met de hand moet gebruiken, en die sporen zijn zo hard dat dat gewoon niet lukt. Je krijgt ze gewoon niet verbogen.

Deze boots hebben ook geen goed randje waar hij op kan liggen en de hak loopt best schuin weg.

Ik heb dat ook met een paar boots gehad. Op een gegeven moment zaten de sporen strak, boots beschadigd en ze zakten er nog af. Toen maar die boots gewoon gaan dragen en om te rijden anderen gekocht met randje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:58 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
We hebben hem in een bankschroef gehad maar dat was eentje die je met de hand moet gebruiken, en die sporen zijn zo hard dat dat gewoon niet lukt. Je krijgt ze gewoon niet verbogen.

Deze boots hebben ook geen goed randje waar hij op kan liggen en de hak loopt best schuin weg.

Das balen dan inderdaad. Jouw laarzen zijn ook meer danslaarzen toch? Beetje meer Vintage 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:59 



 
Profiel   

Ja, ik zou ze idd ook voor 'gewoon' kunnen dragen. Maar daar heb ik ze eigenlijk niet voor gekocht. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 20:16 



 
Profiel   

Weten jullie wellicht een trainer die op locatie komt rondom Bergen op Zoom? Het continu met een trailer op pad gaan is niet te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 17:25 



 
Profiel   

Geen idee, die kant op ken ik niemand.

Ik heb morgen les, trek mijn 'nieuwe' boots aan met de nieuwe sporen, kan ik even testen hoe dat rijdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 17:26 



 
Profiel   

xDenies schreef
Weten jullie wellicht een trainer die op locatie komt rondom Bergen op Zoom? Het continu met een trailer op pad gaan is niet te doen.

Zit in bergen op zoom niet Palden Schoneman? Weet niet of die op locatie komt maar dat is de enige die ik zo weet in die buurt. Ik ken hem persoonlijk niet.

Ik heb een actie foto kunnen maken in het slechte licht :')
[ img ]
Ze had wat extra pit dan normaal vandaag en ik was eigenlijk balkjes overstappen aan het oefenen voor cowboy racen. Dus ik dacht zal het toch eens proberen of ze een sprongetje leuk vond. Het antwoord is ja ze werd lekker fanatiek zonder overdreven heet te worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 20:25 



 
Profiel   

Je hebt een springpaard. :))

Mijn les ging best goed. Ik had er 2 weken niet opgezeten dus had er niet veel vertrouwen in maar hij liep best lekker. Volgens mijn instructrice ging hij zijn buik liften en daarom zat hij fijner. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 16:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 301 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen