Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Clinic Jeff Sanders over bosals/ koeien/ Vaquero stijl

 
Profiel   

Van 20 t/m 22 mei is Jeff Sanders weer in Nederland ( Friesland) voor een 3 daagse clinic over het rijden met de hackamore ( bosal) , de two rein, het werken met koeien, etc.
Vrijdag theorie en "dressuur/ horsemanship", zaterdag en zondag werken met koeien.

https://www.facebook.com/californiabridlehorse

In totaal 6 tot 9 uur praktijkles en 1,5 uur theorie.

De praktijk is bijna vol maar voor theorie deelnemers is nog genoeg plaats.

De clinic is toegankelijk voor iedereen, ongeacht rijstijl/ ervaring met koeien of bosal.

Meer informatie via PB of trailsend@kpnmail.nl
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:05 



 
Profiel   

Is de theorie dan vooral over de bosal en het gebruik ervan? En alleen op de vrijdag? Of ook het gehele weekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:23 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Is de theorie dan vooral over de bosal en het gebruik ervan? En alleen op de vrijdag? Of ook het gehele weekend?


Vrijdagochtend is de theorie en daarna dus praktijk. Daarbuiten kan je Jeff ook altijd vragen stellen en voelen hoe een goede bosal hoort te zijn.

De theorie gaat over alle aspecten van de Vaquero stijl maar aangezien er deze keer ook een aantal "beginners" zal er veel aandacht zijn voor de bosal. Buiten dat doen er ook een aantal zeer ervaren ruiters en paarden mee waar je veel van kan leren.
Het is sowieso erg leerzaam en je komt er altijd veel wijzer vandaan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:32 



 
Profiel   

https://www.bokt.nl/markt/ad/514698/cli ... ff-sanders De link naar Bokt markt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:34 



 
Profiel   

Ik wilde heel graag mee doen, maar wij hebben precies die week onze vakantie geboekt :+
Dat hing van onze oppas af, dus had ook weinig speelruimte. Helaas, volgende keer nieuwe poging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:37 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Ik wilde heel graag mee doen, maar wij hebben precies die week onze vakantie geboekt :+
Dat hing van onze oppas af, dus had ook weinig speelruimte. Helaas, volgende keer nieuwe poging.


Jammer, dat wordt dan volgend jaar pas weer! Als je wil kan je me jouw emailadres sturen dan zet ik je op de mailinglijst. Meestal heb ik de nieuwe datum meteen na de clinic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:38 



 
Profiel   

Het praktijdeel van de clinic is vol. Er is een wachtlijst en nog genoeg plaats voor theoriedeelnemers.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 11:02 



 
Profiel   

Door ziekte/ blessure is er weer plaats voor een of twee praktijkdeelnemers in deze clinic. Interesse? Stuur een PB of mail naar trailsend@kpnmail.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-22 16:25 



 
Profiel   

De 2 vrijgekomen plekken waren opgevuld maar er is weer een plek vrijgekomen. Interesse? Neem dan contact op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-22 10:30 



 
Profiel   

[ img ]

Vast een voorproefje van het koeienwerk tijdens de clinic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 11:00 



 
Profiel   

En nog een plaatje; we hebben de koeien zelf, dus met de paarden, uit de weide gehaald!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-22 17:07 



 
Profiel   

Lijkt me zo gaaf! Volgend jaar wil ik meedoen :j (merrie staat nu op springen ;-) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-22 17:13 



 
Profiel   

callippo schreef
Lijkt me zo gaaf! Volgend jaar wil ik meedoen :j (merrie staat nu op springen ;-) )


Binnenkort krijg ik van Jeff de datum voor volgend jaar. Als je op de hoogte wil blijven stuur me dan even een PB met je emailadres. Dan zet ik je op de mailinglijst.
Succes met de merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-22 18:30 



 
Profiel   

Kleine foto impressie [WN-ITP] Jeff Sanders, 20 t/m 22 mei 2022
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 11:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen