Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 109 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

 
Profiel   

Vorige keer heb ik via dit topic ook een top verzorgpaardje gevonden. Dus ik test mijn geluk voor de tweede keer! Deze keer in een andere regio.

Heeft iemand voor mij een paardje staan waar ik mee kan troetelen/rijden/longeren etc etc voor 1-2x in de week? Ben een 27 jarige dame in het bezit van een auto, verantwoordelijk en niet bang. Heb een flinke tijd pleasure gereden op het oude verzorgpaardje en rijdt ook regelmatig reining lessen bij Wendy V Osch. Zelf vind ik bakwerk niet erg, maar buitenrijden leuker! Ben op zoek in (de omgeving) van Uden. (eventueel is regio Den Bosch ook een optie)

Hopelijk kan iemand wat hulp gebruiken *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:32 



 
Profiel   

Hi allemaal,

Na jarenlang zelf paarden bijgereden te hebben, heb ik nu sinds een jaar mijn eigen paard en ben ik nu zelf op zoek naar een bijrijder.

Omgeving De Steeg (rheden/arnhem/dieren)

Ik ben voor Lucky Luke op zoek naar een bijrijder die het western rijden onder de knie heeft. Hij wordt namelijk nog maar een jaar western bereden en dat gaat erg goed, maar hij mag nog genoeg leren.

Hij is een kwpn’er van bijna 6 en heeft dus ook nog af en toe zijn streken. Dus niet geschikt voor iemand die snel angstig wordt. Hij wordt recreatief gereden en als het goed gaat mag je na verloop van tijd ook met hem naar buiten. Hij staat op een stal met veel voorzieningen (binnenbak, buitenbak, overdekte longeerbak en stapmolen, poetsplaatsen, wasplaats etc.) Stal is niet bereikbaar met ov, dus eigen vervoer zou praktisch zijn.

Ik heb geen haast met het zoeken van een bijrijder, goede match is vooral belangrijk! Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een berichtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-22 10:56 



 
Profiel   

Via Facebook heb ik een fijne bijrijder gevonden voor Walter. Geen western ervaring, maar wel bereid om te luisteren en leren. En heel belangrijk: rustig :j
Facebook kan dus ook zeker een optie zijn om iemand te vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-22 11:02 



 
Profiel   

@achterom, welke groep heb je daarvoor gebruikt? Ik ben nog op zoek naar een paardje omgeving veghel/Denbosch voor 1-2x per week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-22 13:46 



 
Profiel   

Ook ik meld mij hier. Ik ben op zoek naar een (western)bijrijdpaard omgeving Loon op zand/Waalwijk/Kaatsheuvel.

Ik rij sinds 2003 en ben een recreatieve ruiter. Ik wandel en rij vooral graag buiten. Maar grondwerk en op zijn tijd een les in de bak vind ik ook erg prettig, leerzaam en belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 18:45 



 
Profiel   

Voor mijn Paint ben ik eventueel opzoek naar een bijrijder voor 2 keer per week.
Liefst iemand western ervaren of iemand die in elk geval wel les wil nemen.
Hij staat in Zalk(onder Zwolle), in vol pension.
Meer info graag pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-22 08:12 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Voor mijn lieve Quarter ben ik op zoek naar een verzorgster/bijrijdster voor in ieder geval zaterdag en zondag. Hij staat in Noordwijk aan Zee(zuidholland).

Groetjes Melissa

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-22 09:49 



 
Profiel   

Omgeving ‘t veld noord- Holland
Ik zoek een bijrijdster voor mijn appaloosa,
Geen reining.
2tot 4 dagen waarvan in ieder geval de zaterdag.
In overleg veel mogelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-22 08:57 



 
Profiel   

Hoi,

Voor mijn super lieve 9 jarige merrie zoek ik een bijrijder. In overleg is er veel mogelijk. Ze is reining beleerd. Maar ik vind afwisseling voor haar belangrijk. Bosritjes behoren ook tot de mogelijkheden. Ze staat gestald in Wapse aan de rand van de bossen.

Western ervaring is fijn maar een klik en de wil tot het nemen van Western lessen vind ik het allerbelangrijkste!

Voor meer informatie stuur mij gerust een Pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 12:28 



 
Profiel   

Ik ga het toch proberen...

Omgeving Scherpenzeel, Woudenberg, Renswoude, Amersfoort, Ede, Maarsbergen etc.

Ik ben op zoek naar een paardje waar ik 1 á 2 keer per week naar toe kan. Ik heb altijd engels gereden, maar mijn interesse ligt bij western.
Ik ben 22 jaar oud, vroeger een aantal jaar op de manege gereden en ongeveer 3/4 jaar ervaring als bijrijder. Hierdoor heb ik ook enige ervaring met grondwerk en NH. Ik beschik over eigen vervoer. Ik ben bereid tot het betalen van een bijdrage, maar ik geef het liever uit aan lessen op locatie indien dat mogelijk is!
Ik ben betrouwbaar en ik ga zorgvuldig om met de spullen en ik ben niet vies om de klusjes te doen die bij het verzorgen van een paard horen. Ik ben dus bekend rondom paarden, ik moet nog wel wat leren qua western, maar ik leer snel en ik wil ook graag leren.

Stuur mij een pb mocht jij, of iemand die je kent, nog iemand zoeken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 18:18 



 
Profiel   

Ik weet dat ze bij Beau Dandy's in Woudenberg lease paarden hadden. Geen idee of ze dat nog hebben. Ze gaven ook altijd lessen op hun paarden. Hoe dat nu zit weet ik ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 18:21 



 
Profiel   

Je zit voor ons wat te ver helaas!

Ik zoek ook rustig aan iemand voor 1 a 2 dagen in de week om zich lekker met mijn pony bezig te houden. Rijden, grondwerk, lekker tutten. In de toekomst evt buitenrijden (zijn we zelf nu aan het oppakken).
Het is geen sportpony, alles puur recreatief. Hij staat in Boskoop ZH.

Hij is een kruising Welsh Cob van 1.46m hoog. Hij is heel breed, waardoor een niet te lange volwassene makkelijk op hem wegrijdt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-22 07:18 



 
Profiel   

Pb gestuurd!

Borealis schreef
Ik ga het toch proberen...

Omgeving Scherpenzeel, Woudenberg, Renswoude, Amersfoort, Ede, Maarsbergen etc.

Ik ben op zoek naar een paardje waar ik 1 á 2 keer per week naar toe kan. Ik heb altijd engels gereden, maar mijn interesse ligt bij western.
Ik ben 22 jaar oud, vroeger een aantal jaar op de manege gereden en ongeveer 3/4 jaar ervaring als bijrijder. Hierdoor heb ik ook enige ervaring met grondwerk en NH. Ik beschik over eigen vervoer. Ik ben bereid tot het betalen van een bijdrage, maar ik geef het liever uit aan lessen op locatie indien dat mogelijk is!
Ik ben betrouwbaar en ik ga zorgvuldig om met de spullen en ik ben niet vies om de klusjes te doen die bij het verzorgen van een paard horen. Ik ben dus bekend rondom paarden, ik moet nog wel wat leren qua western, maar ik leer snel en ik wil ook graag leren.

Stuur mij een pb mocht jij, of iemand die je kent, nog iemand zoeken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 17:06 



 
Profiel   

Isabelle, zoek je hulp voor Millie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 17:12 



 
Profiel   

Millie en phoebe! Ik ben nu natuurlijk 32 weken zwanger en mn bijrijdster die ik had ik verhuist naar het zuiden. Ik zoek langzaam iemand die het leuk vind om grondwerk te doen en die wil helpen met inrijden straks in het najaar! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 07:41 



 
Profiel   

Ohja natuurlijk!!
Leuk joh!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 08:16 



 
Profiel   

Ik; vrouw van 43 zoek in Scherpenzeel Gelderland of omgeving een bomproof lease/verzorg D/E pony of paard waar ik mooie buitenritten mee kan maken. Alleen, samen of in groepsverband.
Wekelijks privéles nemen lijkt me ook leuk en leerzaam, maar de pony of paard naar hoger niveau rijden en uitbrengen op wedstrijden behoort niet tot mijn ambitie.
Ik heb tot 16 jaar geleden eigen paarden gehad, mijn niveau rijden schat ik op L1 niveau.
1 keer pw stal uitmesten is geen probleem, meer kan ik jammer genoeg niet door reuma in mijn rug. Wel kan ik lichte klusjes doen zoals vegen, zadel en hoofdstel onderhouden etc. Afhankelijk van de vrijheid die de eigenaar mij geeft ben ik bereid om maximaal € 125,- pm te betalen.
Bij interesse graag een whatsapp of sms’je op 0612845010. Mail wordt niet dagelijks bekeken.

Lieve groet Leontine

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 16:50 



 
Profiel   

Je zoekt een western gereden paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 17:33 



 
Profiel   

Ik ben totaal niet thuis in het rijden van western. Sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 17:37 



 
Profiel   

Dan staat je vraag hier niet goed. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 18:11 



 
Profiel   

Ik moet nog even wennen blijkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 18:27 



 
Profiel   

Ik heb je een PB gestuurd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 18:27 



 
Profiel   

Hoi hoi,

Ik ben rustig aan weer opzoek naar een paardje om grondwerk mee te doen en hopelijk ook te rijden.

Mijn naam is Marlon en woon te Zeewolde. Een tijdje terug heb ik mijn liefste paardje moeten laten inslapen en ik mis het rijden enorm.

Ik rij nu ongeveer 8 jaar western en wil dit graag blijven doen.

Is er misschien iemand die iets weet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-22 12:34 



 
Profiel   

Nog in dilemma om het nog een keer te proberen om een bijrijder te vinden voor Charlie. Tot nu toe was het niet zo'n succes behalve de laatste, maar die heeft haar eigen paard gekocht.
Het probleem is dat er helemaal geen les meer wordt gegeven bij ons op stal en dat zou wel fijn zijn met een nieuwe bijrijder. Helaas kan ik zelf niet meer rijden vanwege m'n knie. Hoop uiteindelijk wel weer, maar heb t eigenlijk wel opgegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 18:37 



 
Profiel   

fique schreef
Nog in dilemma om het nog een keer te proberen om een bijrijder te vinden voor Charlie. Tot nu toe was het niet zo'n succes behalve de laatste, maar die heeft haar eigen paard gekocht.
Het probleem is dat er helemaal geen les meer wordt gegeven bij ons op stal en dat zou wel fijn zijn met een nieuwe bijrijder. Helaas kan ik zelf niet meer rijden vanwege m'n knie. Hoop uiteindelijk wel weer, maar heb t eigenlijk wel opgegeven.


Bedoel je dat er geen les gegeven mag worden op stal? Of dat jij nu geen instructie hebt oid?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-22 20:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 109 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen